הזמרת והכוכבת אנה זק נבחרה לפרזנטורית של חברת הסלולר Wecom וחתמה על חוזה שמוערך בסכום של כמיליון שקלים.

הזמרת הפופולרית אנה זק כבשה את הפלייליסט עם הלהיטים 'לך לישון' ו'מי זאת' שם חשפה לקהל הרחב את מספר הנייד האישי כחלק מקידום הסינגל החדש.

החיבור לחברת סלולר היה מתבקש וכעת היא נבחרה להוביל את מהלך ההשקה והמיתוג של Wecom. המהלך ילווה בקמפיין פרסומי תחת הסיסמא 'מחזירים את ה-fun לסלולר'.

אסף עופר מנכ"ל חברת הסלולר Wecom: "הבחירה באנה זק כפרזנטורית החדשה של המותג תביא איתה משב רוח מרענן וצעיר, והיא המתאימה ביותר למותג החדש".

מטרת Wecom להשיק מגוון מוצרים נוספים בתחום שירותי התקשורת, על מנת להמשיך את קצב הצמיחה הגבוה והצלחת החברה.

כזכור, לפני כחודש סגרה זק עם חברת 'סקארה' קמפיין, עליו היא תקבל עליו כחצי מיליון שקלים.

זק התייחסה לפרסום המספר האישי ואמרה: "האמת שהיה לרון בי (אחד הכותבים של השיר) את הרעיון המשוגע הזה ופשוט החלטנו לחשוף את מספר הטלפון שלי, ראיתי בזה דרך מושלמת לתקשר קצת עם הקהל שלי.. ברגעים אלו ממש אני מנסה לענות לשיחות אבל הטלפון פשוט קורסססססס מקווה שאצליח לענות לכמה שיותר".

הכוכבת הימרה כשפרסמה את המספר אבל כנראה שההימור השתלם. יממה לאחר יציאת הסינגל נחשף כי כבר מספר חברות סלולר פנו לזק על מנת להשתמש בשיר בקמפיינים וכנראה שהיא עתידה לשלשל לכיסה מאות אלפי שקלים אם תחתום על קמפיין מסוג כזה. כאמור, חברת Wecom היא שזכתה להחתים את זק.