יו"ר הבית היהודי השר וחבר הקבינט נפתלי בנט קרא היום (ראשון) להגיע להכרעה: "צומת דרכים היסטורית: עכשיו הזמן להכריע", אמר. "היעד: להביא את הרצועה להיות כמו יהודה ושומרון: ללא טילים; ללא מנהרות".
"מדינת ישראל מצויה ברגע הכרעה היסטורי", הוסיף בנט. "אפשר להכריע את חמאס ולפרק אותו מטילים ומנהרות. להביא את הרצועה להיות כמו יהודה ושומרון: ללא מפעלי טילים, משגרים, רקטות ומנהרות. מקום שצה"ל שולט ומונע התעצמות הטרור. אפשר לסיים עם חזית הדרום העזתית אחת ולתמיד. להוכיח לאויבינו, שכנינו, לעולם כולו ולעצמנו: אפשר להכריע את הטרור האיסלמי. לראשונה, מזה שנים, זה בהישג יד".
בנט הסביר כי, "לאחר שלושה שבועות לחימה, תוך תשלום מחיר כבד, הגענו למצב הבא: חמאס מוכה קשות, אך לא חוסל; לוחמי צה"ל "הסירו את החלודה" ומצויים בכשירות שיא; העולם מבין שאין לנו ברירה אלא להילחם על ביתנו; עם ישראל מאוחד כפי שלא היה שנים; העורף חסון. כיפת ברזל, הפעם, פועלת בצורה כמעט מושלמת.
"חמאס נואש להפוגה לצורך התחמשות מחדש, רענון כוחו, והיערכות חדשה לפגיעה בכוחותינו. בדומה לקרב אגרוף שהצד השני נפל לרצפה. הפוגה עכשיו היא כמו להושיט יד ליריב, להרים אותו, לתת לו לשתות ולהתרענן. עכשיו, דווקא עכשיו, אסור להסיר את הרגל מהדוושה. עכשיו הזמן לנחישות. אם לא נעשה זאת הפעם, נקבל את האויב מועצם וחזק יותר, בריבית דריבית, בפעם הבאה.
"מה צריך לעשות? מדינת ישראל צריכה להגדיר את היעד: פירוז חמאס מטילים וממנהרות באופן קבוע, אפקטיבי, ומפוקח. המטרה: הרצועה כמו יהודה ושומרון. תמורת פירוז זה, נסכים לשלל של הקלות כלכליות (מעין "תכנית מרשל" עזתית), שהרי אין לנו עניין לפגוע בתושבי עזה. מרגע שהגדרנו תנאי בסיסי זה, פירוז, ממשיכים בלחימה עד שמשיגים את זה: בהסכמה או בכוח. זהו. לא הפסקות אש. לא הפוגות. לא דיונים. יש לכם את מספר הטלפון שלנו. כאשר אתם מוכנים לפירוז תתקשרו. אחרת, אנחנו דוהרים קדימה.
"נסראללה מסתכל. דעאש מסתכל. איראן מסתכלת. העולם הערבי מסתכל. אירופה וארה"ב מסתכלים. עם ישראל מסתכל. כולם ממתינים לראות האם ישראל תאזור עוז להכריע את חמאס אחת ולתמיד. אני מאמין שהקבינט הביטחוני, בהובלתו של ראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו, יקבל את ההחלטה הנכונה. עכשיו הזמן".
מה דעתך בנושא?
4 תגובות
0 דיונים
עמית......,
בנט ראש הממשלה הבא של ישראל אם וכאשר נתניהו לא יפרז את עזה מנשק....
16:04 27.07.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אודי
לא נהיה הראשונים בהיסטוריה העולמית או הישראלית לנצח. זה אולי מסובך לתחזק את זה - אבל יותר מסובך לתחזק הפסד!!
14:37 27.07.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יוסי
שאלה אחת נשאלת בצד הישראלי אך אף אחד לא שואל אותה ברצועת עזה. אולי בגלל שאף אחד לא חושב שניתן לקבל עליה שם תשובה. והשאלה היא : איך אתם רואים את...
שאלה אחת נשאלת בצד הישראלי אך אף אחד לא שואל אותה ברצועת עזה. אולי בגלל שאף אחד לא חושב שניתן לקבל עליה שם תשובה. והשאלה היא : איך אתם רואים את היום שאחרי? האם באמת אי אפשר לקבל עליה תשובה? תשובה תקשורתית לא נוכל לקבל בעיקר אם החמאס הדיקטטורי מונע לתושבי עזה מלהביע את דעתם בפומבי אך תשובה מעשית ניתן לקבל צריך רק לאפשר להם לבחור זאת בפועל. צה"ל צריך לבתר את הרצועה לשניים באזור נצרים בחלק הדרומי עליו לשאוף להכרעה צבאית של החמאס והדבר אינו קשה כל כך. צריך לטהר את רפיח חאן יונס ודיר אל באלח. עד לכניעתם כפי שקורה בזמן האחרון. להעביר את השליטה בצד הדרומי לידי הרשות הפלסטינית תוך כדי נוכחות צהל באזור המעברים לצפון הרצועה ולכיוון סיני ולבקש מתושבי צפון הרצועה להחליט היכן הם רוצים להיות תוך הבטחה של העולם לשיקום מאסיבי של דרום הרצועה ולכיבוש אגרסיבי של צפון הרצועה שבידי החמאס על ידי צה"ל. 1. תנועת האזרחים דרומה תיצור שני אזורי שליטה ומה שנקרא " הפרד ומשול " 2. תאפשר לכוחות צה"ל פעולה בצפון הרצועה ועזה רציפה ועם תמיכה בין לאומית 3. לא תאפשר מעבר אמל"ח מסיני לאזורים שבשליטת חמאס.
המשך 13:56 27.07.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
נא להתפלל התפילה המיוחדת למלחמה הזאת, מהרב הצדיק ר' אליעזר ברלנד שליט"א, מנהיג קהילת "שובו בנים", ממקום שהותו ביוהנסבורג. לדבריו, מלחמה כזו לא הייתה כבר עשרות שנים, כאשר כל הארץ...
נא להתפלל התפילה המיוחדת למלחמה הזאת, מהרב הצדיק ר' אליעזר ברלנד שליט"א, מנהיג קהילת "שובו בנים", ממקום שהותו ביוהנסבורג. לדבריו, מלחמה כזו לא הייתה כבר עשרות שנים, כאשר כל הארץ נהפכה לחזית וכל ערי ישראל ומושבות ישראל חשופים לחיצי אויבינו ואין לנו על מי להשען אלא אך ורק על אבינו שבשמים. אבינו מלכנו רחם עלינו ועל עוללנו וטפנו, אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפלתנו. -רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם כֹּל יָכוֹל אֲחַרֵי שׁוֹאָה אַיוּמָה שֶׁל 6 מִלְיוֹן יְהוּדִים שֶׁחָתְכוּ אוֹתָם לְחַתִּיכוֹת חַתִּיכוֹת וְשָׂרְפוּ אוֹתָם בְּכָל מִינֵי שְׂרֵפוֹת וְהָפְכוּ אוֹתָם לְאֵפֶר שֶׁפִּזְרוּ אוֹתוֹ עַל הַכְּפוֹר וְהַקֶרַח כֵּן גַם עַכְשָׁיו כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם נֶגְדֵנוּ כְּמוֹ שֶׁנֶאֱמַר "לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי וְלֹא יִזָּכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל עוֹד" וְעַכְשָׁיו נוֹעֲצוּ לֵב יַחְדָּו כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם לְלֹא יוֹצֵא מִן הַכְּלַל מִאַמֶרִיקָה וְעַד רוּסְיָה מֵאֵירוֹפַּה וְעַד אַפְרִיקָה כוּלָם בְּלֵב אֶחָד וּבְמַחֲשָׁבָה אַחַת לֹא לְהַשְׁאִיר זֵכֶר מִכָּל עַם יִשְׁרָאֵל. וְכָעֵת אֵין לָנוּ עַל מִי לְהִשָׁעֵן אַך וְרַק עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָׁמַיִם וְאֵין לָנוּ מִבַּלְעַדֵי ה' שׁוּם גוֹאֵל וּמוֹשִׁיעַ וְצִפִּיָּתֵנוּ הָבֶל לְעֶזְרַת אוּמוֹת הָעוֹלָם וְנֶהֱפַכְנוּ בְּעֵינֵי כוּלָם לְלַעַג וּלְקֶלֶס מוֹאָב עַמּוֹן גְּבָל וַעֲמָלֵק פְּלֶשֶׁת עִם יֹשְׁבֵי צוֹר כוּלָם לְלֹא הֶבְדֵל גֶזַע וּמִין רוֹצִים אַך וְרַק לְהַכְחִידֵנוּ מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְלֹא יִזָכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל מֵעַל פְּנֵי [הָאֲדָמָה]. אָנָא ה' חַדֵשׁ לָנוּ אֶת הַשְׁבוּעָה שֶׁנִשְׁבַּעְתָּ לְאֲבוֹתֵינוּ אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתָּ לָהֶם בָּךְ כְּכוֹכְבֵי הַשָּׁמָיִם אַרְבֶּה אֶת זַרְעֲכֶם לַמְרוֹת שֶׁאֵין אָנוּ רְאוּיִים אָנָא ה' עֲשֵׁה נָא עִמָנוּ חֶסֶד חִנָם וּמַתְּנַת חִנָם כְּמוֹ שֶׁאָמַר מֹשֶׁה רַבֵּינוּ עָלָיו הַשָלוֹם "וָאֶתְחַנַּן אֶל ה' בָּעֵת הַהִוא לֵאמֹר" שֶׁהֵם 515 תְּפִילוֹת כָּפוּל שֶׁבַע שֶׁהֵם 3605 תְּפִלוֹת שְׁכָּלְלוּ כָּל מַה שֶׁיִקְרֶה לְעַם יִשְׂרָאֵל עַד סוֹף כָּל הַדוֹרוֹת וְגַם עַל מִלְחָמָה נוֹרָאָה זוּ שֶׁלֹא הָיְתָה כָּמוֹהָ כְּבַר עֲשְׂרוֹת שָׁנִים וְכָל הָאָרֶץ נֶהֶפְכָה לְחַזִית וְכָל עָרֵי יִשְׂרָאֵל וּמוֹשָׁבוֹת יִשְׂרָאֵל חַשׂוּפִים לְחִצֵי אוֹיבֵינוּ לְלֹא עוֹזֵר וְסוֹמֵך. אָנָא ה' אֶחָד נִשְׁבַּעְתָּ לְדָוִד עֲבְדְךָ "מָצָאתִי דָּוִד עַבְדִּי בְּשֶׁמֶן קָדְשִׁי מְשַׁחְתִּיו, וְכַתּוֹתִי מִפָּנָיו צָרָיו וּמְשַׂנְאָיו אֶגּוֹף, וֶאֶמוּנָתִי וְחַסְדִּי עִמּוֹ וּבִשְׁמִי תָּרוּם קַרְנוֹ, וְשַׂמְתִּי בַיָּם יָדוֹ וּבַנְּהָרוֹת יְמִינוֹ, הוּא יִקְרָאֵנִי אָבִי אָתָּה קֵלִי וְצוּר יְשׁוּעָתִי, אַף אָנִי בְּכוֹר אֶתְּנֵהוּ עֶלְיוֹן לְמַלְכֵי אָרֶץ, לְעוֹלָם אֶשְׁמָר לוֹ חַסְדִּי וּבְרִיתִי נֶאֱמֶנֶת לוֹ, וְשַׂמְתִּי לָעַד זַרְעוֹ וְכִסְאוֹ כִּימֵי שָׁמָיִם, וְחַסְדִּי לֹא אָפִיר מֵעִמּוֹ וְלֹא אֲשַׁקֵּר בֶּאֱמוּנָתִי, לֹא אֲחַלֵּל בְּרִיתִי וּמוֹצָא שְׂפָתַי לֹא אֲשַׁנֶּה, אַחַת נִשְׁבַּעְתִּי בְקָדְשִׁי אִם לְדָוִד אֲכַזֵּב, זַרְעוֹ לְעוֹלָם יִהְיֶה וְכִסְאוֹ כַשֶּׁמֶשׁ נֶגְדִּי, כְּיָרֵחַ יִכּוֹן עוֹלָם וְעֵד בַּשַּׁחַק נֶאֱמָן סֶלָה, וְאַתָּה זָנַחְתָּ וַתִּמְאָס הִתְעַבַּרְתָּ עִם מְשִׁיחֶךָ, נֵאַרְתָּה בְּרִית עַבְדֶּךָ חִלַּלְתָּ לָאָרֶץ נִזְרוֹ, פָּרַצְתָּ כָל גְּדֵרֹתָיו שַׂמְתָּ מִבְצָרָיו מְחִתָּה, שַׁסֻּהוּ כָּל עֹבְרֵי דָרֶךְ הָיָה חֶרְפָּה לִשְׁכֵנָיו, הֲרִימוֹתָ יְמִין צָרָיו הִשְׂמַחְתָּ כָּל אוֹיְבָיו, אַף תָּשִׁיב צוּר חַרְבּוֹ וְלֹא הֲקֵמֹתוֹ בַּמִּלְחָמָה, עַד מָה ה' תִּסָּתֵר לָנֶצַח תִּבְעַר כְּמוֹ אֵשׁ חֲמָתֶךָ, אַיֵּה חֲסָדֶיךָ הָרִאשֹׁנִים אֲדֹנָ-י נִשְׁבַּעְתָּ לְדָוִד בֶּאֱמוּנָתֶךָ, זְכֹר אֲדֹנָ-י חֶרְפַּת עֲבָדֶיךָ שְׂאֵתִי בְחֵיקִי כָּל רַבִּים עַמִּים, אֲשֶׁר חֵרְפוּ אוֹיְבֶיךָ ה' אֲשֶׁר חֵרְפוּ עִקְּבוֹת מְשִׁיחֶךָ". וְיִתְקַיְמוּ בָּנוּ הַפְּסוּקִים "כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ ה' כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ יִתְפָּרְדוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן, וַתָּרֶם כִּרְאֵים קַרְנִי בַּלֹּתִי בְּשֶׁמֶן רַעֲנָן, וַתַּבֵּט עֵינִי בְּשׁוּרָי בַּקָּמִים עָלַי מְרֵעִים תִּשְׁמַעְנָה אָזְנָי, צַדִּיק כַּתָּמָר יִפְרָח כְּאֶרֶז בַּלְּבָנוֹן יִשְׂגֶּה, שְׁתוּלִים בְּבֵית ה' בְּחַצְרוֹת אֱלֹקֵינוּ יַפְרִיחוּ, עוֹד יְנוּבוּן בְּשֵׂיבָה דְּשֵׁנִים וְרַעֲנַנִּים יִהְיוּ, לְהַגִּיד כִּי יָשָׁר ה' צוּרִי וְלֹא עַוְלָתָה בּוֹ": אבינו מלכנו רחם עלינו ועל עוללנו וטפנו, אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפלתנו.
המשך 12:21 27.07.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר