המלאכיות בישראל: לאחר עשורים של פעילות המותג האמריקאי המצליח – ויקטוריה סיקרט, פותח סניפיו לקהל הישראלי.
המותג שהוקם בשנת 1977 נמכר בשנת 1987 לאיש העסקים היהודי – לסלי וקסנר, וזכה להצלחה בינלאומית מסחררת.
בשנת 2012 הגיעה החברה לשגשוג מקסימלי כאשר מכירותיה הסתכמו בלמעלה מ-6 מיליארד דולר.
כעת (חמישי), לאחר דחייה בשל המלחמה, פותחת החברה לראשונה שני סניפים בישראל בקניון הגדול בפתח תקווה ובגרנד קניון בחיפה.
סניפי המותג תחת הזכיינית הישראלית – דלתא, נפתחו בשעה 9:30 תחת קונספט זהה לחנויות הרשת בחו"ל, בהשקעה של למעלה מ-4 מיליון שקלים לחנות. בחברה הצהירו כי עד 2025 צפויות להיפתח כעשר חנויות תחת הקונספט החדש של המותג, בהיקף השקעה שעומד עד כה על כ-70 מיליון שקלים.
גודלם של הסניפים בישראל – כ-500 מ"ר, וכולל את כל קטגוריות המותג, בקו צעיר רענן ומפנק.
בעבר, בעת השקת האתר אמרה ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל: "אחת מהאסטרטגיות בשלוש השנים האחרונות של המותג היא לפתוח את המותג מהשוק האמריקני לכל העולם, מה שמחייב לעשות שינויים והתאמות בהתאם למדינות השונות".
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים