אתמול נערכה האזכרה השנתית לזכרו של הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הרבני, מרן הרב אברהם אלקנה כהנא שפירא זצ"ל, בישיבת 'מרכז הרב', בה כיהן כראש הישיבה מאז פטירתו של הרב צבי יהודה זצ"ל.
האזכרה נערכה במלאות 12 שנים לפטירתו. הרב נפטר בחג הסוכות, בו אין עורכים אזכרות, ולכן הוקדמה האזכרה לימים האחרונים של זמן אלול בישיבה.
עוד באותו נושא
'צריך דף יפה': 10 סיפורים מרתקים על הרב שפיראהרב רפאל וסרטיל





תגובות
בית ספר מוות לבתי ספר
קייטנה קייטנה
זה הזכרה דביל!! אבל תקנה בהם בשקט!!... כולם מקנאים במרכז הרב! ובאמת יש במה לקנאות!!
אשרינו שזכינו למרן רב אברום! ואשרינו שזכינו לישיבת הדגל ישיבת מרכז הרב!
זכותו של מרן זצ"ל תעמוד לנו! יהי זכרו ברוך