מכה לתאגיד: פרקים חדשים של "טהרן" דלפו לרשת - סרוגים

מכה לתאגיד: פרקים חדשים של "טהרן" דלפו לרשת

פחות מיממה מאז שידור פרק הבכורה, פרקים חדשים של סדרת המתח החדשה והמושקעת "טהרן" הודלפו לרשת. מהתאגיד נמסר: "הנושא נמצא בבדיקה"

מכה לתאגיד: פרקים חדשים של "טהרן" דלפו לרשת
  צילום: יחצ

מכה קשה לתאגיד השידור "כאן":  פחות מיממה, מאז שידור פרק הבכורה של סדרת המתח החדשה והמושקעת "טהרן" – תאגיד השידור חטף מכה קשה, זאת לאחר שהתגלה כי פרקים חדשים מהסדרה, שטרם שודרו הודלפו לרשת.

עוד באותו נושא

"טהרן": סוף סוף תחרות רצינית לפאודה | ביקורת טלוויזיה


13

מדובר באחת הסדרות המושקעות שנעשו כאן בישראל, שעוד בטרם שידורה הצליחה להימכר לשירות הסטרימינג של אפל בשווי המוערך במיליוני דולרים. הסדרה זכתה לביקורות ותגובות מעולות בכל הפלטפורמות, אך כנראה שעם ההצלחה והביקוש הרב מגיעים גם הבעיות.

היום (ג') פרקים 3, 4, ו-5 שעוד לא שודרו מתוך הסדרה 'טהרן' המונה סה"כ 8 פרקים-הופצו להורדה חופשית בקבוצות בטלגרם וכעת הנושא נמצא בבדיקה.

הסדרה 'טהרן', מגוללת את סיפורה של תמר רביניאן (ניב סולטן), האקרית צעירה מיחידת 8200 שמסופחת למוסד ונשלחת תחת זהות בדויה לטהרן למשימה מסוכנת, שאמורה לתמוך בתקיפת מתקני הגרעין באיראן. תמר, מוצאת את עצמה בעיר עוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, חוברת לאקטיביסטים מקומיים ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן. בין כוכבי הסדרה: ניב סולטן, מנשה נוי, לירז צ'רכי, אסתי ירושלמי, וכן שון טאוב ונאביד נגהאבן ("הומלנד").

תאגיד השידור הציבורי 'כאן', מסרו בתגובה: "הנושא נמצא בבדיקה"

צילום מסך

*הסדרה משודרת בכל יום שני בכאן 11, בשעה 21:15

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נדפקתם ע"י האקר פרסי מתוחכם מכם!או חמינאי...
X | 24-06-2020 10:53
לצערי,עד היום היו אולי סיבות להעדיף את ערוץ11(יעני ממלכתי...).אולם לאחרונה אתם הפכתם להיות אנטי ואנטי ואנטי.הורדת אראל וקלמן הוא דבר פעוט לעומת השנאה העצמית שלכם לכל מה שהוא יהודי:איך תכנית כמו היהודים באים אמורה להיות בקונצנזוס?! מה בדיוק רוצים היהודים האלה לספר?! הכל נגד האלהים נגד אבות האומי,הרס כל ההסטוריה היהודית.ואתם מתגאים איזו תכנית! וטוחנים לנו את המוח בקדימונים מעייפים של קבוצה עייפה שאין לה מה להמציא.אז היא הורסת במקום
ם ...
חח | 27-06-2020 0:25
ם
2
אחלה נתי מדיה
מאיר | 25-06-2020 22:16
נתי מדיה בטלגרם הם אלופים
3
שלם יפה משודר...
חממ | 27-06-2020 0:24
שלם יפה משודר טהרן בהוט או יס?
4
טהרן פרק 3...
| 29-06-2020 0:46
טהרן פרק 3