חברי ימינה במכתב חריף נגד בנט: איבד את הדרך - סרוגים

חברי ימינה במכתב חריף נגד בנט: איבד את הדרך

שלושה חברי ימינה מהרשימה לכנסת תוקפים את בנט ושקד: "נטולי מצפן, בכיוון האידיאולוגי ההפוך, עשו מעשה שלא ייעשה, מעשה שייזכר כאחת ההונאות הגדולות ביותר בפוליטיקה הישראלית"

חברי ימינה במכתב חריף נגד בנט: איבד את הדרך
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

פרופ' אשר כהן, שי מימון ורוני ססובר אשר היו מועמדים מטעם רשימת ימינה לכנסת ה-24 פרסמו מכתב חריף נגד יו"ר רשימת ימינה נפתלי בנט.

ידינו לא הייתה במעל/ המכתב המלא:

ערב הבחירות הופיע בנט בערוץ 20 במופע החתימה המפורסם ושלל באופן מוחלט, עקרוני ומעשי, כל שותפות עם רע"ם, תוך האשמת נתניהו באפשרות לשותפות כזאת. לכך הוסיף שלא יאפשר ללפיד להיות ראש ממשלה מכיוון שמדובר בנציג השמאל.

אלו הן רק שתיים מההבטחות העקרוניות, המהותיות, "הליבתיות" בלשונו של בנט, שהופרו ברגל גסה. לצידן אפשר להוסיף את אישורי הבנייה בשטחי C, אי ההכרה בהתיישבות הצעירה, הפנסיות התקציביות וכיוצא באלה.

עוד באותו נושא

חבר ימינה שהתנגד לממשלה פורש מהמפלגה


56

לפני כשבוע הצהיר בנט "אני עובד אצל אזרחי ישראל" בניסיון להסביר את מצבו ומעמדו המשופר כראש ממשלה בהשוואה לראשי ממשלה בעבר. הם, לטענתו, היו תלויים יותר ממנו בקבוצות לחץ וכיוצא באלה. "אין לוביסטים", פירט בנט את הנקודה, "אין מרכז מפלגה, אין טייקונים" וסיים בנחרצות: "אני עובד אצלכם".

המילים הללו, הנשמעות כפסגת הדמוקרטיה, הן למעשה עוד מסמר בארון הקבורה האידיאולוגי והערכי של מפלגת "ימינה" והעומד בראשה, מפלגה שעבורה ובמסגרתה פעלנו במשך למעלה משנתיים.

"התרגלנו לחיות בעולם של שקרנים" כתב הרב חיים נבון, "ובעולם כזה כולם מפסידים". תקצר היריעה מלפרט את גניבת הדעת שליוותה את הקמת הממשלה וממשיכה לעמוד ברקע תפקודה. "אם לא אקבל 10 מנדטים" הבהיר בנט, "לא אוכל להיות ראש ממשלה".

היה בכך הגיון. היה בכך כבוד להכרעת הציבור. נשלחנו לשטח, לראיונות, לאולפנים כדי להביא את הקולות הנחוצים. בישיבה האחרונה של הקמפיין הסביר בנט שהגדלת התמיכה בימינה נועדה להבטיח את מימוש הערכים ואף טרח להדגיש עד כמה הערכים הללו חשובים. הוא דיבר, בין היתר, על האיסור להישען על רע " מ, שהכוונה הזו של נתניהו גובלת בטירוף, שמדובר במפלגה אחות של החמאס ו עוד כהנה וכהנה.

כל ההבטחות האידיאולוגיות, הערכיות, נעלמו כלא היו. התרגלנו לחיות בעולם שבו בשם הדמוקרטיה מותר כביכול לעשות הכול. אולם גם ההרגל הזה היה מוגבל. כאן חווינו קפיצת מדרגה משמעותית לגבי המותר והאסור, הראוי והבלתי ראוי. כך, לדוגמה, ראש מפלגה עם 6 מנדטים בלבד, לאחר הבטחות שהבטיח בשידור חי ובחתימת ידו, יכול להפר את כל הבטחותיו החד משמעיות. כל זאת כדי לחבור למחנה הפוליטי היריב, ולהעביר אליו את שרביט השלטון בתמורה לכיסא ראש הממשלה.

בעולם כזה, היחיד שביקש והתעקש לעמוד בהבטחותינו לציבור, חבר הכנסת עמיחי שיקלי, הותקף ונדרש לוותר על המנדט. למותר לציין ששלושתנו תומכים במהלכיו נגד עיוות רצון הבוחר.  מבחינה חינוכית, וזה גרוע לא פחות משאר ההשלכות ההרסניות, ילדינו צופים באדם שלא סתם מפר הסכמים, תופעה שהכרנו בעבר. מדובר כאן בפגיעה בוטה בכל הרעיון שבדמוקרטיה מתקיים שוק דעות שעל בסיסו מתקיימות בחירות. כאשר מתבצעת פגיעה קשה במהות האידאולוגית של המפלגה, בליבה של עקרונותיה ובגרעין הקשיח של הבטחותיה, כל עיקרון שוק הדעות מתמוטט. מכאן קצרה הדרך להיפוך הרעיון הדמוקרטי כשראש הממשלה מכהן ללא תמיכה ציבורית.

עם הקמת הממשלה היה ברור שימינה, המפלגה שהייתה אמורה להיות מימין לליכוד, אינה יכולה לממש מאומה מהאידיאולוגיה שעבורה הצביעו כ-275 אלף איש. בנט שהשתחרר כביכול מטייקונים, מקבוצות לחץ וממרכז המפלגה, החליף אותם בלחצים גדולים וחמורים הרבה יותר.

קבוצות הלחץ החיצוניות הוחלפו בקבוצות לחץ קואליציוניות דוגמת התנועה האיסלמית, מרצ, העבודה, ישראל ביתנו ויש עתיד שהשפעתן עלולה להתברר כהרסנית הרבה יותר. לכל אחת מהן יש את היכולת להפיל את הממשלה ואת העומד בראשה בכל רגע נתון. וכשראש הממשלה נתון ללחצים כאלה, נטישת האידיאולוגיה לצורך תחזוקת התואר ראש הממשלה היא התוצאה המתבקשת.

את הפליק פלאק האידיאולוגי מלווה, כמקובל במחוזותינו, מכבסת מילים מפוארת. לא נעים לראש הממשלה לומר שהוא ויתר על האידיאולוגיה. לכן, כשנשאל על כל הסתירות בין דבריו בעבר לדבריו ומעשיו בהווה אמר שהוא "משיל את הפוליטיקה " מעליו. כשהתרוצצנו במערכת הבחירות כדי להעביר לכמה שיותר מצביעים את עולם הערכים של ימינה, לא ידענו שזו "פוליטיקה" שיש להשיל מאוחר יותר, רק כדי שבנט יהיה ראש ממשלה.

רצינו מאוד שינוי אמיתי והאמנו שבנט ידע ליישם את המדיניות הימנית עליה חלמנו ושעליו הוא עצמו דיבר כל הזמן. רצינו ראש ממשלה שלא מתבלבל מול השמאל והולך בדרך האידיאולוגית שלנו. רצינו, עבדנו, השקענו, שכנענו, הקרבנו וקיבלנו, כמו בוחרינו, בדיוק את ההפך.

אין זה מפליא שבנט בחר באמירה הכללית "אני עובד אצלכם" מבלי להתייחס לאיזשהו ממד ערכי אידיאולוגי, שהרי את אלה הוא זנח מאחור לצורך הקמת הממשלה.

נפתלי, לא נבחרת בבחירות האחרונות רק בגלל שביצעת אקזיט מוצלח או בשל כישורי ניהול של חברה עסקית כלכלית. נבחרת כי הצגת קווי מדיניות מסוימים שונים מאחרים, ניסחת גישות מוגדרות מנוגדות לאחרות, כשכל אלו מוצגות במשולב עם קווים אדומים אותם הבטחת שלא לחצות. כך עושים במסגרת שוק הדעות שהוא הבסיס לתחרות הדמוקרטית.

לא נבחרת כדי "לעבוד" באופן כללי, אמורפי, נזיל וחסר תוכן. אנשים בחרו בך כי היית אמור לייצג אותם. את עולמם הערכי, את תעודת הזהות האידיאולוגית שלהם, את האמת שלהם.

ככל שחולף הזמן מתברר כי לא רק שלא עמדת בהבטחות ולא תגשים את המדיניות בשלה נבחרת, זה הרי יכול לקרות תמיד ברמה כלשהי. אלא שאימצתם, אתה ושאר חברי המפלגה, את המדיניות ההפוכה, נתתם את השלטון למחנה היריב. אתה וודאי חושב שעם הזמן האבק ישקע, הציבור ישכח ונעבור הלאה. אולם בעולם שלנו, האידיאולוגי, הזמן לא רק שלא ירפא את הפצעים ולא ניתן יהיה להחליק את זה, אלא הוא מקבע אתכם עמוק יותר בצידה השני של המפה הפוליטית.

מקובל להניח שתפקיד ראש הממשלה בישראל הוא מהקשים והמורכבים בעולם. עם מספר חד ספרתי של מנדטים בכנסת ובסקרים, עם גניבת דעת של בוחרים בעבר, ועם תאריך תפוגה ידוע מראש של פחות משנתיים, לבנט וחברי רשימתו אולי "יש עתיד" אך ימינה במובן המהותי של המושג הם כבר לא יהיו.

חברי הרשימה ההולכים אחרי בנט, נטולי מצפן, בכיוון האידיאולוגי ההפוך, עשו מעשה שלא ייעשה, מעשה שייזכר כאחת ההונאות הגדולות ביותר בפוליטיקה הישראלית. דרכם אבדה. לנו, כרגע, נשארה נחמה פורתא: ידינו לא הייתה במעל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
216 תגובות - 122 דיונים מיין לפי
1
חברה לא צריך...
גל | 23-10-2021 21:38
חברה לא צריך הרבה פילוסופיות עצם זה שאדם הוא כפוי טובה לציבור שהביא אותו לתודעה.וכל זה ללא רגש קל של חרטה.זה מעיד על האדם.שלא נדבר על שקריו .ועל המתנות לפורעי חוק בחלקם.שעל זה נאמר לא תחומים.
לבצע תקציב? 53 מיליארד מס ג'יזיה...
כל הטהרנים | 24-10-2021 23:33
בשביל זה לא חייבים שבנט יהיה ראש ממשלה. תמר זדנברג היתה גם יכולה לבצע את זה, ואפילו בדבקות גדולה יותר.
כל הטהרנים כבר הובילו אותנו לתהומות
אזרח יהודי | 24-10-2021 10:12
כל הטהרנים של הבית השני והקיצונים בכל התקופות הובילו אותנו לתהומות. מה שחשוב שיש לבנט 61 מנדטים לבצע תקציב וכל מה שביבי הזניח לפחות בשנתיים האחרונות
צודקת במילה אחת...
דבורה מור | 24-10-2021 9:10
צודקת במילה אחת : נוכל.
נכון...
שרה | 23-10-2021 23:20
נכון מאוד נוכל שקרן
2
במציאות שנוצרה בנט...
בנט מסוכן לישראל | 23-10-2021 21:40
במציאות שנוצרה בנט אדם מסוכן יכול לחבור למרץ העבודה ורעם ולהשיג את ישראל לגבולות 67 ואף 48 זאת מתוך ידיעה שאין לו תומכים בימין הוא יממש את האידאולוגיה של השמאל. בנט חצה מזמן את הגבולות והוא תומך היום בחוקים שמגבילים את החרדים ואת נתניהו
3
חבורת ממורמרים מה...
מק | 23-10-2021 21:43
חבורת ממורמרים מה רציתם בשביל קומץ בוחרים שמזגזגים מימינה לליכוד ראש הממשלה יפרק ממשלה יזרוק את הצרכים של המדינה בשביל עוד כביש למתנחלים או גבעה נוספת .מספיק תמו ימי הקבוצות והסחטנים כעת עובדים בשבילנו האנשים שעובדים ומימנו לכם חיי שפע על כלום.תודה לבנט שנתן מחשבה נוספת למען העם תבורך
מה זה בעיניך ה"הצרכים של המדינה"?
דוד | 24-10-2021 23:40
בעיניך הצרכים של המדינה זה העברת 53 מיליארד כפרוטקשן לאחים המוסלמים, ביטול חוק קמיניץ והכשרת ההשתלטות הערבית על אדמות המדינה, הקפאת ההתיישבות היהודים ועוד ממתקים מהסוג הזה. לפי מה שאתה מציג, המדינה שאתה דואג לה אינה מדינת ישראל, אלא מדינת חמאסטן שאתה שואף להקים בארץ ישראל. המצפון שלך רקוב
לאיזה עם...
עמי שמוע | 24-10-2021 14:07
לאיזה עם לפלסטינים לבדואים למחבלים עם דם על הידיים על איזה עם אתה מדבר אח שלי אתה יושן בעמידה חוץ מאשר לתקוע ליהודים סכין בגב הוא לא עשה כלום 53 מליון שקל לפלסטינים,אישורי בניית שלוש ישובים הפזורה הבדואית כאשר הם במקביל מטילים אימה בכל הדרום,גונבים,בוזזים, שודדים, לוקחים פרוטקשן, חברות השמירה שלהם הם הם גונבים מהמקום שעליו הם שומרים, הפלסטינים יורים,רוצחים,כל רצונם למחוק אותנו מעל האדמה,מה עושים מעבירים להם כספים,מאשרים להם אישורים חוקיים לשהות ביהודה ושומרון, מאשרים להם בנייה של אלפיי בתים בשטח C האלימות בקרב ערביי ישראל על היהודים עולה למקומות גבוהים מה שלא קרה בחיים חבריי כנסת במדינה שלנו שמקבלים משכורות עתק מאיתנו משלמיי המיסים תוקפים באלימות את כל מי שרק אפשר,ואתה הנטול השכלה, חושב שבנט הבוגד השקרן הכופר, או ממשלת הלוזרים הזאת כמו איילת שקד הבוגדת השקרנית, ליברמן החזיר הגרמני השמן, מירב מיכאלי הכלבה, גנץ השפן האפס, סער הנוכל האפס,יאיר לפיד הפח אשפה, מתן כהנא הכופר,או מנסור עבאס תומך טרור, עושים למען העם ??? אתה טיפש
חח ...
שרה | 23-10-2021 23:19
חח מצחיק כמה אפשר - בנט מלך השקרנים
הוא מחוייב...
מדה | 23-10-2021 22:31
הוא מחוייב למדינה ולא למתנחבלים
חבר כנסת הוא שליח ציבור . הוא לא יכול לירוק
יוסי | 23-10-2021 21:54
על הציבור זה
אז לא רצו שיהיה ראש ממשלה במחיר כזה
זאב | 23-10-2021 21:53
הוא מחויב לבוחרים קודם כל
4
אשר כהן זה כבר ליגה אחרת
אח | 23-10-2021 21:44
אם הוא טוען זאת, הוא יודע מה הוא אומר. נצטרך לחשב מסלול מחדש.
5
איבד לא רק...
חיים | 23-10-2021 21:45
איבד לא רק את הדרך גם את הלב.מתעלם מהפשע שהוא עשה לחצי עם .כשהוא יפרוש הוא יבין שזה לא משהו קל .
6
תוכנית סינגפור להפחתת מיסים הפכה לתקציב מיסים
עוד שקר של בנט | 23-10-2021 21:50
תוכנית סינגפור להפחתת מיסים הפכה לתקציב מלא מיסים
7
ממש לא מעניין...
מ.ו | 23-10-2021 22:04
ממש לא מעניין אותו הוא איש שרוף פוליטי זה הקרב האחרון שלו בפוליטיקה עשה את כל הטעיויות במכה אחת.
8
מלוא ההערכה לשלושה שכתבו את האמת !
אדיר בזק | 23-10-2021 22:05
עצוב מאוד אבל נכון מאוד.
9
רק בורא עולם...
צבי | 23-10-2021 22:19
רק בורא עולם יושיע ברגע שיחליט שהגיע הרגע .
10
בנט לך הביתה...
רק | 23-10-2021 22:20
בנט לך הביתה , אתה מנסה לחקות את ביבי יש לך הרבהההההה בשביל להגיע לקרסול שלו. הביתה
11
לא מבין את...
קשת רובינסון | 23-10-2021 22:22
לא מבין את העיתוי. מה העניין? לא נעים אבל הקמח טחון כבר מספר פעמים.
12
ידיכם היתה גם היתה במעל.
אריאל | 23-10-2021 22:23
הייתם אמורים להבין שפרש מהבית היהודי כדי להשתחרר מהציבור ומהערכים שלו. זה היה מאוד מאוד ברור שהוא רוצה רק להגיע לראשות הממשלה והציבור לא מעניין אותו. בצלאל הזהיר כל הזמן ולעגתם לו. בקשו סליחה מהציבור במקום להכחיש את האשמה שלכם בחורבן הזה.
13
הכל כתבתם כשאומרים...
שוקי | 23-10-2021 22:28
הכל כתבתם כשאומרים למישהוא זבל מצוי זה בידיוק ההיתנהגות שמגדירה את זה איש שקרן נוכל ועוד ממשיך לחבוש כיפה . מה שווה להיות ראש ממשלה כלכך שנוי ומוקצה שכולם משתינים עליו כולל חברי הקואליציה
14
מתנחלים
אמנון | 23-10-2021 22:37
בנט הוא ראש ממשלה של כולם ולא שלכם בלבד .התרגלתם לשלוט בממשלה לא עוד . אתם צריכים לדאוג למדינה כולה ולא רק להתנחלויות שכבודן במקומו מונח.
בנט בוגד...
משה | 23-10-2021 23:00
בנט בוגד שקרן וסחטן.מוכן למכור את כולם כולל אשתו וילדיו ורק להיות ראש ממשלה בתור בובה שסוחטים אותה בוגדים צריך להעניש ובגדול.רמאי ושקרן הביתה
15
מי מנסה לזרוע קונספירציות ולהטיל דופי במפלגה
ש.ז | 23-10-2021 22:39
סרוגים, לא נמאס לכם ליצור בהלת שווא , לטעת דה מורליזצוה ומוקשים דמיוניים כדי לעשות הכל כדי למוטט את מפלגת ימינה ולהחזיר את שלטון השחיתות, השקר והביזה בישראל ? תתביישו ולוואי ותתיבשו באש הגיהנום שיצרתם.
16
תמשיכו לדבר עד...
דנינו | 23-10-2021 22:45
תמשיכו לדבר עד מחר. כשביבי מנע מבנט את תיק הבטחון, מה שהיה מונע בכלל את כל 4 מערכות הבחירות, שתקתם. לכן, כל מה שתאמר לאמשווה כלום. בנט לא הפר שום הבטחה, כי לא כיוון את דבריו למציאות הזו שהוכרח לה. בינתים בנט מבצע מדיניות הרבה יותר ימנית ויהודית מקודמו. אין על זה ויכוח. בנט עומד בכל התנאים שלכם: הסכמתם שביבי ינהיג את המדינה, ואותו ביבי הציע לבנט עם 6 מנדטים להיות ראש ממשלה, ואחכ לסהר עם ה6 שלו. אותו הביבי הכשיר את רעם ואותו הביבי הכניס לממשלותיו אנשי שמאל קיצוני (לבני ובכק). כך שבנט בעצם מקיים מה שאתם מסכימים לו, אלה שהוא לא פראייר...
צודק ...
איילת | 24-10-2021 10:04
צודק
אתה מסכן...
יהודי | 24-10-2021 0:43
אתה מסכן ..עמה טיפדות ורוע בתגובה אחת
הפוסל במומו...
דנינו | 23-10-2021 23:28
הפוסל במומו פוסל
אכלתה טריפ...
מומו | 23-10-2021 22:55
אכלתה טריפ דנינו....
17
בנט נוכל ושקד כואבת הבטן לקחו איתם רפי שכל
גבי | 23-10-2021 22:45
שמו אותם בקידמת הרשימה וגנבו לי אישית ולחלק ממשפחתי את הקול ה' יעניש אותם
18
כתבה מבית היוצר...
אבי משה | 23-10-2021 22:54
כתבה מבית היוצר של ביבי הנוכל
בנטיסט אוטיסט...
יהודי | 24-10-2021 0:42
בנטיסט אוטיסט
19
מה הם מבינים...
חד | 23-10-2021 22:57
מה הם מבינים בהנהגת עם ישראל! תצייתו לבנט הגאון המנהיגותי ותלמדו גדולה מהי.
בנט השקרן...
אבי | 23-10-2021 23:15
בנט השקרן לך הבייתה
20
לסיכום:- אם ביבי...
יצחק | 23-10-2021 23:02
לסיכום:- אם ביבי היה קואליציה אתכם ועם רעמ (והחרדים שהם ימנים וציונים כמוהם) כשהוא עומד בראשה ואתם סרח עודף הייתם קוראים לו קוסם וגאון. ואם בנט הביא לכם מלוכה אז אתם טוענים שזה תרגיל הונאה. אולי רק לי נראה ששיקרתם לעצמכם והתמודדתם יחד עם שיקלי במפלגה הלא נכונה ואתם בכלל ביביסטים (לא ליכודניקים).
בול. תמיד...
נעה | 24-10-2021 14:31
בול. תמיד עושים לביבי הנחות במחנה הימין. המליכו מלך וזה דוחה. נראה שבנט מתפקד ממש בסדר כראש ממשלה. תהיו קצת ענייניים לשם שינוי.
21
מקווה שהשאר יתעוררו...
ורד | 23-10-2021 23:03
מקווה שהשאר יתעוררו לנוכח ההונאה הגדולה של נוכל 0מאלני . ישר כח שהתעוררתם למול השקרים וההונאה כי הוא כבר מזמן 0מאל הנוכל . עדיף עתה מאוחר מאשר בכלל לא .
22
עם יש היום...
חולוני | 23-10-2021 23:04
עם יש היום בחירות ויש שני מועמדים טיבי ובנט אני בוחר טיבי
23
הנוכל הוא לא...
ורד | 23-10-2021 23:05
הנוכל הוא לא ראש ממשלה לגטימי ולא שלי .בשבילי הוא פח אדפה של נוכל
24
בנט בוגד שקרן...
משה | 23-10-2021 23:06
בנט בוגד שקרן וסחטן ממדרגה ראשונה .עלוב נפש . מוכן למכור את המדינה ואת אשתו ורק להשאר ראש ממשלה. עם. 6 מנדטים
25
חצופים, מעדיפים אינטרסים...
אני | 23-10-2021 23:10
חצופים, מעדיפים אינטרסים צרים על פני אחדות העם וטובת המדינה!
26
צודקים מאה אחוז.בנט...
נפתלי הרופס | 23-10-2021 23:17
צודקים מאה אחוז.בנט וחבורת האפסים שלו רמאים נוכלים שמה שחשוב להם זה הכסא.הם הפרידו את עצמם מהעם היהודי.
27
גנב !!! ...
עדו | 23-10-2021 23:22
גנב !!!
28
כמה צבועים אתם...
מאיה. | 23-10-2021 23:26
כמה צבועים אתם יכולים להיות...? הרי לא הוקמה ממשלה בגלל סמוטריץ' שסירב לקיים ממשלה עם רעמ. ובלי רעמ לא היתה ממשלה של 61 חכים. מילא לקטר, אבל למה לשקר?
יפה אמרת. מפלגת "הציונות הדתית" כצדיק בסדום
דוד | 24-10-2021 23:45
המפלגה היחידה שנשארה שפויה ונאמנה לערכים היהודיים. כל שאר חבר הכנסת (כולל החרדים) מכרו את כל עולמם בשביל נזיד העדשים שבישלו ביבי ועבאס. אנשים מגעילים. רחמים על הנשמות שלהם שירדו לבאר שחת
טוב נו...
מפלגים את העם | 24-10-2021 6:20
טוב נו תגובה של חסר מח שלא מבין דבר וחצי דבר הדת והרבנים לא רואים כלום חוץ מהדתאתם מפלגים את העם
מילא תשקרי...
יהודי | 24-10-2021 0:42
מילא תשקרי אבל לחשוב שאנחנו טמבלים .... מתחזה נוכל
בחירות עדיפות...
לא צריך ממשלה אם היא רעה ומרושעת | 24-10-2021 0:39
בחירות עדיפות מממשלה סופר רעה. גם רצף בחירות עדיף.
29
בנט, נוכל שקרן...
בנצי | 23-10-2021 23:29
בנט, נוכל שקרן פתולוגי , הוא ושקד ביחד אשמים , גם אני חטעתי והאמתי לו ולשקד לפני הבחירות למרות שכל השנים אני ליכוד הפעם הצליחו שקד ובנט לתעתע בנו , לכן נוכל ושקרן אותי לא מוכרים פעמיים גם אני לא מצביעה ימינה .
טוב שאינך...
נתן | 25-10-2021 14:06
טוב שאינך מצביע ימינה אתה תצביע למי שלא שם עליך !!!
ביקורת נכונה...
חיים | 24-10-2021 0:04
ביקורת נכונה אבל גם מאוחרת לא מספיק חתימה שלושה חברי מפלגה שכבר לא קיימת הציבור כבר לא יתן יותר מנדתים לימינה הנוכל מתונף עם נוכלת פירק מפלגה לתובת הכיסא הוא כבר 15 שנים עובד על כולם מפרק ומפלג
30
בנט לא נוכל...
דודי | 23-10-2021 23:30
בנט לא נוכל . למה ? אם יש קבוצה גדולה שהולכת איתו ותומכת בו ,אז הוא לא נחשב נוכל. רק העם חושב שהוא נוכל וגם לא כולם. אבל רוב הפוליטיקאים שקרנים.
ביבי אבי...
ימנית | 24-10-2021 6:17
ביבי אבי אבות השקרנים עכשיו משתמש ברבנים
אם אתה...
שי | 24-10-2021 0:14
אם אתה עושה הכל הפוך ממה שהבטחת, אז אתה שקרן נוכל. השיג קולות בהבטחות שווא
31
בנט לא עובד...
בנצי | 23-10-2021 23:33
בנט לא עובד בשבילי ולא בשביל העם הוא אביד את הדרך שלו לא שלי הוא לא עובד בשביל העם שבחר בו הוא עובד בשביל השמאל שלא מכירים בסימלי העם לא בדגל ולא האידאולוגיה שלנו עם אחד מאוחד העם היהודי בארץ ישראל כולל ירושלים בירתנו לנצח נצחים
32
לקח אחריות במחיר...
א | 23-10-2021 23:35
לקח אחריות במחיר אישי. האופציה של בחירות חמישיות היא טירוף מערכות. למרות המחיר הכבד של עבודה עם שמאל קיצוני, זה היה הצעד הנכון. ברגע שביבי יצא מהתמונה יוכלו להרכיב ממשלת ימין בלי בעיה
במחיר אישי.......
יהודי כואב | 24-10-2021 0:40
במחיר אישי.... כמה טמבל ושטוף מח אפשר להיות .. אחי תתעורר
33
כבר מהיום הראשון...
אופיר | 23-10-2021 23:41
כבר מהיום הראשון שבנט הצטרף למפדל. ורץ לרשות המפלגה הוא ריגל אחרי זבולון אורלב התמים. ועשה מעשים שלא יעשו. האם אז לא הרימו גבה וראו עם מי יש להם עסק?
34
כשלומדים מהגדול מכולם...
דני | 23-10-2021 23:41
כשלומדים מהגדול מכולם מתעלים על המורה. תתרגלו חמודים.
עוד הזוי!! ...
שי | 24-10-2021 6:25
עוד הזוי!!
לך תzdיין...
מ.ד | 24-10-2021 0:24
לך תzdיין חתיכת אידיוט
@ הבטיח שינוי,...
שי | 24-10-2021 0:12
@ הבטיח שינוי, הוא רק חיקוי עלוב
35
ביבי (אבו יאיר)...
יוסי | 23-10-2021 23:42
ביבי (אבו יאיר) הוא ממש אידאולוג:- החזיר את חברון, הציע מדינה לערפאת, נאום בר אילן, התנצל בפני ארדואן על המרמרה, פרשת הצוללות, פרשת ה-f35, סיפוח הירדן שהבטיח ולא קיים, עסקת המאה של טראמפ ועוד..... ממש אידאולוג. אבל אם האדאולוג היה ראש ממשלה ואתם מפלגה זניחה בממשלתו הייתם הכי מרוצים, נכון? כי אתם אידאולוגים. אז זהו שלא. אתם ביביסטים עלובים. יישר כח בנט.
רוב העם...
יצחק | 24-10-2021 7:24
רוב העם לא חושב כמוך ולכן ביבי לא ראש ממשלה. ככה זה בדמוקרטיה. אבל, איך נשחרר? ולמה? ביבי לא משחרר. ביבי ראש האופוזיציה שרוצה לחזור לשלטון. אז שחררו את המושג - לשחרר את ביבי. תפנו אליו שישחרר וילך לעשות לביתו ומשפטו ואז נקבל ממשלה ימנית (רק בלעדיו).
כן....... ביבי וביבי.....
ימית | 24-10-2021 6:24
כן....... ביבי וביבי.. כל דבר ביבי! דיי שחררו!!! ביבי- הכי טוב למדינת ישראל!!!!! בטח הממשלה הזאת יותר טובה... אין דרך! רק שנאה - לביבי!
ביבי- לא...
ליאל | 24-10-2021 6:23
ביבי- לא מושלם! אבל ביבי לא הונה ציבור שלם וכפה עצמו עם 6 מנדטים על ציבור שלם!!!!
ביביסטים שטופי...
יצחק | 24-10-2021 6:04
ביביסטים שטופי מוח עם פה ג'ורה. ביבי הוא זה שהמליך את בנט לא שום שמאל. אם ביבי היה מוותר לדוגמא לישראל כץ היתה ממשלה ימנית (גם כן ימנית, עם החרדים האנטי ציונים זה ממש ימין) אבל אתם ביביסטים, אתכם לא מעניין ממשלה ימנית וגם לא המדינה, אלא רק ביבי.
, היה...
איזה הוא גיבור - ועל מה ? | 24-10-2021 6:02
, היה עדיף אם נתניהו היה עומד בכזו גבורה מול חמאס וחיזבאללה שהתעצמו, מול איראן שנמצאת דקה מפצצת גרעין, מול מחירי הדירות, מול מערכת הבריאות שקורסת, מול החינוך שעל הפנים, מול התחבורה הציבורית שמפגרת, מול קיצבאות הקשישים והנכים. עומד בגבורה עאלק. פשוט נאשם שפן שלא מודה בשחיתותו.
בנימין נתניהו...
רחל | 24-10-2021 2:14
בנימין נתניהו עומד בשנים האחרונות בגבורה בלחצי השמאל והפרקליטות המשפטית המעוניינים מאוד בקבורתו הפוליטית ומפלת הימין בכלל. שלא כמו אריק שרון הוא סוחב את כל עוונותינו על גבו ולא נשבר. אם היה כמו בנט - גם לו היו גונזים תיקים, כמו שעשו לבנט כשהחליט להקים את ממשלת השמאל. אז כן, הוא איש גדול הרבה הרבה יותר מעל מנהיג שהיה לנו אי פעם!
שמאלן אדום...
יקי | 24-10-2021 1:35
שמאלן אדום בוגד מדינה לקחתם גנב קולות והמלכתם אותו לראש הממשלה שלכם זבל אדום הכל זמני !!
כי בנט...
יהודי כואב | 24-10-2021 0:40
כי בנט 10 מעלות ימינה .... טמבל תתעורר אין מודלם אבל זה דומה לרשימת מכירת החיסול דל בנט כבר ב3 חודשים ???
כן, נכון,...
יצחק | 24-10-2021 0:38
כן, נכון, נתן מעטפות לחמאס. תפסיק לבלבל את המוח.ביבי ויתר על הנגב והגליל והפשע שם חוגג.בשומר החומות הוא אוחנה ביקשו ממנהיגי הבדואים להגן על הכבישים. אחלה משילות. כנראה יש לך זיכרון של דג זהב.
של נעליך....
ציוני7 | 23-10-2021 23:52
של נעליך. איך אתה כותב באותה שורה את שם השקרן והבטיח נפלתי ואת נתניהו. נכון נתניהו לא הצליח לממש כל מה שרצה הימין - אך לא מכר את ירושלים ואת יהודה ושומרון. את הנגב ואת הגליל, ולא נתן מיליארדים לאחים המוסלמים במקום לחיילים ששומרים גם על הערבים
36
בנט. חלאת המין...
שקד | 23-10-2021 23:46
בנט. חלאת המין האנושי מוצץ
37
יש לבנט אופציה...
הכל דבש | 24-10-2021 0:03
יש לבנט אופציה לוותר על הכיסא ולהחזיר את המפתחות הגנובים למנהיג..יהיר לפיכ לא יכול להיות ראש רק זנב לשועלים יהיר הוא הסכנה הכי גדולה לעם ישראל..נקודה
38
ראש ממשלה שיכור...
אמנון איבני | 24-10-2021 0:05
ראש ממשלה שיכור
39
נו ו.... הם...
שי | 24-10-2021 0:11
נו ו.... הם עושים עם זה משהו? מפרקים את הקואליציה?
40
מאכזב שבזבזתי את...
חבל | 24-10-2021 0:18
מאכזב שבזבזתי את הקול שלי על שקרן והה גרוע שכנעתי גם בני משפחה ליפול בפח הזה.
צודק!! זה לא...
שילת | 24-10-2021 6:22
צודק!! זה לא רק אתה! עוד הרבה מרגישים ככה!
41
בנט זה...
ציוני | 24-10-2021 0:21
בנט זה כלב, בן זונה, מנייק שהשטן לא ברא, אנחנו מתפללים יום יום ,שיילקח מן העולם בייסורים. דבר אחד בטוח, הוא יכול היה להיות חייל מצטיין בחילותיו של היטלר וקצין מעולה במשטר הנאצי. ימח שמו וזכרו וזכר כל ילדיו אחריו. טפו על הפרצוף של המוצר של עבאס.
שינוח על...
ציוני | 24-10-2021 1:24
שינוח על משכבו בגיהינום ולא בשלום
חס ושלום....
יותם חכים | 24-10-2021 0:55
חס ושלום. שילך הביתה בשלום.
42
נוכל נחש רמאי...
דן | 24-10-2021 0:45
נוכל נחש רמאי שחיבים למחוק מהמפה הפולטית חרבנט
43
הרמאי הזה מחורבנט...
ערן | 24-10-2021 0:58
הרמאי הזה מחורבנט יכנס לפח הזבל אחרי ממשלת השקר שלו ,הוא בכנסת לא יהיה לא ישארו עם השקרן הזה אנשים ,הוא סוס מת
44
כסא המפלט יעיף...
יוגב | 24-10-2021 1:01
כסא המפלט יעיף את הרמאי הזה גבוהה מאד ,כולם מחכים לקריסה שלו ושל הממשלה הרעה הזאת ,מה שבטוח שלפיד החמור הזה יפול איתו
45
בנט וחבורתו חייבים...
בת ישראל | 24-10-2021 1:08
בנט וחבורתו חייבים לתת הסברים ולעמוד לדין בגין הונאת הציבור !! אין להם זכות קיום אפילו לא דקה !! הרסניים לכלא !!
46
משיח עכשיו???? ...
בת | 24-10-2021 1:10
משיח עכשיו????
47
יאללה קשקשנים יחי...
טופק | 24-10-2021 1:21
יאללה קשקשנים יחי בנט
48
הבן אדם באופורייה...
בר דעת | 24-10-2021 1:26
הבן אדם באופורייה ,הוא לא רואה יותר אף אחד ממטר .. הוא חייב להצטלם עם כמה שיותר ראשי מדינות שהוא ממש כופה על משרד החוץ לסדר לו פגישה איתם...
49
אלופים. מחזקת את...
ביביסטית | 24-10-2021 1:31
אלופים. מחזקת את ידיכם
50
חברי הכנסת מימינה...
ט | 24-10-2021 1:33
חברי הכנסת מימינה חייבים לפרק את הממשלה הרעה הזו דחוף לפני שיהיה מאוחר, גם אם זה אומר לפנות את הכיסא שלהם , לפני שיהיה אסון גדול .
51
הבן אדם מנותק...
דליה דרור | 24-10-2021 1:43
הבן אדם מנותק מהמציאות, מהעם, בכלל לכל מה שקורה, בארץ, סביבו, תן לי והשמור לך, נפתלי בנט, לא בחרתי בך!!! אתה בושה לבוחרייך, שקר, אחרי שקר!!! נתת במתנה את לה האומה היהודית, פתחת קונסוליה פלסטינית בלב ירושלים, בחיי כמה שאתה עלוב, ובמושב ליצים לא תשב! את התרגום אתה בוודאי מכיר, הרי למדת בישיבה שאתה כל כך מתפאר בר, ירקת עליה, ועל מורשת ישראל, הלאום יהודי, הדת יהדות, ארץ ישראל לעם ישראל בזכות ולא בחסד!!! בנט נפתלי, חזור לנפטלין ממנו הגעת!!! חטפת תפקיד גדול עלייך ב100;מידות, גדולות הוכחות, שאינך ראוי להנהיג את העם. סבתא דואגת !!!
52
ממשלת ליצנים, שמכרה...
דליה דרור | 24-10-2021 1:49
ממשלת ליצנים, שמכרה את המדינה!!
למה למרר...
רשעים | 24-10-2021 6:11
למה למרר רשעית שכמוך תנו לו לעבוד וואי וואי אנשים רעים
כתבה נהדרת פשוט...
גבי | 24-10-2021 4:41
כתבה נהדרת פשוט לא להאמין מה הבטיח בנט ומה הוא עשה נוכל איבד את כל ערכיו יחד עם איילת סער וקרוב מאוד הם לא יהיו בכנסת העם יקיא אותם הנוכלים האלה לנעליים של ביבי הם לא יכולים להתקרב ביבי לבד יביא הפעם 40 מנדטים תזכרו טוב כל המהלך שלהם רק מחזק אותו
כתבה קשה...
הצדק לכל | 24-10-2021 2:29
כתבה קשה ומוצדקת.צאו להפגין בעבור ה275 אלף שנתנו לו את קולם.אליכם יחברו הימין החזק ליכוד. הפגינו כמו הדגלים השחורים.רק כך אפשר למרר לו את החיים
53
האיש מחורבנט מוכר...
ניקי ביטון | 24-10-2021 1:57
האיש מחורבנט מוכר אותנו למחבלים מצידו שירצחו כל אחד מאיתנו, ואיילת תאמר מכילים. הם הפכו ללוציפרים של מדינת הקודש. מוחזקים חזק מאד בגרון
54
כל הכבוד! אמיצים
יהודי מאמין | 24-10-2021 2:12
איפה אלון דוידי שברח והניח את הזירה להקמת הממשלה הזו?
לא הייתי...
אחלה בנט | 24-10-2021 6:10
לא הייתי שייכת לימינה אבל אני שמחה שבחרתי בהם מפלגה מצויינת עומדת כנגד כל הקשיים ועובדת
אם אתה...
ימין שפוי | 24-10-2021 3:04
אם אתה מאמין אז בוודאי אתה מבין שלא הצדקה מוסרית להקמת מפלגת ימינה ובטח ובטח שלא הייתה הצדקה להצביע למפלגה הזו בבחירות האחרונות בכנסת ...
55
יופי של כתבה...
עמי כהן | 24-10-2021 4:13
יופי של כתבה
56
ברגע שבנט התחבר...
מאיר ע | 24-10-2021 4:51
ברגע שבנט התחבר ללפיד .ידענו שבנט ימכור את העקרונות שלו במחיר מרק עדשים........
כל מה...
לא רק דת | 24-10-2021 6:08
כל מה שמעניין אתכם זה מה שקשור לדתיים וחילונים,יש עוד מלא בעיות חוץ מדת,יאללה תתקדמו
57
זו הסחורה של...
אזרח | 24-10-2021 5:00
זו הסחורה של השמאל. נתניהו היקר חייב להנהיג את המדינה. יש בו עוצמה שלא קיימת באף אחד
אף אחד...
נדב נחמייאב | 24-10-2021 8:26
אף אחד לא רוצה את ביבי בגלל זה אף אחד לא הקים איתו ממשלה קל
לנתניהו יש...
סמי | 24-10-2021 8:15
לנתניהו יש עוצמה של נהנתנות לניצול . הוא לא רואה ממטר את האזרח אלה רק את עצמו. הוא ימכור את המדינה אם ירוויח מזה. סתם מושיט.
... כזו...
עוצמה .... ???? אחיזת עיניים של קוסם עם קהל של טפשים .... | 24-10-2021 6:18
... כזו עוצמה שאחרי 12 שנה ... החמאס עומד איתן , החיזבאללה מבוסס ומצויד יותר מאי פעם בגבולנו הצפוני , ואיראן קרובה מאי פעם לגרעין ... וזה בלי לדבר על המצב בבתי הספר , בתי החולים , הבטחון ברחוב , התחבורה, יוקר המחיה , מחירי הדיור ו.. ו.. ו..
עדיין בפנטזיות...
חלומות מרקש | 24-10-2021 6:15
עדיין בפנטזיות ? מושחתיהו לא עשה דבר וחצי דבר לטובת המדינה רק לעצמו מתי תתעוררו?
ביבי מת...
שירה | 24-10-2021 6:06
ביבי מת מקינאה ועכשיו משתמש באלה שמכנים את עצמם חברי ימינה,יאללה בחייאת לא אוכלים את זה אחלה בנט
58
כמה רעל תפיצו....
סרוגים מלאי רעל | 24-10-2021 5:05
כמה רעל תפיצו. סרוגים מתוסכלים בנט עושה עבודה מצויינת. תתפוצצו בכאילו אתם ימין. אתם לא ימין ולא שום דבר, רק פנטיות יש לכם בראש. שום דבר שקשור למציאות
חמודים זבל מתחבר...
איכפתית מאוד | 24-10-2021 5:59
חמודים זבל מתחבר לזבל הם לא רואים משהוא אחר כשמישהוא רואה מישהוא דומה לו בשקרים בתככים בהבטחות שווא בהכלת מתים במסירת האזרחים לאוייב והפקרתם ועוד ועוד ועוד אז רבותי אין לכם מה לעשות בארץ לכו לכם ורדו צמנה ותעשו לנו טוה גדולה ולאנושות
59
מחורבנת גנב ...
יוסף | 24-10-2021 5:29
מחורבנת גנב
60
ההצלחה של בנט...
מיקה יעקב | 24-10-2021 5:48
ההצלחה של בנט משגעת כמה אנשים
הצלחה בלהרדים...
צבי | 24-10-2021 6:53
הצלחה בלהרדים את ביידן, להרוס את הכשרות, לפנות את חאן אל אחמר, לא להקים את אביתר, לא להגיב לטילים בצפון, להכיל טילים מעזה, להכיל מתים, להיפגש עם אבומאזן, להעלות מיסים, להכפיש בפסטיבל רבין, להפנות גב לפוטין, לכפות חיסון שלא אושר עי fda, להסתכסך עם אנשי משרד הבריאות, לטנף על משרד הבריאות באום, להתחייב לארצות הברית לא לתקוף באירן, נמשיך בהצלחות הנוכל ?
61
ממש הוא מחשיב...
חני | 24-10-2021 6:21
ממש הוא מחשיב אתכם.... יש לו תאוות שלטון!
תאוות שלטון?...
נדב נחמייאב | 24-10-2021 7:34
תאוות שלטון? מצחיק שביבי מאושם בהרבה דברים ובכל זאת מחליט להמשיך לכהן ולרצות לכהן כראש ממשלה אל תשכח שיש לביבי דם של יהודים על ידים והרצח של יגאל עמיר בידים שלו גם לא סתם לא נאם בהזכרה ביבי הוא האדם שהכי תאווה לפופולריות בממשלה אתה ממש צבוע שאתה אומר את זה דווקא על בנט ומזלזל בבן אדם שכל כולו עשה למדינת ישראל אתה צריל להתבייש בעצמך
62
חחחחח טוב שנזכרו להתעורר...
זיוה | 24-10-2021 6:26
חחחחח טוב שנזכרו להתעורר מהתרדמת שלהם!!
תרדמת? ...
נדב נחמייאב | 24-10-2021 7:32
תרדמת? הם לא היו בתרדמת הם פשוט לא היו חלק הממשלה אז מאוד קשה להם שהם לא יוצא מורווחים אז הם מחפשים דרכים להכנס לממשלה ואיך עושים את זה? מלקקי למפלגה עם 30 מנדטים ובתנאי שיסימו אותם במקום ה27-30 הם ישלחו את המכתב הזה כי בתכלס מעניין אותם כסף לא עם ישראל
63
מענין מה מושחתיהו...
רפי שכל ... מושחתיהו משקר אתכם ... | 24-10-2021 6:27
מענין מה מושחתיהו הבטיח לחבורת הזבל הזו ...
יהו יהו...
אלי יאני. | 24-10-2021 7:43
יהו יהו הגיע הזמן לעבור ,להב,הב,הב...כי אתה חביבי אובססיבי לביבי.
כסף...
נדב נחמייאב | 24-10-2021 7:29
כסף שבתכלס מגיע עלינו הוא משקיע 53 מילארד במגזרה הזה וזה בסהכ כמות הכסף שהולך למשרדים של הממשלה בשביל המגזר הזה אבל בדרך עקיפית זה טוב בשביל מדינת ישראל למגר את האלימות בחברה הערבית זה טוב לנו למצוא את כל הנשק שהוא איום קיומי למדינת ישראל זה טוב בשבילנו והתישבות ומשילות בדרום זה טוב בשביל המדינה כי בדואים מתנהלים כמו המערב הפרוע גונבים מים מהמדינה מתנחלים בשטח שלא שלהם ועושים מה שבזין שלהם והגיע הזמן לישב אותם בתוך עיר בנוי בדרום עם מצלמות ככה שגם יהיה להם עיר מסודר וככה הפשיעה תרד
השמאל הממלכתי...
השמאל הממלכתי במיטבו | 24-10-2021 7:09
השמאל הממלכתי במיטבו
64
שקרן רמאי העם...
קרדאי | 24-10-2021 6:45
שקרן רמאי העם לא שוכח בנט לעולם יותר לא יבחר גם לכנסת הראש ממשלה הכושל הגרוע השנוא ביותר שיש בושה שיש אדם כמוך שמבטיח ועושה דברים אחרים וכל זה בשביל כסא תוריד את הכיפה
...
דורי | 24-10-2021 8:54
מהות הפוליטיקה היא נוכלות , אבל , בנט הגדיל לעשות; מגה נוכל.
בנט מתקן...
ראי | 24-10-2021 8:13
בנט מתקן את המצב על ידי חבירה למרץ ולרעם? ביבי ניהל משא ומתן אם רעם על הרבה פחות, וזה תירוץ לימינה לחבור לרעם וגם לתת להם הרבה הרבה יותר? אם בנט הוא ימינה אז מה אפשר לצפות מהליכוד? כשלבנט היו 12 מנדטים והוא יחד אם סמוטריץ, מועלם וסטרוק איפשרו לביבי לשחרר כמחווה מאות מחבלים, 12 מנדטים זה פי 2 ממה שהוא צריך בשביל להיות ראש ממשלה, אז איך הוא לא מנע את השחרור הזה? הוא יכל להצביע נגד התקציב כמו שפייגלין עשה והציע לו לעשות גם כן, אבל הוא בחר שלא והוא בחר להפיל את הממשלה על חוק ישראל היום ומאיזה סיבה? שלא נתנו לו סיקור אוהד. לא ימני ולא דמוקרטי.
לך חזרה...
עבדו | 24-10-2021 8:03
לך חזרה לארצות האיסלם בבוכרה את לא יהודי כמו הזבל סערס שנכם גוים בנים של גויות ארואות תן גז חזרה לאיסלם,איסלמיסטים ארורים,
ביבי...
נדב נחמייאב | 24-10-2021 7:26
ביבי גם מכר אותך הוא גם הראשון שניסה לגשת לרעם ולהקים איתם ממשלה אבל סמוטריץ' ובן גביר מנעו ממנו ובגלל זה הוא כשל בלהקים ממשלה תשמע להגיד לך את האמת אתה קצת צבוע כי אתה תומך באידולוגיה של הימין ואתה נגד שתי מדינות לשתי עמים אבל ביבי נאם ותמך ברעיון, קצת קשה לי שאתה צבוע אבל ביבי שיקר לך ובגד בימין אבל עדין אתה לא יוצא נגדו אתה לא התלוננת על חוסר משילות בדרום לא התלוננת על שיבוח הסכמי אוסלו בצורה המעשית ועוד... בנט הקים ממשלה עם ערבים כי אין מה לעשות 4 בחירות אחי תחשוב קצת תראה עד כמה המיסים עלו איזה נזק אדיר זה אתה אפילו לא מבין אז אני שמח שהממשלה זאת כמה ובתכלס אני יותר ימיני ממך כי אני לעומתך מחזיק באידולוגיה ימינית, ולא ימין זה לא ביבי מותק ימין זה ממלכתיות, קפיטליזם, ליברליזם, ואחדות אותם ערכים שמנחם בגין תמך
65
מחפשי כבוד ושררה..תמשיכו...
יוני כהן | 24-10-2021 7:31
מחפשי כבוד ושררה..תמשיכו לעבוד ולספר בדיחות במקומות שאתם עובדים..ותנו לנהל מדינה לממשלה שעובדת עבור העם ולא עבור מפלגות..די לעליתות הימניות ..סרוגים..החלפתם את מפאי השנואה גם אתם תעלמו.
אתה נכה...
עבדו, | 24-10-2021 8:02
אתה נכה לא כהן, כהן זבל לעבודה זרה, אתם לא יהודים אתם טפילים של המילניום כל הסרוגים ארורים ולא ראוים להיות במדינת היהודים
66
אני בחרתי בנט...
ארי בלז | 24-10-2021 7:41
אני בחרתי בנט מהיום הראשון שנכנס לפוליטקה, וגם עכשיו!! תמשיכו להשמיץ, שעה שסמוטריץ הרס את כל הימין באים לבנט בטענות
עדיף שתשתוק...
ן | 24-10-2021 8:41
עדיף שתשתוק
לא מישתתף...
עבדו | 24-10-2021 8:01
לא מישתתף בצערך,אתה צריך אישפוז יחד עם בן של השפחה הארור בנט ימח שמו וזיכרו הוא וכל השבט ללא יוצא מהכלל,
67
בנט מכר נשמתו...
לידן צין | 24-10-2021 7:49
בנט מכר נשמתו לשטן.נתניהו מכר נשמתו לעם ישראל.זה כל ההבדל.
68
אחלה בנט❣ ...
יממורמרים | 24-10-2021 7:54
אחלה בנט❣
עוד שנה...
אייל | 24-10-2021 8:55
עוד שנה וחצי ויאללה הבייתה
69
חשבתי לתומי שבנט...
נתן | 24-10-2021 8:19
חשבתי לתומי שבנט יש לו אופק אידיאולוגיה ... ועכשיו הוא נהיה יותר סמרטוט מביבי
70
כל חברי הכנסת...
עתריס | 24-10-2021 8:27
כל חברי הכנסת מוכנים למכור את ישראל בשביל האינטרס האישי שלהם. אנחנו רוצים חברי כנסת שיעבדו ויפעלו למען העם, למען הרווחה החברתית, למען האזרח. כל אחד מהם משתכר 45 אלף חוץ מההטבות , והאזרח הפשוט אוכל אותה
הערבים והפרוגרסיבים יעבדו ?
יוסי | 24-10-2021 14:22
כל מה שמאשימים את הליכוד והחרדים הוא נכון עשרות מונים ביחס לערבים ולפרוגרסיבים הבטלנים שהם בעלי מקצועות אויר לא יצרניים - עמותות- תקשורת, עיתונאות, עריכת דין ,שיווק ,פרסום פעילי צדק למיניהם אקדמאים במדעי ההבל והמגדר , פקידים במנגנונים ציבוריים מנופחים בגלל בירוקרטיה שהשמאל מאוד אוהב - צריך לפקח על הכל - רוצים לנהל את כולם אבל לא לעבוד בעצמם
ומי יעבוד?...
מיכל | 24-10-2021 9:49
ומי יעבוד? החרדים או הליכודניקים? מירי רגב ואמסלם? דרעי וליצמן? זאת בדיוק הסיבה שהממשלה הרקובה הקודמת היתה חייבת לעוף לאלף עזאזל
71
איבד את...
סנשו פנשה | 24-10-2021 8:28
איבד את הדרך חחח....איבד גם את השכל .חחחח.......
זה מה...
עוכר ישראל | 24-10-2021 9:24
זה מה שאומרים לכם הרבנים עוכרי ישראל
72
כל הבנאדם נוכל...
אזרח1 | 24-10-2021 8:37
כל הבנאדם נוכל חי בסרט של מדינת אקזיט לא מבין איפה הוא חי בכלל הורס ומחבל בכל מדינת ישראל אוטוטו אין מדינה והדביל עדיין מעיז להכנס לכנסת ישראל עם כל חבריו הטרוריסטים בושה לך כבר
נוכל? יותר...
שלמה | 24-10-2021 9:48
נוכל? יותר מביבי ודרעי? טרוריסטים? יותר מבן גביר וסמוטריץ'? לך לישון על האף
העיקר להחזיק...
אורח | 24-10-2021 9:36
העיקר להחזיק בכתר ראש הממשלה ללא מצפון ללא אידאוליה
73
רק בנט ...
אוהב ישראל | 24-10-2021 8:49
רק בנט
רק בנט...
יוחנן | 24-10-2021 9:15
רק בנט שקרן נוכל מטורלל רק בנט
74
אחד כזה כמו...
אברום | 24-10-2021 8:50
אחד כזה כמו בנט אסור שייזכר מתחת לדפי ההיסטוריה כמי שהיה ראש ממשלה במדינת ישראל, פשוט צריך ורצוי מאוד למחוק אותו כלא היה. חתיכת נוכל ורמאי שמכר את המדינה בעבור כיסא. עד היום אני מתפלא ושואל למה הוא לא מתפקד מבלפור אלא מביתו ברעננה.
בא לך מדינה...
מנש | 24-10-2021 17:11
בא לך מדינה של גויים תגורי בעזה עם ערבים . כאן זאת מדינה יהודית שנשחטנו עליה מאז ומעולם תתביישי לך .חסרת עמוד שידרה. בנט לוזר אמיתי
איזה עוד...
אברום | 24-10-2021 16:42
איזה עוד עניינים ואיזה קנאה, הוא הרס כל חלקה טובה על איזה ענין מדובר?
אתם אטומים...
קינאה עיוורת | 24-10-2021 9:23
אתם אטומים ורק הדת מעניינת אתכם,יש עוד עיניינים במדינה ובנט מנהל את המדינה מעולה על אפכם וחמתכם.יתפוצצו הקנאים בראשות ביבי
75
עיתון סרוגים לא...
Mt | 24-10-2021 8:57
עיתון סרוגים לא חעזור לכם. ככל שתמצאו כתבה זניחה ותעשו ממנה כאילו היתה אסון. בנט עושה עבודה מועילה והוא ימשיך להיות ראש ממשלה.. אז תפסיקו להאכיל את הקוראים שלכם בלוקשים. תפסיקו להאשים . תפסיקו לשסע ולהפריד את העם..הרי הממשלה הזו תמשיך עוד 3.5.
קשה לשמוע...
אורח | 24-10-2021 9:35
קשה לשמוע את האמת,מה קרה שאתם מרוצים מאיש ימינה כראש הממשלה הרעה הזו.העיקר שהממשלה הזו תשרוד צבועים
76
מה הכי כייף...
אייל | 24-10-2021 8:57
מה הכי כייף שהשפן הנוכל יעוף לנו מהכיסא עוד 15 חודשים אוךיי קצת יותר ןמשם הדרך לתהום סלולה עבורו
שפן זה אחד...
אמיעל | 24-10-2021 9:37
שפן זה אחד שמסתתר מאחורי מקלדת וכותב דברי נאצה , כמוך
77
תקפתם את ביבי כשהזהיר על מה שאתם מגלים עכשיו
חיים | 24-10-2021 9:12
אתם צריכים להתנצל גם אליו
78
איזה יופי ששלושת...
יורם | 24-10-2021 9:27
איזה יופי ששלושת הבזויים האלה לא נבחרו לכנסת ...בגלל אנשים כמוהם אנו במצב כזה , 4 סבבי בחירות כש הנוכל לא מצליח להרכיב ממשלה למרות שהוא נוכל למכור את הכל לשם כך ..!!!!
79
מעט צדיקים שנשארו בסדום
ימני אמיתי | 24-10-2021 9:33
כל הכבוד לאנשי ימינה שמייצגים את הערכים המקוררים שעליהם שיווקה המפלגה את עצמה. מצער מאוד שנציגי ימינה בכנסת מתכחשים לגמרי לכל מה שהבטיחו, ופועלים ההיפך הגמור. למעט עמיחי שיקלי הגיבור שירשם באותיות ספר בספרי תולדות ישראל.
80
בנט פשוט נוכל...
דודו | 24-10-2021 9:38
בנט פשוט נוכל ושקרן. כמה זמן עוד צריך להבין את זה?
81
It’s ????Benetton the...
אליה קיסלסי | 24-10-2021 9:54
It’s ????Benetton the Joker????
82
התממות......
שמואל | 24-10-2021 9:55
אני שומע כבר 30 שנה את מר כהן כמומחה למדע המדינה . הוא נשמע איש חכם ואינטליגנטי. כל הסימנים לבגידה הזו היו על השולחן והיה ברור שאם יש 61 למחנה שמאל / לא ביבי וערבים בנט יצטרף אליהם. המכתב שלו עכשיו הוא הצטדקות מאוחרת וצבועה.
83
בנט היה בין...
שלמה | 24-10-2021 10:00
בנט היה בין אלה שהצילו את המדינה מכאוס שלטוני לצרכי ביבי בלבד. הליכוד איבד את ערכיו מזמן והפך להיות כלי שרת בעיקר לטובת ביבי. כל מי שתומך בחבירה לביבי שלא יקשקש על איבוד דרך כי זה בדיוק מה שקרה לביבי ולמי שמציע לחבור אליו.
84
אתם זוכרים שפשוט...
דלית סגל | 24-10-2021 10:03
אתם זוכרים שפשוט לא הצליחו להקים פה ממשלה? 4 מערכות בחירות? מישהו היה צריך להתגמש בשביל המדינה. בהתחלה זה היה גנץ, אבל הוא נפל בידיים של ביבי. סוף-סוף בנט, ממלכתי וחזק, הצליח להקים עם לפיד ממשלה. בואו נתמוך בו! מדינת ישראל היא דבר גדול יותר מיהודה ושומרון.
עם ישראל יותר חשוב ממדינת ישראל
יוסי | 24-10-2021 12:33
וממשלת שמאל בנט היא נגד עם ישראל ובעד אויביו
לא היית...
מאיר | 24-10-2021 12:28
לא היית רוצה גבר אימפוטנט....וזו בדיוק הממשלה שקיבלת...
85
בנט יצא שקרן...
שימי | 24-10-2021 10:09
בנט יצא שקרן ורמאי וכך כול מפלגת ימינה שהולכת להתרסק בבחירות הבאות אני מציע לכול חברי ימינה להתפקד לליכוד
86
סוף,סוף, התעוררו מהתרדמת...
אורה ב | 24-10-2021 10:21
סוף,סוף, התעוררו מהתרדמת ??
יש במדינה...
שרי | 24-10-2021 11:10
יש במדינה עוד בעיות לטיפול לא רק הדת חלאס עם זה אתם שוהאי ישראל לא נותנים להניע את המדינה.תתביישו קוראים לעצמכם רבנים ?תדאגו להרגיע את התסיסה בעם
87
ראש ממשלת היודנרט...
מ | 24-10-2021 10:27
ראש ממשלת היודנרט הפלסטינית הראשונה
88
גרגמל הרשע
רחל | 24-10-2021 11:11
נוכל רמאי גנב צבוע
יש ספק אם...
אברהמי משה | 24-10-2021 13:19
יש ספק אם הוא בכלל בעל דעות ימניות . נראה שהוא עבד עלינו הוא קיצוני שמאלי וסמרטוט ורימא אותנו ..
89
התגובה שלהם מאוחרת...
דרור כהן | 24-10-2021 11:24
התגובה שלהם מאוחרת מדי וחלשה מידי אבל איך אומרים מוטב מאוחר מאשר בכלל לא
90
כל מילה בסלע...
רפי | 24-10-2021 11:36
כל מילה בסלע
91
שקרן וצבוע. בבחירות...
הילה | 24-10-2021 11:52
שקרן וצבוע. בבחירות הבאות ספק אם המפלגה שלו תעבור את אחוז החסימה
מי שהפיל זה...
עמי | 24-10-2021 13:33
מי שהפיל זה העסקן בינג'מין שהתחתן עם גויה, וכעת עם פושעת והרס המון דברים טובים, למזלנו הוא עף
רצה...
אורח | 24-10-2021 12:30
רצה להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים..לכן מכר את ערכיו והפיל את שלטון הימין.ימחק מדפי ההסטוריה
92
נפתלי בנט עושה...
כהן יונה | 24-10-2021 12:19
נפתלי בנט עושה עבודה מצוינת, חברים במפלגת ימינה ,חוסמים ומקלקלים לו וחבל מאוד!!!מענין שמפגות המזרחי בעבר, כשהחה חבר הכנסת חנן פורת ז לתמיד חיבלו ודמו מיכשולים לממדלה ימנית ובכלל מהרסיך ומחריבך ממך יצאו, כך נאמר ,וחברים מימינה במיוד שיקלי הצבוע, והערמומי מחבל מאוד וחבל ,לא ראוי ששיקלי יהיה בכנסת מי שבנה והאדיר אותו זה בנט,ובסוף הוא מקלקל הכי הרבה ופוגע בראש הממשלה שעושה עבודה לתפארת ועל כך תודה המשך בדרכך בנט, להצליח אמן!!!
כנראה שאתה...
רון | 24-10-2021 13:59
כנראה שאתה מאותו זן של צבועים כמו בנט, אולי אפילו ינקתם יחד מאותה צבועה.
עבודה מצוינת...
פך | 24-10-2021 13:45
עבודה מצוינת לטרור ולקורונה. אפס מאופס. אם רוב מצביעיו מתנגדים אליו זה כנראה אומר את האמת הפשוטה: הוא גנב ורמאי. הוא שיקר למצביעיו במצח נחושה ועושה כרגע ההפך הגמור בלי שום מנדטים.
93
ממש לא הבנתי...
ידכם היתה במעל ... היא שם כבר 12 שנה ... הבוכים על סיר הבשר... ומגלגלים עיניים למרומים .... | 24-10-2021 12:19
ממש לא הבנתי במה הממשלה הזו יותר שמאל ממושחתיהו ... למה הוא ריסק את החמאס ? סלק את החיזבאללה מגבולנו הצפוני? הסיר את האיום האיראני? בנה בהתנחלויות ? ספח את הבקעה ? החיל את החוק הישראלי בשטחים? הסיפוח התחיל אתמול בבוקר? חתמנו על עסקת המאה? הכל הבטחות ריקות מתוכן , שקרים , ומניפולציות ... 12 שנה ואפילו חאן אל אחמאר לא פונה.... ומשום מה לא שמעתי את כל הרבנים מתלוננים ... אולי בגלל שמושחתיהו יודע לקנות אותם בכיבודים עלובים והם בתמורה מלקקים את סוליות נעליו ...
, וזה...
. | 24-10-2021 16:48
, וזה שנוי רב , הם לא שקרנים ...
הובטחה ממשלת...
ריבי | 24-10-2021 14:34
הובטחה ממשלת שינוי לא ממשלת חיכוי
94
מה זה יעזור...
נפתול השבלול | 24-10-2021 13:17
מה זה יעזור עכשו ,הוא עבר צד ,בצד שלו לא נשאר לו אף אחד אפס בוחרים
... נשארו...
עלאק אתר חדשות ... יותר אתר תעמולה ... | 24-10-2021 17:08
... נשארו לו הרבה מאד בוחרים , פשוט לא מפרסמים את התגובות שלהם ....
95
גם הצבעתי...
שלומי רמת גן | 24-10-2021 13:55
גם הצבעתי ימינה ומרגיש נבגד. פשוט שקרו אותנו!!!!
96
ראש דפוק ...
אבי | 24-10-2021 14:00
ראש דפוק
97
פול תיפול ממשלת זדון, שקר ומרמה.
רז | 24-10-2021 14:52
.
98
נוכל המאה בנט לא איבד דרכו
נועם | 24-10-2021 15:14
לנוכל המאה בנט ,מעולם לא הייתה דרך וערכים. מה שמנחה אותו ,זה רק טובתו האישית ותו לא.
99
תלמדו משיקלי ,הוא...
גיל גל | 24-10-2021 15:30
תלמדו משיקלי ,הוא זיהה את הרמאות מיד!!! לכם לוקח זמן....
100
אתם אלה שהביאו...
שלום | 24-10-2021 15:41
אתם אלה שהביאו את הצרה הזאת להיות ראש ממשלה ואתם מודים בזה שרתים שינוי והנה קבלתם שינוי. משום מה הכיפות השרוגות מפולגים ומבולבלים אין אצלכם אחדות כל אחד רוצה לזרום עם המודה ומוותרים על האידיאולוגיה בקלות דעת אז אין לכם מה לקטר מה שיחלתם זה מה שקבלתם
101
לפרק את הממשלה...
רון | 24-10-2021 18:18
לפרק את הממשלה המושחתת הזו ולהעיף את כל החברים בה ממדרגות הכנסת
102
השאלה אים קיימת...
יצחק1 | 24-10-2021 18:59
השאלה אים קיימת עוד המפלגה הזאת תתביישו לכם אנשי הציונות הדתית.בושה וחרפה שקולכם לא נשמע וזעקתכם מן ההרס של מפלגת ימינה זועק בכל בית יהודי ציוני.אתם קוראים עוד לעצמכם ימינה בושה בושה בושה
103
והתגלה סוף סוף...
מוטי | 24-10-2021 20:28
והתגלה סוף סוף הפרצוף של בנט. נוכלת ושקרנית.
104
בנט היחיד שאכפת...
עופרה זנו | 24-10-2021 23:16
בנט היחיד שאכפת לו ממדינת ישראל ותושביה,למרבה הצער קודמו : השמש זרחה לו מהת.... עד שהתעלם פעם מבנט פעם מלפיד,פעם מליברמן ופעם מסער,מה ציפיתם שיהיה? אז הורכבה ממשלת אחדות .שבנט הומלך על ידם. אני סומכת על בנט,הוא יוביל אותנו למקום טוב יותר. נותר לי לאחל לו בהצלחה.
105
תו ירוק =...
רונית אבידן טל | 24-10-2021 23:54
תו ירוק = כתם שחור
106
הלוואי ובנט היה...
שמילו | 25-10-2021 2:33
הלוואי ובנט היה עובד אצלנו, כך היינו יכולים לפטר אותו... אבל תעשו טובה כל המתבכיינים היום, העליתם ופעלתם עבורו כי כמוהו הושפעתם מהתקשורת, הרי כולם ידעו טוב מה בנט מחולל ואם לא אז אתם נורא טפשים
107
אמת. לאמיתה...
אפי | 25-10-2021 2:36
אמת. לאמיתה חזקים וברוכים. מי שלא רואה את זה כך כנראה הוא מהערב רב
108
יש איזה...
אני | 25-10-2021 2:37
יש איזה חוק טבע, שאומר שאתה יכול לאבד רק מה שיש לך.
109
איפה הייתם עד...
קובי זערור | 25-10-2021 5:00
איפה הייתם עד היום..למה לא צעקתם קודם....למה לא חיזקתם את שיקלי...למה מימוני ויתר על כניסה לכנסת עמ להשפיע כמו שיקלי
110
האיש נפתלי יפול...
האומן | 25-10-2021 5:29
האיש נפתלי יפול ולא יקום כמו המן הרשע נפל ולא יקום ימים יגידו
111
נפתלי והקואליציה תתפרק...
האומן | 25-10-2021 5:30
נפתלי והקואליציה תתפרק לרסיסים יפלו ולא יקומו
112
מלכתחילה לא היתה...
יעל | 25-10-2021 7:33
מלכתחילה לא היתה להם שום דרך. חוץ משקרים והפרת הבטחות ברגל גסה, הןא כל מה שעשו. ממשלת אפסים של כלום ושום דבר כל מה שמעניין את הליצן בנט הוא הכסא.
113
אוי לנו ממשלת...
פיני | 25-10-2021 9:28
אוי לנו ממשלת ההונאה הזאת..אנחנו נעמוד בפרץ ולא נשכח ולא נסלח .בנט וחבר מרעיו הנוכחים.ישלמו במזומן. בושה וכלימה..
114
האיש הזה בנט...
נילי כץ | 25-10-2021 10:04
האיש הזה בנט העלים את המילה אמת ואמונה מהעולם
115
חחח וביבי לא...
אביתר | 25-10-2021 10:53
חחח וביבי לא הפר הבטחות? במשך 12 שנה הוא הקים ממשלות עם השמאל כל פעם שזה התאים לו פוליטית...ככה זה פוליטיקאים..זה בטבע שלהם..ושיקלי שמוצג כצדיק הדורות? אפילו הסטודנטים שלו כתבו לו מכתב שבהתנהלות שלו הוא הולך נגד כל מה שהוא לימד אותם על חינוך ואהבת האדם באשר הוא אדם..
116
אתם רוצים ראש...
צחי | 25-10-2021 11:00
אתם רוצים ראש ממשלה עבריין.האם בחירות נוספות עדיפות .כנראה שגדלתם בשדה הלא נכון.
117
הם צריכים לזכור...
שלי | 25-10-2021 11:12
הם צריכים לזכור שיש לו תפקיד חשוב יותר מאשר ראש מפלגה, הוא רש המששלה של כווולם.
????????????????????????רק שלך...
ז ליבוביץ | 25-10-2021 15:14
????????????????????????רק שלך לא שלי איש בזוי ונתעב
118
כשהיהמנהיגנימני שקרן עם...
דניאל | 25-10-2021 12:33
כשהיהמנהיגנימני שקרן עם שלושה תיקים זה לא הפריע להם. אתם דואגים רק לעצמכם ולא למדינה. איזו צביעות.
119
פרופסור כהן, יש...
ישראלית | 25-10-2021 13:47
פרופסור כהן, יש למה לחכות.אחרי חילופי הראשים, לפיד במקום בנט המצב יהיה הרבה יותר גרוע.עכשיו לא כל כך סופרים אותו וכל אחד בממשלה הזאת עושה פחות או יותר מה שהוא רוצה, אחכ לא יראו אותו ואת המפלגה שלו ממטר.אבל תמיד הוא יוכל לכתוב ליד שמו ראש הממשלה לשעבר.זה מה שהוא רצה. ישראלית
120
אני מתבייש להקרא...
נתן אזרח מודאג | 25-10-2021 14:02
אני מתבייש להקרא ציוני דתי כאשר המפלגה המכונה כך לא מעניין אותה התושבים הציוניים וכך גם ההתיחסות שלהם לדת. נמאסתם וכך חושב הציבור הדתי לאומי הצעיר המאסתם את הדת בעסקנות הדתית לכם
רק רגע ימינה דואגת לתושבים הציוניים ? בחבירה
זאב | 26-10-2021 13:40
למפלגות אנטי ציוניות ? לרעמ . למרצ ? לעבודה ? עשכיו גם אצללפיד מתגלים פרוגרסיביים אנטי ציוניים .
@נתן אזרח שטוף...
אביב | 25-10-2021 20:13
@נתן אזרח שטוף מוח ביבי שוטף את המוח של הבבונים בצורה שיטתית. זאת שטיפת המוח שהיטלר ימח השתמש. נתניהו אמת את הניאו נאציזים גם את התעמולה וגם המלחמה השומרים הסף
121
איבד את הדרך?
אורח | 25-10-2021 21:47
זו היתה תכניתו מלכתחילה, כדי לגנוב את הקולות של מצביעיו.
122
שאפו.כל מילה אמת...
ירמיהו | 12-04-2022 22:55
שאפו.כל מילה אמת לשם שינוי