יום כיפור בסגר: 2,360 איש טופלו, 17 נפצעו בתאונות דרכים - סרוגים

יום כיפור בסגר: 2,360 איש טופלו, 17 נפצעו בתאונות דרכים

יום כיפור תחת הסגר הכללי הסתיים ללא אירועים מיוחדים: אלפים התפללו בחוץ ועוד עשרות בבתי הכנסת. במהלך הצום הוזנקו הצוותים לטיפול ב-2,360 בני אדם, אישה נהרגה בתאונת דרכים

יום כיפור בסגר: 2,360 איש טופלו, 17 נפצעו בתאונות דרכים
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

צום יום כיפור (שני) עבר תחת סגר מלא בעקבות התפשטות הקורונה. אלפים התפללו בחוץ תחת החום הכבד, ובבתי הכנסת הותרו תפילות תחת מתווה מחמיר לעשרות בודדות.

במהלך הצום הוזנקו הצוותים השונים של מגן דוד אדום, לטיפול ב-2,360 בני אדם, מתוכם 1,818 פונו להמשך טיפול בבתי החולים. 305 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום – מדובר בעליה של 15% בהשוואה לשנה שעברה.

136 לידות

צוותי מד"א הוזעקו גם להעביר 136 יולדות לבתי החולים, 2 מתוכן יולדו ע"י צוותי מד"א בירושלים ובית שמש.

בנוסף, 129 נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם 5 במצב בינוני. 17 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים, בהם הולכת רגל בת 54 שנהרגה לאחר שנפגעה מרכב בכפר חילף.

בתוך כך, 18 בני אדם נפצעו באירועי אלימות שאירעו ברחבי הארץ, בהם 1 בינוני.  גם השנה נרשמו 2 תקריות של יידוי אבנים על אמבולנסים והפרעה לצוותים על ידי בני נוער בחדרה.

כ-4000 דו"חות, אכיפה מוגברת בימים הקרובים

במהלך כל היממה, ניתנו ע״י המשטרה ברחבי הארץ 3,922 דו"חות על ההפרות השונות של תקנות המאבק בקורונה, 2,789 דו"חות מהם בעקבות יציאה ממקום מגורים למטרה אסורה, ובהם גם 968 דו״חות על אי עטיית מסיכה. עוד 44 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, וכן 60 דו״חות בגין שהייה במקום פתוח לציבור ובבית עסק שפעילותו נאסרה או שהייה בחוף הים בניגוד לתקנות.

ממשטרת ישראל נמסר כי "גם במהלך הימים הקרובים משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו