בוקר קשה: חמישה נפטרים - המניין עלה ל- 31 - סרוגים

בוקר קשה: חמישה נפטרים – המניין עלה ל- 31

מניין הנפטרים מנגיף הקורונה בישראל עלה הבוקר ל-31, לאחר שחמישה בני בני אדם נפטרו מהנגיף במהלך הלילה, בגילאי 72 עד - 95. מניין הנדבקים טיפס ל- 6,211, בניהם שר הבריאות

בוקר קשה: חמישה נפטרים - המניין עלה ל- 31
  (צילום: יוסי זמיר/ פלאש 90)

התפשטות הקורונה: במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) והבוקר, נפטרו חמישה בני אדם נוספים מנגיף הקורונה בישראל.

גבר בן 77 חולה סיעודי עם מחלות רקע מורכבות נפטר הלילה במרכז הרפואי העמק שבעפולה. במרכז הרפואי שיבא מטופל בן 95 במחלקת פנימית ק' – המטפלת בחולי קורונה נפטר גם הוא.

בבית החולים ברזילי גבר בן 78 עם מחלות רקע נפטר מקורונה. בבית החולים סורוקה נפטר אדם בן 87 הבוקר לאחר שהועבר אתמול מבית אבות בבאר שבע במצב אנוש. בבית

מהמרכז הרפואי איכילוב ת״א מוסרים כי אמש נפטר מטופל ממחלת הקורונה. מדובר בגבר בן 72 עם מחלות רקע רבות שאושפז מתאריך 26.3.20.

אתמול במהלך היום  נפטרו חמישה אנשים מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל- 31.

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי מניין נדבקי הקורונה עומד על 6,211, מבין החולים 107 במצב קשה כש -81 מהם מונשמים. 289 החלימו מהמחלה.

עוד באותו נושא

צעדים חדשים: חובה לשים מסיכה ומענק למשפחה

שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה, כך עדכנו הלילה (רביעי) מלשכתו. ‏המשמעות: עשרות מבכיר המדינה ייאלצו להיכנס לבידוד.

בין היתר: ראש המוסד יוסי כהן וראש המל״ל מאיר בן שבת, מנכ"ל משרד הבריאות ובכירי לשכתו, כולם נפגשו בימים האחרונים עם ליצמן.

בעקבות כך, ראש הממשלה נתניהו עודכן בפרטים. עם זאת הודיעו אנשיו של ליצמן כי הוא ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות.

מהלשכה נמסר כי "השר ליצמן ורעייתו מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

על בידוד אנשיו נאמר: "כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כל נפטר זה קורונה ????
אורי | 02-04-2020 9:02
די עם הקשקשת הרי יש נפטרים מגיל זקנה גיל 80 או 90 נאמר. ואתם קובעים קורונה והכל תקשורת שמנפנפת עם הדגל. אולי עושים פרסומת להפחיד כלל הציבור ובזה למנוע יכול להיות
2
ישראל צריכה מיתנדבים שידביקו עצמם ...
יוסי | 02-04-2020 9:24
ישראל צריכה מיתנדבים שידביקו עצמם ככה מי שישאר בחיים לא ידביק יותר. רק צריך להטיל סגר על המקומות האלו. שלא ידביקו את האחרים. כל המקומות שיש אזרחים לא ממושמעים שאחוז ההדבקה שם עצום. בני ברק מאה שערים יפו טירה טייבה.
3
אלק קורונה , כל אחד יודע שהרופאים בעצמם היו מ
אורי | 02-04-2020 9:57
היו מרדימים את האנשים האלו ושולחים אותם לעולם הבא. לכל אחד מאיתנו היה בן משפחה כזה בבית חולים והוא זוכר טוב טוב איך הרופאים לחצו על המשפחה לנתק אותו ולשלוח אותו לעולם הבא באכזריות. אז עכשיו הם עושים הצגה של קורונה וכביכול נלחמים עליהם. הכל פה מסריח