הצהרת בריאות בימי קורונה: מלאו ושלחו למוסד החינוכי - סרוגים

הצהרת בריאות בימי קורונה: מלאו ושלחו למוסד החינוכי

מערכת החינוך חוזרת לפעול באופן מלא, אך התנאי לכניסה ללימודים הוא מילוי הצהרת בריאות יומית לתלמיד/ה. במקום למלא כל יום דף, הכנו לכם אפליקציה ייעודית למילוי הצהרת בריאות יומית. מלאו ושילחו למוסד החינוכי במייל או בווטסאפ

הצהרת בריאות בימי קורונה: מלאו ושלחו למוסד החינוכי
  (צילום אילוסטרציה: חן ליאופולד/פלאש90)

משבר הקורונה בישראל. מערכת החינוך חוזרת לפעול באופן מלא, אך משרד הבריאות הצבי כתנאי לחזרה ללימודים, מילוי הצהרת בריאות יומית לתלמיד/ה. בכל יום נדרשים ההורים מחדש לחתום כי ילדיהם לא באו במגע עם חולי קורונה, אין להם חום מעל 38 ואין להם שיעול (למעט שיעול כרוני).

במקום למלא כל יום טופס מחדש, הכנו לכם אפליקציה ייעודית למילוי הצהרת בריאות יומית. מלאו את הפרטים, שימרו במחשב או בטלפון והעבירו במייל או בווטסאפ למעון, לגן או לבית הספר.

עוד באותו נושא

הוכרע: הלימודים חוזרים בשבוע הבא| כל הפרטים:


3

שימו לב למלא את כל הפרטים, ותוכלו להוסיף חתימה באמצעות העכבר או האצבע. תוכלו גם לבחור האם מדובר בתאריך של היום או של מחר.

בסיום הפעולה, לחצו על שיתוף, שמירה כקובץ או הדפסה לקובץ PDF אותו תוכלו להעביר בווטסאפ או במייל לגננת, למורה או להנהלת בית הספר. שימו לב כי הפרטים נשמרים ויוכלו לשמש אתכם למחרת, כשכל הנדרש הוא להיכנס לכתבה מחדש וללחוץ שמירה.

הצהרת בריאות לתלמידים וילדי הגנים

עובדים במשרדים או במקומות סגורים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, הנהלת החברה גם היא דורשת מכם להציג הצהרת בריאות יומית, וגם פה במקום למלא בכל יום, תוכלו להכניס את פרטיכם ולקבל בכל יום הצהרת בריאות, מעודכנת עם התאריך של היום או מחר.

גם פה תקבלו בסוף התהליך, קובץ תמונה או מסמך PDF אותו תוכלו לשלוח להנהלת המשרד, באופן יומיומי.

הצהרת בריאות לעובדים


את האפליקציה תכנת עמי חניא מחברת closeapp.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אריאל ...
אריאל אקלו | 01-09-2020 20:08
אריאל
2
מאשרת ...
ויקטוריה חתואל | 02-09-2020 6:48
מאשרת