מכת הסלבס: סקאזי ואירה דולפין נדבקו בקורונה - סרוגים

מכת הסלבס: סקאזי ואירה דולפין נדבקו בקורונה

הכוכבים משלמים את המחיר על ההשקות והפקות ענק ללא שמירה על כללי משרד הבריאות, בין הידוענים שנדבקו נמצאת גם אירה דולפין והדיגיי אשר סוויסה, לאחר שחגגו במסיבה עם חולים מאומתים

מכת הסלבס: סקאזי ואירה דולפין נדבקו בקורונה
  (צילום: משה שי/ פלאש90)

המוזיקאי אשר סוויסה (סקאזי) הודיע היום (שישי) כי הוא נדבק בנגיף הקורונה לאחר שקיבל תשובה חיובית לבדיקה שביצע השבוע. מייד אחריו הודיע גם אירה דולפין שהיא חולה בנגיף.

סקאזי, יוצר מוזיקה אלקטרונית  העלה סרטון לאינסטגרם, ובו בשיר לעוקביו כי "אני מבקש מכל מי שהיה בקרבתי בימים האחרונים לשמור על ההנחיות ולהיכנס לבידוד. נעבור בשלום גם את התקופה המאתגרת הזו ונחזור לבמות ולרחבות בריאים ושלמים".

עוד באותו נושא

הבדרן המוכר חלה בקורונה- עשרות סלבס נמצאים בסיכון

הגל השני כאמור בעיצומו והכוכבים משלמים את המחיר על ההשקות והפקות ענק ללא שמירה על כללי משרד הבריאות. בין הידוענים שנדבקו נמצאת גם אירה דולפין לאחר שחגגה במסיבה בה שהה הבדרן ליאור כלפון, הזמרת נינט טייב, מלכת היופי לשעבר, קארין עליה ועוד כמה עשרות שנאלצו להיכנס לבידוד:  עדן בן זקן, עומר אדם, עדן חסון, שקד קוממי, גוזי זירה, נטע צ'רנר.

באירוע ההתרמה של "make a wish", בו נכח כלפון שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, שהו גם השף משה שגב ואשתו סנדרה רינגלר, השניים הספיקו לעבור בדיקת קורונה דחופה וקיבלו תוצאה שכל אחד היה חולם לקבל כרגע. שגב ואשתו נמצאו חיוביים מבחינת רמת הנוגדנים לנוגדן מסוג IGM, שנמצא אצל אנשים שהחלימו מקורונה.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם מסר בתגובה: "בעקבות פניות שהגיעו אלינו אתמול בחצות מצד גורמים שונים בתקשורת, לא ממפיקי המסיבה או גורם מוסמך כזה או אחר, התבשרנו כי היו חולים מאומתים במסיבה של הסטולרו. עומר אדם עשה בדיקת קורונה מאז האירוע ונמצא שלילי. מהרגע שקיבלנו את ההודעה אתמול בחצות עומר לא יצא מהבית, ובלי כל קשר כמובן שנפעל על פי ההנחיות של משרד הבריאות, בידוד או ככל שיידרש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
קורנה
רמבו | 03-07-2020 14:12
לצערנו היתה אזהרה לכולם לשמור על הנחיות כנראה לא היתה הקפדה ונדבקו הרבה סלב ממאומתים שלא ידעו שהם חולים . מסכות.ריחוק.נקיון 3 דברים פשוטים ונהיה מוגנים .
העיקר שהציבור מממן...
לא נורא | 03-07-2020 14:58
העיקר שהציבור מממן את מילוי המים בבריכה בקסרייה ואת שירותי הליווי והאירוח ליאיר הבטלן. הקורונה זה בעייה של האזרחים, לאנשל הממשלה. הממשלה והוועדות עסוקות באישור הטבות מס למשפחת המלוכה ובאישור מימון ממיליארדרים, בני דודים ומכספי המיסים של הציבור.
2
היא גבר או...
שמשון | 05-07-2020 12:29
היא גבר או אשה ?נראית כמו ונשמעת כמו גבר...