בן כספית תקף היום (ראשון) בצורה חריגה את ינון מגל, וכתב עליו: "לא רק תועמלן, תועמלן שכמויות גדולות של דם מרוחות על ידיו".
את דבריו הוא אמר בהמשך ישיר למתקפה ברשת נגד מגל, על כך שהוא אמר כי "גם במחיר של חטופים, גם במחיר של חיילים, גם במחיר של אזרחים, אנחנו ננצח את המלחמה".
השר הבכיר מודה: "החטופים יהיו בסכנה אבל אין ברירה"
תגובות
נו, ואתם טוענים שהוא טועה? בדיוק ככה.