סערה בדיון על קרן וקסנר: "ימין פשיסטי" - סרוגים

סערה בדיון על קרן וקסנר: "ימין פשיסטי"

עימות בין חברי הכנסת התקיים במהלך דיון וועדת החוקה על התקשרות המדינה עם קרן וקסנר. בתגובה לדבריו של ח"כ קרעי אמר ח"כ יאיר גולן: "דברי בלע, חבורת פשיסטים"

סערה בדיון על קרן וקסנר: "ימין פשיסטי"
  נועם רבקין פנטון/פלאש 90

חבר הכנסת אלי אבידר התפרץ לעברו של חבר הכנסת שלמה קרעי במהלך נאום הפתיחה שלו בדיון וועדת החוקה על התקשרות המדינה עם קרן וקסנר.

קרעי העלה את נושא הפדופיל ג'פרי אפשטיין, וטען כי ההגדרה שלו כחלק שולי היא שקר, כיוון שהיה חלק אינטגרלי מהקרן בתפקידו של סגן נשיא הקרן.

עוד באותו נושא

וועדת חוקה של הכנסת דנה בפעילות קרן וקסנר

אבידר התחיל לתקוף את קרעי בצעקות: "אל תוריד את הרמה, קיבלת את המידע מהילד שהלך לפוסיקט?"

חבר הכנסת יאיר גולן הגיב לדבריו של קרעי ואמר: "שקר וכזב, דברי בלע, חבורת פשיסטים"

יו"ר הוועדה, יעקב אשר, הודיע למשתתפים כי לא יוציא אף אחד מהדיון, זאת כיוון שיש 'שיטה' לצעוק בכדי לצאת מהדיון – ודרש מהמשתתפים לתת לאחרים לדבר.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "הייתי מבין אם היו שולחים אותם ללימודי גמרא, מה שמפתח את המחשבה האנליטית". יאיר גולן הגיב בצעקות: "אם הם היו לומדים בישיבה זה היה בסדר, ימין פשיסטי".

אלי אבידר התפרץ בדיון מספר פעמים בהזכירו את המתנות שבקבלתן מואשם ראש הממשלה בימים אלה. קרעי הגיב לדברים: "מה עם המיליונים בחשבון של הבת של ליברמן? תענה פעם אחת".

לאחר מספר התפרצויות של שלמה קרעי אמר יו"ר הוועדה: "תן להם לדבר, תפסיק להפריע". קרעי הגיב: אני יוזם התוכנית, אל תגיד שאני מפריע".

יאיר גולן אמר כשהגיע תורו לדבר: "אני בוגר הקרן, יצאתי אליה מיד לאחר כיבוש רמאללה". שלמה קרעי אמר: "משם קיבלת את ההשוואה בין ישראל לנאצים?" גולן הגיב: "עלוב נפש. ההשתתפות בקרן הפכה אותי למשרת ציבור טוב יותר". קרעי עקץ: "מזרז תהליכים טוב יותר".

נציג 'אם תרצו' אמר כי המועמדים לצאת בקבוצה הבאה של הקרן עתידים להתמודד עם צו ביניים נגד השתתפותם בתוכניתה של קרן וקסנר.

במענה לחברת הכנסת קטי שטרית שרמזה כי אנשי שמאל מקבלים זימון להשתתף במסגרת הקרן בניגוד לאנשי ימין, ענה יאיר גולן: "אל תשקרי, אין זימון לקרן, יש מודעה בעיתון וכל אחד יכול לפנות. תפסיקי להכפיש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ', הייתי מבין...
מוישיק | 15-07-2020 10:28
סמוטריץ', הייתי מבין אם היית משרת בצבא.... גם פאשיסט וגם קלריקל וגם רוצה שאחרים יישרתו במקומו.
נראה כי אבידר אינו ממוצא יהודי. האם הוא מהול?
גולן+אבידר=צואה | 15-07-2020 22:12
יאיר גולן. יצור משונה. מדבר כזקנה הולנדית. שותה וודקה כרוני.
2
אבידר וגולן ...
דודו | 15-07-2020 13:19
אבידר וגולן שני שמאלנים שמנותקים מהמציאות, אבידר מציע לך לראות מה קורה במצרים שם נולדתה ואולי תיכנס לפררופורציה,וגולן הוא שמאלן שפשוט לא מובן איך הוא ברח מהמכם לקצינים שמינו אותו לדרגה בכירה ,אתה בושה לעם היהודי ולצהל שנתנו לך מחסה מרץ הרדיקלית היא המקום המתאים לך ליד המטונפת של טיבי ועודה,
חלאה מזדיינת...
. | 03-08-2020 20:40
חלאה מזדיינת
ומה עם אביב...
אי | 16-07-2020 11:07
ומה עם אביב כוכבי ?
ביבי רצה את...
אלקנה | 15-07-2020 21:30
ביבי רצה את יאיר גולן לתפקיד רמטכל בזמנו, כי הוא ניצי
לך תלקק לביבי...
דוד | 15-07-2020 16:20
לך תלקק לביבי
3
מה קשור עכשיו...
משה | 15-07-2020 15:49
מה קשור עכשיו דיון בקרן וקסנר? הימין עסוק בהטלת רפש על יריבים פוליטיים לשעבר ובקומבינות רק לא במציאות שהיא כיבוש, כלכלה קורסת ומגיפה, אשר למליונים שנמצאו בחשבון הבנק של הבת של ליברמן, זה הדבר היחיד שאמר קרעי שנכון, ליברמן מושחת וטוב יעשה אבידר עם יתקדם ממנו ואשר לגמרא וחשיבה אנליטית, לא יודע, אותי פיתח יותר ללמוד מתמטיקה והנדסה מאשר שלהטיל שתן בבבל על אדמה קשה זה לא כדאי כי זה יכול לזרום למקווה של הכהן הגדול בירושלים או איך לנגב בשבת עם עלים או אבנים, די סמוטריץ', תסביך העליונות הדתי הוא ריק מתוכן, לא שאין מה להעריך או לקבל בשעות של ישיבה והתפלפלות, רק אל תשכחו שכל הנחות היסוד של חומר הלימוד שלכם שגויות, אם קראת עד לפה אתה יודע שהכל נכון
4
אכן, ימין פאשיסטי....
שם מלאקוביץ | 15-07-2020 19:10
אכן, ימין פאשיסטי. בכל פעם שמגיעים מים עד נפש משחיתות הממשלה, השליחים הקטנים של הדיפסטייט הימני עושים סתכלו ציפור ומסיחים את הדיון מן הדבר היחיד החשוב באמת - ראש הממשלה נאשם בשוחד, מירמה והפרת אמונים וישרוף את המדינה וגם משתמש בקורונה כדי להבטיח את שלטונו הנצחי ולעזאזל הדמוקרטיה.
דביל אוכל מוחות...
ily | 15-07-2020 23:31
דביל אוכל מוחות טענה אחת עניינית אין לך