התחתן לפני שבוע: הותר לפרסום שם ההרוג בתאונה - סרוגים

התחתן לפני שבוע: הותר לפרסום שם ההרוג בתאונה

הגבר שנהרג בתאונה הקשה בדרום הוא שמואל חזן אברך כבן 30. מדובר בטרגדיה נוראית שכן חזן התחתן רק בשבוע שעבר. מחקירה ראשונית עולה כי אחד מהרכבים סטה ללא סיבה ברורה

התחתן לפני שבוע: הותר לפרסום שם ההרוג בתאונה
  (צילום: דוברות המשטרה)

שמואל חזן אברך כבן 30, הוא הגבר שנהרג הערב (שלישי) בתאונת הדרכים בין שיטים לשיזפון בדרום. חזן ז"ל התחתן בשבוע שעבר.

התאונה אירעה בין אוטובוס לרכב פרטי. כתוצאה מההתנגשות נהג הרכב הפרטי נלכד בתוך הרכב, משם חולץ על ידי לוחמי האש מתחנת אילת, כשהוא ללא רוח חיים. 8 מנוסעי האוטובוס נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'יוספטל' באילת.

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונה חזיתית כתוצאה של סטייה מנתיב של אחד מכלי הרכב מסיבה שאינה ברורה.

אלדד רוזן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשמונה נפגעים קל ששהו באוטובוס שמעורב בתאונה”.

מדוברות כבאות והצלה באילת נמסר כי "צוותי הכיבוי אשר הגיעו למקום הבחינו בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס וכי במקום ישנם שני לכודים. לוחמי האש פעלו לחילוץ לכוד אחד מהרכב הפרטי ללא רוח חיים, כמו כן פעלו לחילוץ לכוד אחד מהאוטובוס במצב בינוני, לפי גורמי רפואה. לפני הגעת כוחות הכיבוי פונו מספר נפגעים נוספים על ידי צוותי רפואה של מד"א וצה"ל. בנוסף, בוצעו על ידי לוחמי האש פעולות לייצוב כלי הרכב ולניתוק מקורות אנרגיה על מנת לשלול סכנה במקום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
. ...
... | 01-07-2020 20:43
.