דנינו: לבחון מחדש את המדיניות כלפי הקנאביס - סרוגים

דנינו: לבחון מחדש את המדיניות כלפי הקנאביס

בתשובה לשאלת תלמיד בבית ספר לנוער נושר בבית שמש אמר הבוקר מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו כי המשטרה בעד לבחון מחדש את המדיניות בנוגע לקנאביס וכי המשטרה משקיעה מאמצים רבים בנושאים האלה.

author-image
דנינו: לבחון מחדש את המדיניות כלפי הקנאביס
  לבחון את המדיניות מחדש. דנינו (יונתן סינדל/פלאש90)

בתשובה לשאלת תלמיד בבית ספר לנוער נושר בבית שמש אמר הבוקר (ד') מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו כי המשטרה בעד לבחון מחדש את המדיניות בנוגע לקנאביס וכי המשטרה משקיעה מאמצים רבים בנושאים האלה.

דנינו הוסיף כי הוא בעד חשיבה מחדש ובדיקה מה קורה בעולם בתחום בימינו. עוד ציין דנינו כי שוחח עם מפכ"ל משטרת אמסטרדם ובעלי תפקידים אחרים מהעולם ולטענתו יש גידול במתן אישורים לקנאביס רפואי ועל כן הוא בעד בחינה מחדש של הנושא.

דנינו סיפר כי שוחח עם חברי כנסת חדשים והמליץ להם לבחון מחדש את המדיניות של השקעת מאמצים רבים ושימוש בכוח רב באכיפת איסור השימוש בקנאביס.

בתגובה לדברים חשף ח"כ ינון מגל כי דברי המפכ"ל הגיעו בעקבות שיחה ביניהם. "בשיחה הגעתי עם מפכ"ל המשטרה לבסיס של מתווה מסויים שיאפשר את ביטול החוק המפליל משתמשי קנאביס (לשימוש אישי), וזאת בתנאי שהם שומרי חוק" פרסם מגל בדף הפייסבוק שלו, והוסיף "מדובר בבסיס בלבד והדרך עוד ארוכה.אני מודה למפכ"ל על דבריו"

ח"כ תמר זנדברג (מרצ), מובילת תחום הלגליזציה בכנסת, סיפרה לסוכנות תצפית כי היא מברכת על הדברים. "הגיע הזמן לשינוי משמעותי בנוגע לתחום הקנאביס. הציבור כבר התקדם והוא מבין שצרכני קנאביס הם אזרחים נורמטיבים אשר לא פוגעים באף אחד ואין סיבה לרדוף אותם ולהפלילם. כעת הגיע הזמן כי גם נבחרי הציבור יתקדמו וישנו את החקיקה בנושא. הדבר עולה בקנה אחד עם התוצאות שאנו רואים במדינות שכבר החילו לגליזציה, של ירידה בפשע ועלייה בהכנסות ממסים. ביומה הראשון של הכנסת הנחתי ארבע הצעות חוק לשינוי מהותי בתחום ולהחלת לגליזציה, וכן להקלה על מי שנזקק לקנאביס רפואי"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו