בראיון ל"מקור ראשון" מסביר הרב שלמה אבינר ראש ישיבת עטרת כהנים ורב היישוב בית אל א' את עמדתו ועמדתם של רבנים אחרים בפרשת הרשעתו לשעבר של הנשיא משה קצב.
בדבריו קובע הרב אבינר כי "כוונת המכתב שלנו אינה לקבוע כי קצב זכאי לחלוטין והוא צח כשלג אלא אנו קובעים כי במה שהוא הואשם קרי מעשה אונס הוא לא אשם."
"אני יודע שרבים מאשימים אותנו בכך שאם אנו קובעים שקצב זכאי בסעיפים בהם הוא הורשע אז אנו גם תומכים באונס של נשים וזו סתם דמגוגיה. אני קובע באופן נחרץ ביותר שיש להעניש בחומרה רבה כל אדם שאונס נשים."
"מעבר לכך אני אומר באופן חד משמעי כי יש להעניש כל מי שמטריד נשים בין אם מדובר בהטרדה קלה או בהטרדה חמורה. אסור בתכלית האיסור להטריד נשים. אלא שלא פותרים עוול אחד בעשיית עוול אחר".
הרב יכול לחדד את דבריו? האם הרב מתכוון שהנשיא לשעבר קצב הטריד אבל הוא לא אנס?
"אגיד זאת כך, במכתב עצמו שנשלח לקצב ושמה שהודלף ממנו זו רק טיוטה, נכתב בצורה מפורשת שהוא לא אשם במה שהוא הורשע בו. בשום מקום לא כתבנו שקצב זכאי וטהור לחלוטי."
"בתורה כתוב ביחס למשפטים כי והצדיקו את הצדיק והרשיעו את הרשע. אין הכוונה שמי שזוכה בבית דין הוא צדיק לחלוטין אלא הוא צדיק בנקודה שבה הוא נידון לפנינו. כך גם פה כל האמירה שלנו היא בנוגע לסעיפי האונס בלבד."
בית המשפט טעה
בהמשך דבריו קובע הרב שלמה אבינר כי "אנשים טועים וחושבים שאם אנו נגד המשפט שהתנהל נגד קצב אז אנו בכלל נגד מערכת המשפט. זה לא נוכן מותר לנו לבקר ולהגיד שהשופטים טעו ואין בכך לומר שאנו תומכים באנדרלמוסיה ובהרס כל מערכת החוק במדינת ישראל."
"הרי מערכת המשפט עצמה מאפשרת לערער לבית המשפט העליון כך שהמערכת עצמה מודה שיש לעתים טעויות זה מה שאנחנו טוענים במקרה הזה, שנעשתה טעות".
אבל השופטים קבעו פה אחד שהוא אשם באונס?
"מנגד בפרקליטות הרי כולם כולל היועץ המשפטי לממשלה סברו שאין כאן בכלל במה להרשיע. הרי זו היתה עמדת פרקליטות ירושלים וגם עמדת המחלקה המשפטית בפרקליטות ואפילו מני מזוז בעצמו הסביר שזו היתה העמדה שבגללה הוא הלך לעסקת טיעון."
"מעבר לכך כל אדם שאינו משוחד שיקרא בעצמו כמוני את כל הכרעת הדין (הארוכה והקצרה) לא יבין איך השופטים הגיעו להחלטה שהם הגיעו אליה."
לא מתקנים עוול בעוול אחר
בהקשר למשפט אומר הרב אבינר כי במשפטי אונס מדובר במצב שבו אין ראיות אלא הכל נובע מהתרשמות בית המשפט מהעדויות השונות. "ולא יכול להיות שבפרקליטות היו ספקות כאלו גדולים, ולאדם הסביר שקורא את החומר יש ספקות ולשופטים הכול ברור כשמש והכול שחור. לכן אני רוצה להדגיש שוב: יש חובה גדולה למנוע הטרדות מיניות ומעשי אונס אלא שלא מתקנים עוול אחד בגרימת עוול שני".
לסיום ברצוני לברר מדוע בכלל המכתב פורסם הרי הרב רואה כמה חוסר הבנה ונזק הוא גרם?
"באמת המכתב היה אישי ולא רצינו לפרסמו. מעבר לכך בגלל שהיה מדובר במכתב אישי לנשיא לשעבר הוא לא היה מנומק ולא הובאו בו הסברים בנוגע לכלל השאלות שעלו מאז שהמכתב התפרסם."
"אבל אני רוצה לומר לקוראים שאנשים צריכים לדעת שאסור לקרוא מכתב אישי. לכן לדעתי אנשים לא היו ישיר צריכים לקפוץ ולתקוף מבלי לברר מה באמת עמדתנו בעניין."
==
הכתבה פורסמה לראשונה בעיתון "מקור ראשון".
מה דעתך בנושא?
25 תגובות
0 דיונים
אוראור
ברור זה שהוא סוטה ונואף - והוא היה צריך לחשוב על הכל לפני שהוא ככה ניהל רומן עם צעירה שיכולה להיות הנכדה שלו.
22:01 13.03.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מאן דהוא
19:59 19.06.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע_הראל
לנוכח הספקות הקשים והדגל השחור שמתנוסס מעל משפט הראווה המבוים, יש להכריע דין לפי הרמב"ם - משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ולזכות את משה קצב (אם א1 נתגלתה...
לנוכח הספקות הקשים והדגל השחור שמתנוסס מעל משפט הראווה המבוים, יש להכריע דין לפי הרמב"ם - משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ולזכות את משה קצב (אם א1 נתגלתה כזוממת לגבי אונס, גם שאר העדים באו מאותו אינטרס כספי/אחר לטפול אשמת שווא)! הלכך יש לקבוע סדרי דין מתוקנים כלהלן (הרכבי השופטים ייקבעו בהגרלה – גם בערעור וגם במשפט החוזר כנראה): (1) לא יינתן משפט בדלתיים סגורות במידה שהעדויות פורסמו ברבים, כפי שכל העדויות סדורות לעתיד יצאו לאור לפני משפט קצב בספר "תיק קצב"! (2) כדי לשמור על כבוד האדם, יש לומר תמיד "המתגונן" Defendent במקום נאשם, ו"דלפק סניגוריה" במקום ספסל הנאשם, ולהקפיד על כללי הסוביודיצה! (3) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לפרסם את הפרטיכל דבר יום ביומו (בשמות בדויים א' ב' וכו') ורק לאחר שחתמה עליו הסניגוריה, אף אם לצורך כך יואט קצב המשפט – וזאת להבדיל ממשטרים שחורים משחור שמפרסמים דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים! (4) במידה שכן ייערך משפט אונס בדלתיים סגורות, יש לאפשר לחוקר מקצועי מטעם הסניגוריה לתעד היטב בוידיאו את המשפט כמיטב הבנתו ובכל זווית שימצא לנכון, שמא יהי ניתן להבחין באמת או שקר על פי התרחבות והצטמקות אישוני העיניים של העד בזמן עדותו (וזה לא אמור להפריע לעד הדובר אמת מלהעיד אמת); אך לצורך כך אין לקיים דיונים יותר מפעם אחת בשבוע, כדי לאפשר לסניגוריה לצפות וללמוד היטב את החומרים, ולהתכונן לדיונים הבאים! (5) אין לייחס ערך להתרשמות בלבד מעד תביעה לאחר שנים רבות (בהיעדר ראיות תומכות או כל ראיה אחרת לפי שיקול בית המשפט), בין השאר מפני החשש שמא העד התאמן ותירגל את עדותו השקרית מול ראי ובעזרת וידיאו! (6) הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה אינו תופס מעבר לגיל הבגרות המגדרית 25 – או עד גיל 30 לכל היותר לפי שיקול בית משפט למי שלא בגרה בחברה חילונית! קל וחומר שאין מקום לשום טיעון של פחד והדחקה בלשכתו של פוליטיקאי אשר חייב במאת האחוזים לבחור את אנשי מטהו למשרות אמון ע"פ חוק - ו/או על בסיס של אמון אישי סובייקטיבי ללא פשרות ולמיטב הבנתו! (7) ביהמש"ט בעידן התקשורת הנגועה בכלבת, חייב להכריע לפי פסיקת הרמב"ם – משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים – ע"מ לזכות מחמת הספק! (8) ביהמש"ט חייב לקנוס עדים זוממים, שנאמר ועשית לו כאשר זמם לעשות!
המשך 08:53 22.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע_הראל
רק דוגמיות ממהלך "משפטם" של 11 עולי גרדום, שודרו ברדיו סדאם - ימים לאחר הרשעתם בריגול והוצאתם להורג ב 1969 בכלא בגדאד, בעוד גופותיהם מוצגות לראווה בכיכר תחריר – קדם...
רק דוגמיות ממהלך "משפטם" של 11 עולי גרדום, שודרו ברדיו סדאם - ימים לאחר הרשעתם בריגול והוצאתם להורג ב 1969 בכלא בגדאד, בעוד גופותיהם מוצגות לראווה בכיכר תחריר – קדם למסירתם לרבנות שם לקבורה (זו הכיכר שהופל בה פסל סדאם ב 2003). כב' הרב הגאון והגיבור שלמה אבינר יצ"ו לא היה זקוק לרוח הקודש כדי לקלוט ששופט מכובד אף צייתן משמש פשוט מעין גוי של שבת עבור אסכולה השיפוט "הנאורה", עת נרמסים בגסות הקווים האדומים של טוהר משפט וכבוד המדינה, החל מתיאום המתלוננות מראש דרך התקשורת ואף פרסום "תיק קצב" עם כל העדויות סדורות לעתיד בכריכה יפה טרם משפט, עד הנחיית הפרקליטות מגבוה שלא יתכן כתב אישום אנורקטי, עד גלגול המשפט ללא רשות/סמכות מירושלים (אתר הפשע?) לת"א – תוך "הגרלת" 2 שופטים הכי קשוחים שישתקו כל "מתונה" אחרת. מכאן לניהול משפט חסוי במחשכים שיאפשר הסתמכות על התרשמות מהתובעת עצמה בחדרי חרדים – במקום ראיות, עבור לתרגיל "החדש" של הרצת המשפט בקצב רצחני בדלתיים סגורות, הן כדי להלך אימים על מושי ולשדר לו שעדיף לשתוק (כי ממילא לא מאמינים לו) ושהדין כבר גמור – ומאידך הנהוני הסכמה ככל שכוכבת קולנוע אחרת מתחילה לזמר, והן כדי לסייע לעדים זוממים לשקר חופשי בלי חשש להתבלבל - זאת לאחר שהתאמנו על עדויות השקר זמן רב מול ראי ובעזרת וידיאו (עד שהגיעו למשחק טבעי של שחקניות קולנוע=Practice makes perfect), והן כדי לאפשר שיפוץ פרטיכולים במידה שעדת שקר תתבלבל – הלא ראינו במו עינינו שופטים שאומרים לקלדנית למחוק פסקאות שלמות בדיעבד, והן כדי לתרץ מדוע לא נפרסם שום פרטיכול עד לאחר ההוצאה להורג – בטענה הבנאלית להחליא של אין זמן - אוי! עובדה שרק הסרוגים עם תורה ועבודה - מדע ואמונה, הינם ברמת מוסר וחשיבה גבוהה כדי להבחין בעוולות הדיקטטורה והעריצות של האסכולה השיפוטית, יחד עם זרועותיה המבצעיות - התקשורת הסמולנית הקנויה וכן לשכת עורכי הדין, שמטילים חיתתם במיוחד על העו"דין עצמם שלא יעיזו לצייץ, מפני שחוששים המה לפת לחם - שמא יסומנו לרעה ויפסידו תיקים ומשפטים בשרשרת! לפי הסימנים, רק לאחר שנים למדה א2 (בוגרת ומנוסה שלגביה הטיעון של פחד והדחקה מפני בעל שררה אינו רלוונטי) מ-א1 (משוחררת "פוטיפר") שלעולם לא מאוחר לגבות תמורה על מוכנות למין שהוצע בעבר, בין אם היה לו דורש או לאו, ואם לא במזומן אז בעלילות ונקמה מתוקה!
המשך 11:24 13.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע_הראל
הרב אבינר/טאו שליט"א לא פקפקו בסמכות המוקנית לבימש"ט לדון בממונות ופלילים ע"פ סדרי הדין הפלילי ואזרחי - ובלבד שיובטח טוהר המשפט, ויוסר החשש הכבד להטיית דין לפני משפט! לכן מי...
הרב אבינר/טאו שליט"א לא פקפקו בסמכות המוקנית לבימש"ט לדון בממונות ופלילים ע"פ סדרי הדין הפלילי ואזרחי - ובלבד שיובטח טוהר המשפט, ויוסר החשש הכבד להטיית דין לפני משפט! לכן מי שגורם לחילול ה' וכבוד מדינת ישראל, הם אלו ששותקים כמו ספינקס פרעוני על טינוף טוהר המשפט! ואם הרבנים אריאל ליכטנשטיין ורבינוביץ יצ"ו ציינו שמכתב הרב אבינר עלול להביא לחילול השם, הרי זאת מחשש שהתשקורת הסמולית וכתבלבי החצר עלולים לנצלו לסילוף כוונתו האמיתית - ומכאן להטעיית הציבור! ולא רק שהמתלוננות מתואמות דרך התקשורת, אלא שהספר עם כל העדויות לעתיד "תיק קצב" יצא לאור טרם משפט! עו"ד יורם שפטל שראה ושמע את העדויות החסויות והכיר התיק על בוריו, יצא בביקורת חריפה על ההפקרות בשיקולי השופטים "אין אבק של ראיה תומכת נגד קצב; האם העובדה שהיא מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, זו הוכחה משפטית שהיא נאנסה? המשפט התנהל כולו במחשכים ובדלתיים סגורות בתירוץ של הגנה על העדים, אבל בכל העולם משפטים כאלה מתקיימים בדלתיים פתוחות כפי שניתן לזמר מייקל ג'קסון, ולא יעלה על דעת שמשפטו של נשיא מדינה יהיה בדלתיים סגורות [הערה לענ"ד:- דלתיים סגורות מסייעות לעדים זוממים לשקר חופשי בלי חשש להתבלבל, לאחר שהתאמנו על עדויות השקר זמן רב מול ראי ובעזרת וידיאו, עד שהגיעו למשחק טבעי כמו שחקניות קולנוע=Practice makes perfect] וכשאי אפשר לעיין בעדויות אפשר לומר בוודאות שלא היה כאן משפט צדק" – עד כאן שפטל בערוץ7. ואם במקום ראיות יש התרשמות מהתובעת בחדרי חדרים, נשאל שמא היא הוזה ומדמיינת? ולענ"ד היא רק מנסה לתרץ למצפונה מדוע היא חותרת שוב למגע עם גבר זר במלון שלטענתה אנס אותה לא מזמן – מתוך דבקותה במטרה "לתפוס תחת" בעבודה, שהגברת עצלנית כרונית לא תצטרך להתאמץ יותר (אם רק תצליח להיתקע אצלו)- שהמשכורת והטבות עם הבראות ומתנות ימשיכו לתקתק לפי חלומה המתוק. ולמה התעקשו להעביר את המשפט מירושלים (אתר הפשע?) לת"א, ונבחרו 2 שופטים הכי קשוחים – שיפעילו טרור וישתיקו את השופטת "המתונה"? לאור הספק המורכב בטוהר המשפט - אז אין ספק, ויש להכריע דין לפי פסיקת הרמב"ם - משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים - ולזכות את משה קצב, כי אם נתגלה עד א1 כזומם לגבי סעיף חמור - אונס, זהו סימן מובהק שיש אינטרס כספי ואחר לטפול אשמה על החף מפשע, ושאר העדים באו מאותו מניע נפסד!
המשך 11:14 13.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע_הראל
או, מדוע התחמק מנחם רהט – לשעבר עיתונאי מעריב - שבע פעמים, וברח משאלת טוהר המשפט האזרחי? הגם מצפונו של רהט יצא לפנסיה?! לכבוד: המצפון של עיתונאים שעוד נותר להם מצפון...
או, מדוע התחמק מנחם רהט – לשעבר עיתונאי מעריב - שבע פעמים, וברח משאלת טוהר המשפט האזרחי? הגם מצפונו של רהט יצא לפנסיה?! לכבוד: המצפון של עיתונאים שעוד נותר להם מצפון ... הנדון: אין בעיה של לגיטימיות של משפט אזרחי, ובלבד שיובטח טוהר המשפט האזרחי! ובכן לאחר חליפת דוא"ל ביני למר מנחם רהט, בעקבות מאמרו בניוז1 "עכרתם אותנו" לפני כשבועיים מן הסתם לקיטורים על הרב אבינר שליט"א, ניתק מ"ר מגע עימי לאחר שחמק 7 פעמים משאלת טוהר המשפט האזרחי דהיינו האסכולה השיפוטית הנוכחית, והוא ברח והרחיק עדותו למחוז מרוחק - לרב יואל בן נון! עצם העובדה ש-מ"ר הביא לראיה את הרב בן נון, מעידה שאינו מבין מי נגד מי! אין שום בעיה ואף יש חובה שבית משפט אזרחי ידון מטעם הממלכה או המדינה בממונות ובפלילים, ובלבד שיובטח טוהר המשפט, שזה בדיוק הדבר שמ"ר אינו מסוגל לדון בו, ולענ"ד זו אות קלון – אינטלקטואלי כמובן – עבור מ"ר הנכבד! מאידך אני לא יחיד ויתכן גם מ"ר, שרואה בדיקטטורה השיפוטית שלטון אלילי. אינני חייב לקרוא רב למר לאו כל עוד אינני מכיר בסמכותו הרוחנית, אין בזה שום פסול ודאי לא גידוף! ותואר ד"ר (ולא רק שלו) איננו שווה פרוטה כל עוד אינו מוסיף לבעליו שום כוח רצון להתמודד עם שאלת טוהר המשפט האזרחי! מאידך אני מבין לליבם של עו"דין שחוששים לפת לחם מפני עריצות האסכולה. כל שאר הרבנים אריאל ליכטנשטיין ורבינוביץ יתכן שאמרו שמכתב הרב אבינר יצ"ו עלול להביא לחילול השם, אך ורק משום שהוא עלול להיות מנוצל לסילוף כוונתו ע"י התשקורת הסמולנית הקנויה ולכן לבלבול הציבור – ואידך זיל גמור. כמו כן אני חוזר בפעם המאה לאמור, כאשר אנו אומרים שאין אונס הרי הכוונה היא לחזקת החפות! כלומר ישנם דיני הראיות, ומשה קצב לא חייב להוכיח לנו שהוא לא עשה כך וכך, אלא על התביעה רובץ נטל ההוכחה שהוא כן עשה כך וכך, בתנאי כמובן של טוהר המשפט האזרחי שמ"ר עדיין בורח וחומק מלדון בו. הריני שלחתי ל-מ"ר החמקן פעם רביעית קובץ של טיעוני משפט אזרחי לגבי מערכת משפט אזרחית בנושא טוהר המשפט האזרחי במחוזותינו, שוב מפי עורכי דין אזרחיים – ואנו מצפים עדיין להתייחסותו! אסיים במילות השיר, איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי, שאינך מתמודד כלל עם החשש הכבד להטיית דין לפני משפט במערכת המשפט האזרחית שלך?
המשך 11:18 08.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע_הראל
30.12.10 -ערוץ7 עו"ד יורם שפטל שהיה בין היחידים שראה ושמע את העדויות החסויות, קובע שמשפט קצב התנהל בצורה לקויה באופן קיצוני, "המשפט הזה התנהל מתחילתו ועד סופו במחשכים ובדלתיים סגורות מתוך...
30.12.10 -ערוץ7 עו"ד יורם שפטל שהיה בין היחידים שראה ושמע את העדויות החסויות, קובע שמשפט קצב התנהל בצורה לקויה באופן קיצוני, "המשפט הזה התנהל מתחילתו ועד סופו במחשכים ובדלתיים סגורות מתוך תירוץ של הגנה על הקורבנות, אבל בכל העולם משפטים כאלה מתקיימים בדלתיים פתוחות, כך היה גם עם הזמר מייקל ג'קסון; לא יעלה על הדעת שמשפט של נשיא מדינה יהיה בדלתיים סגורות". שפטל היה בין היחידים שראה ושמע את העדויות החסויות, והוא יכול לקבוע היום בצורה חד משמעית שקצב הורשע בטעות, "למעט הסנגורים של הנשיא קצב, השופטים והפרקליטים, אין אדם שמכיר את התיק הזה טוב יותר ממני, קיבלתי את החומרים, עברתי עליהם ואף ניסחתי כתבי בית דין שונים בעתירות שהגשתי בפרשה הזאת; ואני יכול לומר שהמקרה הזה הוא מקרה מובהק שעליו אפשר להגיד שבכל כיוון שאתה לא מסתכל על העדויות והראיות הספקות ניתזים לכל עבר. עו"ד שפטל יוצא בביקורת חריפה על שיקולי השופטים, "אין אבק של ראייה תומכת נגד קצב, האם העובדה שהיא מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, זו הוכחה משפטית שהיא נאנסה; השופטים בתחילת הכרעת הדין קבעו שהיה איזון תקשורתי במהלך המשפט, האם זה חוש השיפוט שלהם, לקבוע ששתי מסיבות עיתונאים של קצב מאזנות את המחול התקשורתי הפרוע שהתנהל נגדו במשך ארבע שנים; האם זה איזון, האם זה חוש השיפוט שלהם? זה היה משפט שהתנהל בדלתיים סגורות כדי להגן על המתלוננות וכשאי אפשר לעיין בעדויות אפשר לומר בוודאות שלא היה כאן משפט צדק" – עד כאן יורם שפטל בערוץ7. אם המתלוננת מנהלת שיחת טלפון אחרי האירוע, ודאי שאין בזה הוכחה שהיא נאנסה; שמא היא הוזה ומדמיינת לעצמה? שמא היא מנסה לתרץ למצפונה מדוע היא חותרת שוב למגע עם גבר זר במלון שלטענתה אנס אותה לא מזמן – וזאת בהמשך לדבקותה במטרה של "לתפוס תחת" בעבודה, שהיא בתור עצלנית כרונית לא תצטרך יותר להתאמץ ולא להוכיח את עצמה ולא חסקה, שהמשכורת והטבות עם הבראות ומתנות ימשיכו לדפוק כמו שעון לפי החלום המתוק שלה?
המשך 08:44 04.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע_הראל
אני מעיד באחריות של 1000% שהרב שלמה אבינר שליט"א היה הדובר הבולט והנמרץ והברור והנחרץ ביותר מבין הדוברים אז בושא! כמובן שהוא התנגד בתוקף לפינוי הגוש, אך גם ביקש להטיל את...
אני מעיד באחריות של 1000% שהרב שלמה אבינר שליט"א היה הדובר הבולט והנמרץ והברור והנחרץ ביותר מבין הדוברים אז בושא! כמובן שהוא התנגד בתוקף לפינוי הגוש, אך גם ביקש להטיל את כובד האחריות לכך על הדרג הפוליטי הנבחר (שרון וסיעתו וממשלתו), ובשום אופן לא להציק ללובשי מדים שזה לא הוגן להטיל עליהם להתנגד ולסרב! כי אנשי קבע לא אמורים לשלם בפרנסת ילדיהם על מחדליו של הדרג הפוליטי, קל וחומר שאין לסכן את בריאותם במיוחד הנפשית של אנשי החובה, מה גם שלא אלו ולא אלו לא יכלו להשפיע או לעכב במאומה את רוע הגזירה. מאידך למען הגילוי הנאות אני אישית תמכתי אז והיום בהינתקות מעזה, בלית ברירה מבחינה צבאית ומדינית! כי לענ"ד את עזה לא ניתן היה להציל מהחמאס בכל מקרה, ואילו רוב תושבי יו"ש הערבים מעדיפים היום בוודאי שלום כלכלי וחברתי עם ישראל וירדן, על פני חמאס הדורסני שנזהרים כבר ממנו כמו מאש!
המשך 14:33 03.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יחיאל
למה בתקופת הגירוש מגוש קטיף לא כתבתם כלום?למה לא כתבתם כאשר רצו לחקור רבנים?האם נגמרו אז העטים?
12:15 03.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע_הראל
כמו במשל של יוסף הצדיק, אין לך שום אמון אפילו לא אלפית האחוז במערכת המשפט המצרית שמעמידה אותו לדין, וכמובן שאינך מתיימר ולא טורח לתקן אותה שהיא מעין עבודה זרה...
כמו במשל של יוסף הצדיק, אין לך שום אמון אפילו לא אלפית האחוז במערכת המשפט המצרית שמעמידה אותו לדין, וכמובן שאינך מתיימר ולא טורח לתקן אותה שהיא מעין עבודה זרה בשבילך! מאידך אתה תתמוך עד הסוף 100% בנסיך הקטן יוסף למרות מה שמאשימים אותו, בין השאר (אבל לא רק) מפני לדעתך הסיכוי שיוסף עשה את מה שמאשימים אותו שואף לאפס המוחלט! כך גם לגבי משפט קצב, אתה תמשיך לטעון שוב ושוב לאורך כל הדרך, ללא לאות וללא שום היסוס, שהיה מה שהיה אם היה, אך אונס בשום אופן לא היה! כעת, אם נהיה חזקים ורצויים לפני השם, בג"צ יעבור (במתכונתו הנוכחית) מן העולם, ואז נבחר בס"ד את שופטינו כבראשונה ויועצנו כבתחילה, אנשי אמת ואמונה כגון נניח הרבנים חיים דרוקמן, שלמה אבינר ויובל שרלו יצ"ו. עד אז אין לי בעיה אם תירצע אוזנו נניח של אדון יהודה אל דלתו של הבג"צ; אומנם אני לא ממליץ לו על כך, אבל הוא ילד גדול ושיעשה איך שהוא מבין.
המשך 23:46 02.03.2011שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר