סטודנט באריאל: "בחירה בין המבחנים לבריאות של אבא" - סרוגים

סטודנט באריאל: "בחירה בין המבחנים לבריאות של אבא"

נציגי אגודת הסטודנטים באריאל נפגשו אמש עם השר להשכלה גבוהה, והתלוננו בפניו על התנהלות האוניברסיטה בזמן הקורונה. סטודנט המתגורר עם אביו בסיכון: בחירה בין התואר לריאות המשפחה

author-image
סטודנט באריאל: "בחירה בין המבחנים לבריאות של אבא"
  צילום: אגודת הסטודנטים אריאל

אמש (שלישי) נערכה פגישה עם השר זאב אלקין, השר להשכלה גבוהה, יחד עם הנהלת אגודת הסטודנטים באריאל. במהלך הפגישה שארכה כשעה, העלו נציגי הסטודנטים את הבעיות בקיום תקופת מבחנים פרונטלית על אף העלייה בתחלואה בקורונה והיעדר פתרון לסטודנטים הנמצאים בבידוד, שמתגוררים עם בני משפחה בקבוצות סיכון וכן לסטודנטים חולים.

אגודת הסטודנטים ביקשה מהשר להתערב במחלוקת עם הנהלת האוניברסיטה שלדבריהם "מתעלמת מפניות הסטודנטים ועוצמת עיניים, בשם 'החופש האקדמי'".

עוד באותו נושא

סטודנט באוניברסיטת אריאל התגלה חיובי לקורונה


8

במהלך השיחה הועלה לשיחה בזום סטודנט שמתגורר עם אביו, שחולה בסרטן. הסטודנט פירט בפני השר את הסיטואציה המורכבת בה הוא ועוד רבים נמצאים, בחירה בין התואר לבין בריאות המשפחה, ואמר כי הוא: "צריך לבחור בין המבחנים לבין הבריאות של אבא".

באגודה מבהירים כי היא: "שמה דגש על הטוהר האקדמי ומבינה את המורכבות, אך יחד עם זאת מסרבת להתעלמות מצד האוניברסיטה לפניות הסטודנטים".

יו״ר אגודת הסטודנטים, דניאל סלומון, הודה לשר על ההקשבה והקדשת הזמן והדגיש בפניו את החשיבות במציאת פתרון הולם במהירות, לפני פתיחת תקופת המבחנים. יחד עם זאת, באגודה הודיעו כי הם "ממשיכים לפעול מול המוסד על מנת להגיע לפתרון הולם".

מאוניברסיטת אריאל נמסר: "אוניברסיטת אריאל פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות ועושה ככל שביכולתה לדאוג לקיומן של הבחינות בהתאם ללו"ז האקדמי זאת על מנת לאפשר ככל הניתן לסטודנטים לסיים את הסמסטר בזמן תוך שמירה על רמה אקדמית גבוהה. מתוך כך בחנה האוניברסיטה הערכות חלופיות אפשריות למבחנים הפרונטליים כדוגמת מבחני בית או עבודות/מטלות העומדים בכללים האקדמיים".

"כמו כן החליטה הנהלת האוניברסיטה על מספר צעדים נוספים דוגמת דחיית תקופת הגשת עבודות, אי חובת נוכחות, שקילת שינוי והוספת מועדי בחינות לפי הצורך ועוד. סטודנטים שנקבעה להם בחינה בקמפוס ונמצאים בקבוצת סיכון, ניתנה האפשרות להגיש בקשה במערכת פניות למרכז שירות לסטודנט בצירוף אישור רפואי תומך. עבור כל בקשה נבחנות החלופות באופן פרטני".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו