הימלפרב ייסגר ל-3 ימים; זו מפת החולים בבתיה"ס בי-ם - סרוגים

הימלפרב ייסגר ל-3 ימים; זו מפת החולים בבתיה"ס בי-ם

הנהלת תיכון הימלפרב הודיעה על סגירת שערי המוסד החינוכי למשך 3 ימים: "מקווים שתוך שלושה ימים המצב בירושלים יתבהר ויאפשר קבלת החלטות מתוך ידיעה ברורה"

הימלפרב ייסגר ל-3 ימים; זו מפת החולים בבתיה"ס בי-ם
  (צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש90)

התפשטות נגיף הקורונה במוסדות החינוך.

הנהלת תיכון הימלפרב בירושלים הודיעה להורים ולצוות המורים כי החליטה לסגור את שערי בית הספר למשך שלושה ימים וזאת בעקבות מספר מקרים של תלמידים שנחשפו לחולי קורונה מאומתים. לא מדובר התלמידים שנדבקו בנגיף אלא בצעד מקדם בטיחות.

בהודעה שנשלחה להורים ולצוות נכתב: "מועצת ההורים התכנסה היום עם הנהלת בית הספר. לאחר דין ודברים והתלבטות החליטה מועצת ההורים לא לקיים לימודים בבית הספר בשלושת הימים הקרובים. ההחלטה נובעת מחוסר בהירות כללי לגבי מספר התלמידים בבית הספר, שנחשפו לחולי קורונה מאומתים והחשש שהימצאות בבית הספר של נשאים לא ידועים וללא תסמינים, יחשוף תלמידים ומורים בריאים לנגיף".

"מועצת ההורים מקווה שתוך שלושה ימים המצב בירושלים יתבהר ויאפשר קבלת החלטות מתוך ידיעה ברורה יותר להשלכות השונות. כמו כן, מועצת ההורים החליטה, שהמתכונות במתמטיקה של תלמידי כיתות יא'-יב' יתקיימו כסדרן על פי התכנון המקורי. הנהלת בית הספר מכבדת את החלטות מועצת ההורים".

עוד נכתב כי "מחר, יום שני, נקיים מפגש מחנכים עם התלמידים ב'זום' ובימים שלישי ורביעי ילמדו התלמידים מרחוק על פי מערכת שתשלח אליכם. לאור חוסר הבהירות הכללי אנחנו מבקשים מאוד מכל ההורים להדריך את הבנים לשמירה מוקפדת על ריחוק חברתי ועטיית מסכות בכל המרחב הציבורי, כדי לא להרחיב את מעגל הנדבקים".

מפת חולי הקורונה בבתי הספר בירושלים

הגמנסיה העברית – 160 חולים

הרטמן – 1

תיכון לאומנויות – 1

המסורתי – 1

זלמן ארן – 1

תל"י גאולים – 1

נופרים – 1

גן שפה הר חומה – 1

אמית אלתור – 2

תלמוד תורה חכמת שלמה – 2

אבני שלמה חרדי – 1

מרכז נוער אמית – 1

קרית נוער – 1

סאלד – 8

גן עופרים – 1

אופק בגבעת זאב – 1

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו