האב שילדיו הושפלו על ידי כוכב הילדים מגיב לסערה - סרוגים

האב שילדיו הושפלו על ידי כוכב הילדים מגיב לסערה

אביהם של הילדים הבדואים שהושפלו על ידי כוכב הילדים רוי בוי מגיב לראשונה לסערה שהתעוררה בעקבות הסרטון. לדבריו, הוא אינו סולח לו ואף מתכוון להגיש נגדו תביעה

אביהם של הילדים הבדואים שהושפלו על ידי כוכב הילדים רוי בוי, מדבר לראשונה ואומר כי הוא אינו סולח לו וכי בכוונתו להגיש נגדו תביעה.

בשיחה עם כתבי חדשות 13 אלמוג בוקר ועלי מוגרבי אמר האב: "אני לא סולח לו. זה כמו לדקור מישהו עם סכין ואחרי זה להגיד לו אני מצטער. זה קשה בשבילי. כל האנשים צוחקים על הילדים שלי. אני כועס עליו, כועס מאוד".

האבסיפר כי "כבר יומיים הבן שלי הגדול לא הולך לסבא שלו ולדודים שלו. הוא מתבייש. הוא אומר לי הייתי קטן, למה הוא עשה לי ככה?".

עוד באותו נושא

"אני מעריץ את הבדואים": רוי בוי מתנצל על הסרטון הגזעני

בצאת השבת האחרונה התעוררה סערה בעקבות סרטון שרץ ברשת המראה הורה וילדיו הנמצאים בנסיעה במכונית, כשהם עוצרים לילדים בדואים המקבצים נדבות. בסרטון אומר האב לילדים: "מי רוצה להאכיל בדואי?" כשהוא מוציא להם עוגיות. הסרטון גרר תגובות חריפות, על ההשוואה בין ילדים בדואים לבעלי חיים.

לאחר מספר שעות נחשף כי האב מהסרטון הוא כוכב הילדים רועי עוז הנושא את שם הבמה 'רוי בוי', שפרסם סרטון התנצלות: "הכעס הגדול מוצדק לחלוטין, טעיתי טעות ענקית בפני אנשים שאני כל כך אוהב, מעריך ומעריץ מאז שאני ילד קטן. כל הדמות של רוי בוי שאוהב טבע היא מאחיי הבדואים, גדלתי איתם, הם לימדו אותי לרכוב על סוס, לחפש עקבות של בעלי חיים".

עוד באותו נושא

על אף ההתנצלות: זה העונש של כוכב הילדים


40

רוי בוי מסר והמשיך "אני רוצה להגיד שזה לא משקף אותי למרות שזה נראה ככה. מי שמכיר אותי יודע כמה אני מתייסר וסובל על הטיפשות הטהורה הזאת, טמטום טהור ולא מצחיק שעשיתי במו ידיי".

בעקבות הסרטון הגזעני, ראש מועצת אל קסום, סלאמה אל אטראש, הגיש תלונה נגד רוי בוי בתחנת משטרת באר שבע. בנוסף בעקבות הסערה ברשת, צילומי העונה הבאה של תוכניתו של כוכב הילדים בערוץ ג'וניור יוקפאו ואף צפויים בחברה לערוך שיחה עם רוי בוי לגבי העתיד בערוץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שישמור וידאג לילדים...
באדיר ג'ואריש | 14-07-2020 8:50
שישמור וידאג לילדים שלו במקום להתבייש ולנסות לגזור קופון...יש לי הרגשה שרק במדינה שלנו מדינת כל סמאלניה שופטי הפוליטיקלי קורקט יארגנו לו קופון שמן..ללא שום קשר להלכות המשפט ודיניו..סתם בשביל לצאת יותר נאורים מהגרמנים והבלגים....פכככככ...מדינה בדרך להשמדה