צפו בתיעוד מיצהר: "שוטרי מג"ב פרצו באלימות רבה" - סרוגים

צפו בתיעוד מיצהר: "שוטרי מג"ב פרצו באלימות רבה"

‏לאחר האשמת המשטרה כי עשרות יהודים תקפו כוחות מג"ב בסמוך ליצהר, ביישוב משחררים תיעוד שמראה שוטרים תוקפים את המתיישבים היהודים. חוננו: "השוטרים פרצו לבית פרטי ללא צו באישון לילה"

author-image
צפו בתיעוד מיצהר: "שוטרי מג"ב פרצו באלימות רבה"
  צילום מסך

ביישוב יצהר מגיבים למקרה שאירע הבוקר (שישי) בו עשרות יהודים התעמתו עם שוטרי מג"ב שבאו לפנות אותם מגבעת הכיפה הסמוכה שליד יצהר.

ביצהר מוסרים כי: "מדובר באירוע שהחל בבניית בית חדש על חורבות בתים שנהרסו בידי כוחות הביטחון לפני כחודשיים. שוטרי המג"ב שהגיעו למקום ללא תגים וחלקם ללא מסכות הפעילו אלימות קשה כלפי תושבים שלא עשו דבר".

"אנו רואים בחומרה את תפיסת הגבעה על ידי כח מג"ב במשך תקופה ארוכה, דבר שלא נעשה מעולם מול שום כפר ערבי, ועוד יותר את הפעלת האלימות הקשה שלא לצורך".

עוד באותו נושא

המשטרה: יהודים תקפו לוחמי מג"ב בסמוך ליצהר


7

ביישוב התייחסו לאלימות שהופעלה כלפי לוחמי המג"ב, וגינו אותה: "אנו כמובן מתנגדים מכל וכל להשלכת האבנים ואין בישוב יצהר מקום לתופעות כאלו".

במהלך פינוי הבית שנבנה מחדש, גורשה המשפחה שנכנסה להתגורר במקום. במהלך פינוי המשפחה נעצר האב, על פי עדי ראייה למעצר האב נעצר באלימות רבה.

אם המשפחה סיפרה "בנינו את הבית מחדש כמה שעות קודם לכן, השוטרים ניסו לפרוץ לבית, לאחר זמן שלא הצליחו הם פרצו באלימות רבה, מיד הם התנפלו על בעלי ואמרו לו שהוא עצור. היה שם גם גז פלפל באוויר, התינוקות צרחו, והיה בלאגן גדול".

"שכנים וחברים שבאו לסייע לנו הותקפו באלימות קשה מצד השוטרים. השוטרים לא הציגו לי שום צו, לא צו הריסה ולא צו אחר, וללא הסברים פינו אותנו מהבית. אחרי כמה שעות הם הרסו את הבית, כל הציוד שלנו זרוק והרוס בחוץ עכשיו, המקרר, הלול הספות".

עוד הוסיפה כי: "הפינוי הזה הוא חלק מהמגמה של בניית המדינה הפלסטינית ותוכנית טראמפ, עצוב ששוטרים עסוקים בלהרוס בניה בארץ ישראל, במקום לעודד את ההתיישבות ואת הפריחה בארץ, בע"ה השכונה עוד תפרח והבית שלנו ובתים רבים נוספים יבנו במקום".

אב המשפחה שביתו נהרס, יובא בשעה הקרובה לדיון ססית משפט השלום בפתח תקווה, שם ייצג אותו עו"ד עדי קידר מארגון חוננו.

עו"ד קידר מסר: "מרשי נעצר באלימות, בתוך ביתו, כאשר השוטרים פורצים לבית פרטי ללא צו באישון לילה. יש להצר שאלו סדרי העדיפויות של משטרת ישראל, שבתוך תקופה ביטחונית קשה ותוך מגפה שמתגברת בחרו להגיע כוחות גדולים לפנות בניה יהודית בגבעות יצהר, לא ראינו פעולות דומות בחריגות בניה באוכלוסיה הבדואית והערבית. אנו נדרוש את שחרור ואת חקירת השוטרים באירוע."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אני מחזק את גיבורי מג"ב מול הפורעים הטמאים
שי | 10-07-2020 12:34
הצרה היא שיש הרבה מטומטמים שתומכים בפורעים .
שוטרי המדינה שכירי חרב של השמאל המקולל
המג''ב עמלק של זמננו | 12-07-2020 11:19
שוטרי מג''ב ימח שמם ערבושים ובדואים שונאי ישראל, תאוות רצח בעינים שלהם.
איך אתה מחזק את ידי מג"ב-במקום להיתפל לערבים
ל שי | 10-07-2020 13:01
הם נטפלים ליהודים ועוד באישון לילה ? למה לא היה להם זמן כל היום? בטוח שטעית באתר שאתה מחפש -רק שמאלן עלוב כמוך יכול לתת מחמאות להתנהגות ברוטלית כזו !!!!
2
מתנחלים רשעים ארורים....
רשעים | 10-07-2020 13:14
מתנחלים רשעים ארורים. העם נאנק תחת הקורונה והמצב הכלכלי והם תוקפים שוטרים? כמה רשעים יכולים להיות?
3
אספסוף שחי על חשבון המדינה. גנבי אדמה.
יאיר | 10-07-2020 14:08
ערב רב. עדת קורח.
גנבי אדמות מדינה?
אליעזר | 10-07-2020 14:56
מאחר ולא הייתי בארוע אינני יודע מעבר לתמונות, מה שברור שכל האדמות בהם הנערים מקימים נקודות התיישבות הם אדמות מדינה, ותסביר לי איך בדיוק הם חיים על חשבון המדינה? תעשה טובה תכתוב לעניין, כמו שאתה כותב אתה רק עושה צחוק מעצמך.
קורח היה יהודי.האפספסוף הפרוע הינו עכו"ם
דתן ואבירם | 10-07-2020 14:45
תבדוק ותראה
4
משיחיות=כפירה
דניאל בגוב העריות | 11-07-2020 22:21
היה זה רבי עקיבא שלצערנו ראה בבר-כוכבא משיח והביא אתו אסון ומוות על מאות אלפי יהודים וישובים במרד. שבתאי צבי גם הוא, ועכשיו המטורללים האלה. מי שחושב שהוא אלוהים, או אברהם אבינו סופו שיסיים כשה לעולה...