מפרי הסגר: אלפי מתפללים פוזרו, חולים הפרו בידוד - סרוגים

מפרי הסגר: אלפי מתפללים פוזרו, חולים הפרו בידוד

מסיבות טבע פוזרו, רופאה שהפירה בידוד, חולה מאומת נתפס ואלפי מתפללים מחסידות ויז'ניץ נשלחו לביתם: בעוד רוב הישראלים שמרו על ההגבלות החמורות, נרשמו מספר אירועים חריגים

מפרי הסגר: אלפי מתפללים פוזרו, חולים הפרו בידוד
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

רחובות במרבית הערים בישראל נשארו ריקים במהלך שני ימי החג ולא נרשמו עימותים מיוחדים. עם זאת, כמה אלפי דוחות חולקו, ביניהם: שתי מסיבות טבע, רופאה שהפירה בידוד, חולה מאומת נתפס ואלפי מתפללים מחסידות ויז'ניץ פוזרו לביתם.

במהלך סוף השבוע חשפה המשטרה 2 מסיבות טבע, ביערות הכרמל ובפרדס חנה וקנסה את מארגני המסיבה והמשתתפים בה, והם עוכבו לחקירה כשהם מאושמים בניהול אירוע בניגוד להנחיות משרד הבריאות. בתוך כך, למסעדת "ניסו" ברחוב נועם בתל אביב, בה אכלו כ-10 סועדים בפנים ובחוץ עוד 40 נוספים – ניתן על ידי השוטרים דו"ח בסך 5000 ₪ ובד בבד, הוא חויב לסגור את העסק ולחדול מקבלת קהל.

עוד באותו נושא

מדינה בסגר: אלפי דוחות חולקו, היערכות מוגברת

באירוע אחר, המשטרה סגרה אתמול 4 בתי עסק בכפר ג'דיידה שהיו פתוחים בניגוד להנחיות וקנסה את בעליהם ב- 5,000 ש"ח, בהן עסק למכירת נרגילות וחנות רהיטים שלא מוגדרת חיונית על פי תנאי הסגר ונרשם לבעלי העסק קנס ע"ס 5,000 ש"ח לכל אחד.

בנוסף, במסגרת בידוק כלי הרכב במחסומים בכביש 79 באזור הקריות בקשו  השוטרים לבדוק פרטי נהגת, אולם אז עלה במערכת המשטרתית בהתאם לעדכוני משרד הבריאות, כי מדובר בתושבת טמרה בשנות ה – 40 לחייה רופאה במקצועה, המחויבת בידוד, כאשר בחרה להפר את תנאי הבידוד ולצאת מביתה כשבעלה יושב לצידה ברכב – היא נקנסה ב- 5000 ש"ח ונדרשה לשוב לביתה.

ואילו באירוע אחר, המשטרה אתרה במחסום בידוק ביציאה מחיפה, חולה קורונה מאומת כשהוא שוהה ברכב עם אדם נוסף וקנסה אותו ב- 5,000 ש"ח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
שכחתם גם להזכיר...
אור | 21-09-2020 10:05
שכחתם גם להזכיר את האנשים שהגיעו אתמול בהמוניהם לים ולטיילת בתל אביב תוך כדי אי שמירת מרחק והצטופפות
2
ובבלפור עולם ההפגנות...
חלם | 21-09-2020 10:18
ובבלפור עולם ההפגנות כמנהגו נוהג
3
מהרסייך ומחריבייך חיים...
מודאגת מאוד | 21-09-2020 11:16
מהרסייך ומחריבייך חיים בתוכך!
4
זו רופאה ?...
אבי | 21-09-2020 11:27
זו רופאה ? מאומת המפר בידוד מסכן חייהם של אנשים ביודעין. כך נסיעה מסוכנת באזור צפוף מסכנת חיי אנשים במודע. איזה עונשים מגווחכים אלו? כל אחד מהם חייב לעמוד למשפט על סיכון חיי אדם במודע, ולעולם גם לא נדע האם אכן נגרמה תחלואה או חלילה יותר מכך מחולי הקורונה. ולגבי הרופאה- יש להגיש תלונה מייד למשרד הבריאות -'רופאה' עלאק שמסכנת בני אדם במודע. לאחר שימוע ואם אכן כך היה, יש לשקול חילוט רשיונה לתקופה ראוייה. אולי תבין מהו תפקידה שבחרה בו.
5
צביעות של החוק...
מנדבליט | 21-09-2020 13:56
צביעות של החוק שמתיר למפגינים בבלפור להתקהל ולהפיץ את הקורונה , בו בזמן שלמתפללים אסור להתקהל . לא פלא שלרוב הציבור אין אמון בשלטון החוק .