הדר מוכתר, יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים', שהפכה לאחת הדמויות הבולטות במערכת הבחירות האחרונה, טוענת כי חלק מהפרובוקציות שלה נועדו להעביר את קהל העוקבים שלה שיעור בשיווק. לדברי מוכתר חלק מההתנהלות שלה היה מכוון.

"יש לי ווידוי", פתחה מוכתר ציוץ נוסף שכתבה בחשבון הטוויטר שלה. לדבריה: "כל שגיאת כתיב שלי בפוסט, כל תמונה עם גומי, כל פה פתוח – הייתה אסטרטגיה מתוכננת שנועדה ליצור חשיפה".

מוכתר טענה כי "עשיתי לכם בית ספר בשיווק, באפס תקציב. עוד מעט פותחת את ליין ההרצאות שלי – 'סודות השיווק של הדר מוכתר".

כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .

הדר מוכתר בועידת המשפיעים. ארכיון (באדיבות חדשות 12)

הבוקר מוכתר עוררה פרובוקציה נוספת כשהתייחסה לתוצאות הבחירות וכינתה את המצביעים "עם של מטומטמים".

למרות שלא נעלמה לרגע, מוכתר פתחה את הציוץ שלה במילים "טוב, שמרתי על שתיקה מספיק זמן".

לאחר מכן שיתפה בתובנות שלה על תוצאות הבחירות וכתבה: "רוצים לדעת מה אני באמת חושבת על תוצאות הבחירות? העם מטומטם והעם ישלם".

"אל תבכו לי שמחירי הדירות יעלה בשנה הבאה ב 22%. אתם בחרתם בזה, תשלמו", כתבה.

כאמור, למרות שטענה לא פעם כי היא יכולה לעבור את אחוז החסימה וחסרים לה לכך רק כמה אלפי קולות, מוכתר קיבלה פחות מעשרת אלפים קולות.

בציוץ אחר טענה מוכתר: "רק התחלנו. אני באה להיות פה לעוד הרבה זמן. עם 0 שקלים, תקציב עשינו היסטוריה. ממשיכה לבחירות המוניציפליות והארצית הבאות. טוויטר, רק התחלתי".