הפלסטינים התלוננו: אמזון הסירה את הספר המטריל - סרוגים

הפלסטינים התלוננו: אמזון הסירה את הספר המטריל

אחרי שהגיע למקום השני בקטגורית הסכסוך הישראלי פלסטיני, גולשים ערבים התלוננו על הספר הריק העוסק בהיסטוריה של הפלסטינים ואמאזון הסירה אותו מהחנות

הפלסטינים התלוננו: אמזון הסירה את הספר המטריל
  כריכת הספר ההיסטוריה של הפלסטינים

הפלסטינים התלוננו ואמזון הסירה את ספר ההיסטוריה על תולדות העם הפלסטיני מהחנות.

השבוע דיווחנו כאן לראשונה על התקרית המשעשעת באמזון. בה נמכר ממש בימים אלה, ספר היסטוריה של העם הפלסטיני -שכל 132 עמודיו (בגרסה האנגלית) חלקים וריקים מתוכן. במשך השבוע, זכה הספר לעשרות ביקורות חיוביות ואף הגדיל לעשות וטיפס למקום השני ברשימת רבי-המכר של אמזון בקטגוריית ספרי ההיסטוריה של פלסטין וישראל.

מחבר הספר, אסף וול שהצליח למכור כבר מאות עותקים מספר ההיסטוריה הייחודי הזה ולדחוק את רבי המכר המוכרים לצידו ביניהם גם את ספר התעמולה השמאלני 'Kingdom of Olives and Ash' למקום החמישי, מסר לסרוגים את תגובתו לעניין "ההרגשה נהדרת, רק לא נעים לי מגרוסמן".

מדורג במקום השני והמכובד (צילום מסך מאמזון)

הספר בשם 'ההיסטוריה של העם הפלשתיני- מהעת העתיקה ועד ימינו', קיים כרגע בשפות עברית ואנגלית, ועומד על- 120 עמודים ריקים וחלקים (!) בגרסה העברית ו132 עמודים חלקים בשפה האנגלית. "התרגום לגרמנית כבר חרג מ-140 עמודים ואנחנו עדיין רק במחצית התרגום" עדכן מחבר הספר אסף וול לסרוגים.

>>לקריאת הראיון המלא עם מחבר הספר לחצו כאן

הפלסטינים התלוננו – אמזון נכנעה

אלא שאחרי ארבעה ימים, התהפך הגלגל. אתמול עדכן המחבר אסף וול, "ככל שהספר התקדם בדירוג, הגיע עד המקום ה70 באמזון (ועקף על הדרך את גרישם, קן פולט וסטפן קינג!) החלו להגיע קללות במסנג'ר ובטוויטר. היה ברור לי שמתארגן משהו ואכן בבוקר קיבלתי הודעה מההוצאה לאור של אמזון לפיה הם מורידים את הספר בגלל תלונות גולשים"

וול הוסיף: "מיותר לציין שההוצאה אישרה את הספר לפני הוצאתו. הספר עדיין נמצא באמזון, אבל אין ספק שבני דודנו ואנשי השמאל הפרוגרסיבי נותנים פייט. ביום האחרון הופיעו פתאום מאות תגובות שליליות לדף הספר באמזון. גם עיקר הפניות שאני מקבל, הם איך לעזאזל אמזון מרשים דבר כזה, כי הרי רק על אפרטהייד ישראלי מותר לכתוב."

לאחר מכן הוסר הספר מהחנות המקוונת של אמזון. יש לציין שספר דומה תחת הכותרת "סיבות למה להצביע לדמוקרטים", שכל עמודיו ריקים, עדיין נמכר באמזון.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גדול!!!
ברברה | 23-06-2017 13:59
2
ענקקק
יהודי אמיתי | 24-06-2017 23:14
זה האמת
3
אולי כדאי לפלסטינים להתחיל לעשות משהו
| 25-06-2017 2:03
טוב שיהיה מה לכתוב בספר היסטוריה העתידית.