נכנסים לסגר: אלה הצמתים בהם יוצבו מחסומים - סרוגים

נכנסים לסגר: אלה הצמתים בהם יוצבו מחסומים

משטרת ישראל פרסמה את מפת המחסומים המלאה שיוצבו בצמתים ובצירי תנועה מרכזיים ברחבי המדינה. מדובר ב-38 מחסומים מדרום עד צפון. כל הפרטים

נכנסים לסגר: אלה הצמתים בהם יוצבו מחסומים
  (צילום: דוברות המשטרה)

מתכוננים לסגר.

לקראת ערב ראש השנה שיחול מחר (שישי) ועד לאחר חג שמחת תורה, יוצבו 38 מחסומים של משטרת ישראל בצמתים ובצירי תנועה מרכזיים ברחבי הארץ, בכדי לאכוף את הסגר שייכנס לתוקפו מחר בצהריים.

לצד המחסומים, יפעלו במהלך כל היממה מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות לאיתור אזרחים שלא יפעלו על פי התקנות.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות ולהימנע ממפגש מיותר עם השוטרים, על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל. ביחד נוכל לנצח את המגפה. שנה טובה לכל תושבי מדינת ישראל".

מפת המחסומים המלאה (צילום: משטרת ישראל)

מוקדם יותר הושלם אישור התכניות של משטרת ישראל לקראת חגי תשרי, כשמ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אישר את התכנית המבצעית להיערכות המשטרה במהלך ימי החגים וביניהם במבצע שיקרא: "אחריות מנצחת".

שר הבריאות אדלשטיין אמר כי "אפשר לחפש את כל הפרצות והטעויות שקרו, או להתחיל לתקן – ואני בוחר לתקן. אחרי שנצא מהמצב הקשה שכולנו נמצאים בו, יהיה הרבה זמן לחשבון נפש. כרגע אנחנו במלחמה, מלחמת שלום האזרח".

עוד באותו נושא

"אישרנו בגאווה תפילות כדי שיוכלו לשמוע קול שופר"


3

 

7,000 שוטרים ו-1,000 חיילים יוצבו במחסומים, בכניסות לערים, בצירים הבינעירוניים ובתוך הערים ויוודאו שהציבור עומד בהנחיות. עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות והגבלות בתנועה שהוטלו ע"י הממשלה בכל רחבי הארץ החל ממחר, ערב חג ראש השנה (18.09.2020) ועד לאחר שמחת תורה ביום 11.10.2020).

פעילות המשטרה לאכיפת ההגבלות החדשות תחל עם כניסתן לתוקף מחר (שישי) בשעה 14:00 ועוד בטרם כניסת החג. המשטרה תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם.

שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בצירים הבינעירוניים ובכניסות לערים, ולצד אכיפת התנועה יבצעו בדיקות ופיקוח אחר תנועת כלי רכב בין הערים. בנוסף תבצע המשטרה מחסומים מדלגים וסיורים בכניסה לערים ובתוכם, זאת במטרה למנוע התקהלות אסורה ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות, וכן לפקח אחר פעילות תקינה של בתי עסק שהורשו לפעול ומנגד על אי פעילות של בתי עסק שפעילותם נאסרה.

עוד באותו נושא

דרמה: נתניהו שוקל להחמיר את ההנחיות בסגר


8

בתוך כך פעילות המשטרה לאכיפה ופיקוח תימשך בכל רחבי הארץ, מהיבשה מהאוויר ומהים, זאת בכדי לוודא כי התקנות מיושמות בשטח. המשטרה לא תאפשר לאף אדם ניצול של ימי החג לשיבוש המאבק הלאומי בהתפשטות בנגיף, ולכן חריגה מהתקנות תטופל בהתאם. נזכיר כי חל איסור מוחלט לצאת לטיולים, לנופשים או לבילויים כלשהם מחוץ למרחב הביתי.

הקנסות שנקבעו בתקנות שאישרה הממשלה הלילה:

500 שקלים: למי שיוצא ממקום מגוריו לפעילות שאינה מותרת בתקנות, למי ששוהה במקום ציבורי שלא לפי התקנות או בעסק שפתיחתו נאסרה או בחוף הים שלא למטרות ספורט.

1,000 שקלים: למי שמפעיל מקום ציבורי או עסק והכניס אדם שאינו עוטה מסכה. מפעיל מקום ציבורי או עסק שלא תלה שלט שמחייב עטיית מסכה או שלט שמירת מרחק, וכן מי שלא תלה שלט בכניסה למעלית עם מספר האנשים המותר.

2,000 שקלים: מפעילי מקום ציבורי או עסק שלא הגישו לרשות המקומית הצהרה שלפיה הוא עומד בתקנות (התו הסגול), מי שלא הציב מחיצה בדלפק התשלום ושלא סימן מקום על הרצפה לשמירת מרחק בתור.

2,500 שקלים: מי שלא יצרו מנגנון לוויסות כניסת קהל, למעט עובדי המקום ומי שלא הציב שילוט על מספר השוהים המותר במקום לפי התקנות.

5,000 שקלים: מי שהפעילו עסק או מקום בעצמם או באמצעות אדם אחר בניגוד לתקנות ו/או בניגוד להוראת רופא מחוזי שהורה על סגירתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
כרגיל תמונות סרוגים לא קריאות
מיכאל | 17-09-2020 20:52
תמונת מפת המחסומים ככל תמונות אתר סרוגים ברזולוציה קטנה מדי שאינה מאפשרת לראות כלום. אם אתר סרוגים רוצים לחסוך בשטח אחסון תמונות, זכותכם, אבל אז פרסמו קישור לתמונה ברזולוציה סבירה!
2
אתה יכול להגדיל...
אזרח | 18-09-2020 12:13
אתה יכול להגדיל בפלאפון את התמונה עם האצבעות
זה לא...
אא | 20-09-2020 23:17
זה לא עוזר
3
האם ...
אבו ריא אתיר | 18-09-2020 13:16
האם מותר לעבוד משק בבית
4
אחריות מנצחת ? ההפקרות...
יובל | 18-09-2020 15:23
אחריות מנצחת ? ההפקרות מנצחת ! ממשלה של פושעים ומופקרים הורסת ומחריבה את המפעל הציוני ואת מדינת ישראל.
5
טוב שיש...
אבי | 19-09-2020 9:38
טוב שיש סגר אבל העם היהודי לא מצית להנחיות חבל
6
את מקור ההדבקות...
אזרח שאיכפת לו | 19-09-2020 11:20
את מקור ההדבקות אתם משאירים פתוח אז מה שווה כל הסגר
7
רוחות של אהבה...
רוחות של אהבה | 19-09-2020 15:47
רוחות של אהבה
8
למה מאשרים הפגנות...
כליפה עדינה | 21-09-2020 23:11
למה מאשרים הפגנות והקהלות ?