
חיסול
רבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו, מתייחס לחיסולו של ראש תכנית הגרעין האיראנית, ואומר כי צריך להגיד על כך הלל.
בשיעור קצר שהעביר לאחר תפילת שחרית, אמר הרב אליהו: "אנחנו צריכים היום לשיר ולרקוד. אנחנו צריכים להגיד תודה לקב"ה. לא יודע למה אמרנו היום תחנון. היינו צריכים להגיד היום הלל".
הרב אליהו הוסיף: "אנחנו צריכים להגיד תורה ריבונו של עולם, אנחנו לא עיוורים, אנחנו רואים את האהבה שלך ומחזירים לך אהבה גדולה".
עוד באותו נושא
'מבצע יפה' |פרטים חדשים: כך חוסל המדען האיראניחדשות סרוגים

תגובות
מתי הפקיד שמואל בכלל מספיק לעבוד בערייה שממנה הוא מקבל משכורת אם כל יום הוא כותב מאמר פרשנות?