"אנשים מתוכנו פסלו אותנו בכחש ובמרמה" - סרוגים

"אנשים מתוכנו פסלו אותנו בכחש ובמרמה"

בראיון נדיר ובלעדי לסרוגים, הרב דב ליאור, מזקני רבני הציונות הדתית, מפריך את הטענות נגד עוצמה יהודית, מזכיר מי אחראי לכך שהמפלגה רצה לבד ומבהיר: "אנחנו הצלנו את הציונות הדתית"

"אנשים מתוכנו פסלו אותנו בכחש ובמרמה"
  (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש90)

שבוע בדיוק לפני הבחירות לכנסת ה-23 וכשבלשכת ראש הממשלה מנסים להיפגש איתו בכדי שילחץ על איתמר בן גביר להסיר מועמדות, הרב דב ליאור מזקני רבני הציונות הדתית ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'עוצמה יהודית' מסביר בראיון לסרוגים מדוע עוצמה היא מפלגת הימין היחידה בארץ, מבהיר כי אינו נבהל מאחוז החסימה הגבוה, ומזכיר מי האחראים לכך שהמפלגה שוב רצה באופן עצמאי.

כבוד הרב, אתה נחשב לאחד מפוסקי הדור בציונות הדתית. במערכות הבחירות האחרונות וגם בבחירות האלה הרב תומך במפלגת 'עוצמה יהודית' וקורא להצביע לה. מה הסיבה לכך?

עוצמה יהודית היא המפלגה היחידה שמתנגדת לחלוטין למתווה המסוכן של טראמפ, ופועלת ללא פשרות בנוגע לשלמות התורה והעם. זו המפלגה היחידה שאני סמוך ובטוח כי לא יוכלו לקנות אותה בנזיד תקציבים או תופינים כאלה ואחרים והיחידה שאנשיה מתנגדים לכל וויתור, אפילו על סנטימטר מארץ ישראל.

עם חברי 'עוצמה יהודית' מיכאל בן ארי וברוך מרזל (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

אבל בסקרים שהיו עד עכשיו עוצמה יהודית עדיין לא עוברת את אחוז החסימה.

אני ער לסקרים, אבל אנחנו לא יכולים להצביע ולתמוך במפלגות שמוכנות לעשות ויתורים על ארץ ישראל, על צביונה היהודי של המדינה, על השבת, המשפחה המסורתית, גיורים וכו'. המצב כיום הוא שלמרבה הצער אין למי להצביע. אי אפשר להצביע למי שאומר שאין לו הבדל אם גיור יהיה על ידי רב אורתודוקסי או לא; אי אפשר להצביע למי שקידמו את תוכנית "האוטונומיה" ואין להם בעיה עקרונית עם וויתורים על שטחים בארץ ישראל. הבחירה עבורי היא או להצביע עוצמה יהודית או להישאר בבית.

באמת אנשי עוצמה מתייעצים עם הרב על כל הדברים?

הייתי קשור בעבר למפלגות נוספות ואף מפלגה לא נשמעה לדעת תורה כמו עוצמה יהודית. מדובר בחבורה של אנשים יראי שמיים ומאוד חשוב לחזק אותם. סוף האמת לנצח.

עוד באותו נושא

הנסיון האחרון של נתניהו למנוע מבן גביר להתמודד


33

אבל הריצה של המפלגה מסכנת את שלטון הימין.

אין לגוש הימין סקר אחד שהוא מקבלמבו 61 מנדטים. רק במידה ו'עוצמה' תעבור יש סיכוי לימין. כך שאלה שמאמינים לסקרים בנוגע לעוצמה, צריכים לאמץ את הגישה הזו בנוגע לגוש הימין גם.

בעוד מפלגות אחרות מהגוש מברכות על הסכם המאה, אתם מתנגדים. למה? הרי אפשר לסמוך על הערבים שלא יסכימו וישראל בינתיים תתקדם לעבר סיפוח וריבונות.

נכון שכרגע הערבים לא יסכימו, אבל לדורות יירשם שראש הממשלה של הימין, והימין כולו, הסכימו לוותר על 70% משטחי יו"ש, הסכימו להקמת מדינה למחבלים, הסכימו לחלוקת ירושלים ומסירת הר הבית לירדן וכן מסירת שטח גדול בנגב ועוד ויתורים קשים. עצם הדיבור וההסכמה על ויתורים כעל ארץ ישראל, זה סכנה לארץ ישראל ואסון לתמוך במי שיושב בממשלה שמקדמת את התכנית המסוכנת.

עם איתמר בן גביר וברוך מרזל (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

גם ימינה מתנגדת וצועקת נגד הוויתורים, ש"ס ויהדות התורה אומרים שהם נגד ויתורים, למה לא להצביע להם?

המשותף לימינה, ליהדות התורה וש"ס הוא שגם במידה והם באמת יתנגדו זה יהיה מהפה ולחוץ. בדיוק כמו שעשו באוסלו בגירוש מגוש קטיף והסכם חברון האומלל, הם התנגדו לנסיגות בהצהרות ונשארו לשבת בממשלה, ובכך אפשרו לנסיגות להתבצע. אילו היו פורשים היו מונעים אסונות.

אבל שוב אני חייב לשאול: 'עוצמה יהודית' לא מספיק חזקה, אז למה היא רצה לבד?

אנשי עוצמה תמיד רצו והסכימו להתחבר בבלוק טכני, תוך שהם מוכנים לעשות ויתורים גדולים, ואכן בבחירות הראשונות הם אלו שהצילו את הציונות הדתית ומנעו מחיקה של מפלגת הציונות הדתית. לצערנו בג"ץ נלחמים באנשי 'עוצמה' ולא במקרה, ויש אנשים בתוכנו שהחליטו לפסול את הלגיטימיות של רבבות יהודים הנאמנים לה' ותורתו, ואף עשו את הדברים בכחש ומרמה. זו הסיבה היחידה ש'עוצמה' מתמודדת לבד, כדי להביא את רבבות המצביעים שלהם.

עוד באותו נושא

הרב דב ליאור במכתב לבנט: "זוהי שעת מבחן"


13

אנחנו נמצאים שבוע בדיוק לבחירות השלישיות; מה הרב רוצה לומר לציבור?

כשיהודי יוצא להצביע יש לכך אמירה חשובה. על כן חשוב שכל יהודי יצביע אך ורק למה שהוא מאמין בו. חשוב שיהיו כמה שיותר יהודים שאומרים אנחנו לא מתפשרים על אות אחת בתורה, אנחנו לא נסכים לגיורים שלא כהלכה. לפני 90 שנה הרב חרל"פ התנגד להסכם החלוקה כי אמר שאין לנו זכות לוותר על חלק כלשהו מארץ ישראל. זה בדיוק המצב עכשיו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
105 תגובות - 61 דיונים מיין לפי
1
עוצמה יהודית היא המפלגה היחידה שמתנגדת לנסי
ליאת פרידמן | 24-02-2020 17:20
עוצמה יהודית היא המפלגה היחידה שמתנגדת לחלוטין למתווה המסוכן של טראמפ, ופועלת ללא פשרות בנוגע לשלמות התורה והעם. זו המפלגה היחידה שאני סמוך ובטוח כי לא יוכלו לקנות אותה בנזיד תקציבים או תופינים כאלה ואחרים והיחידה שאנשיה מתנגדים לכל וויתור, אפילו על סנטימטר מארץ ישראל.
אנחנו בוחרים רק בעוצמה-אין אופציה אחרת
אשקלון | 25-02-2020 11:05
בעזה נעשה ונצליח!!! המפלגה הימנית היחידה-שלא תתפתה להכנס לממשלת גנץ תמורת...
הרצי"ה יש עם הרב חרל"פ
דוד | 24-02-2020 22:20
שעה ומירר בבכי: ואת ארצי חילקו! הייתי חתוך כולו לגזרים!! הוא אמר, הוא לא אמר איזה יופי בוא נסכים אלא קיבל את מה שנגזר מלמעלה, אבל בשום אופן לא הסכים לזה!! מרכזניק תעיין מעט בדברי רבותיך..
כיפה סרוחה מטמאת...
| 24-02-2020 19:28
כיפה סרוחה מטמאת ומטנפת את העם שאמור להיות אור לגויים בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים, ומחללת שם שמים לעיני כל העולם כולו.
תפסת מרובה לא תפסת
נעמה | 24-02-2020 18:36
הרב ליאור גדול בתורה אבל בהלכות ציבור צריך גדלות אחרת
מה אמר הרצי"ה
מרכזניק | 24-02-2020 18:27
הרציה והרב חרלפ אמרו על תכנית החלוקה : מאת ה' הייתה לנו ולא כפי הרב ליאור אומר
2
כשיהודי יוצא להצביע יש לכך אמירה חשובה. על כן
אבי יצחק | 24-02-2020 17:21
כשיהודי יוצא להצביע יש לכך אמירה חשובה. על כן חשוב שכל יהודי יצביע אך ורק למה שהוא מאמין בו. חשוב שיהיו כמה שיותר יהודים שאומרים אנחנו לא מתפשרים על אות אחת בתורה, אנחנו לא נסכים לגיורים שלא כהלכה. לפני 90 שנה הרב חרלפ התנגד להסכם החלוקה כי אמר שאין לנו זכות לוותר על חלק כלשהו מארץ ישראל. זה בדיוק המצב עכשיו
להשפיע למען עם ישראל
לא לפספס את הסיפוח | 25-02-2020 12:00
הפעם להצביע ליכוד זה להצביע בעד סיפוח = טירפוד משא ומתן עם העם המומצא והכרזה עליו כארגון טרור ולא לזרוק מנדטים לשמאל בגלל אמירה
תרגישו חופשי להצביע עוצמה-גם ככה שוב בחירות
דוד | 24-02-2020 23:46
כל הסקרים מראים ששוב בחירות. אפילו אם המנדטים של עוצמה היו עוברים לליכוד, עדיין אין לביבי 61.
3
רק "עוצמה יהודית".
שרה גרינברג | 24-02-2020 17:21
אנחנו עם איתמר ודר אדוה
מכבי צהוב
איתי וייס | 24-02-2020 22:43
יהי רצון שבכל הכח תצאו להצביע והבורא איתכם
מגיב אחד מעוצמה השתלט על האתר
צביק'ה | 24-02-2020 18:40
מגיב אחד מעוצמה השתלט על האתר
מה אמר הרצי"ה על תכנית החלוקה
חלקיהו | 24-02-2020 18:29
הרציה והרב חרלפ אמרו על תכנית החלוקה : מאת ה' הייתה לנו ולא כפי הרב ליאור אומר
4
כמו יהושע וכלב שהיו במיעוט, כך כבוד הרב
כבוד הרב איש מרשים | 24-02-2020 17:22
וסוף האמת לנצח
משל יפה
עמיחי | 24-02-2020 17:35
גם אברהם אבינו היה אחד בעולם. הוא בעבר אחד (ולכן נקרא העברי) וכל העולם כולו בעבר השני. סוף האמת לנצח.
5
אני מקשיב לרב -עוצמה יהודית
חילוני | 24-02-2020 17:22
אנשים עם כבוד ,הנציגים והבוחרים שלהם
אנשי עוצמה יהודית השתלטו על האתר
חלקיהו | 24-02-2020 18:38
איני מתרשם מהתגובות יתכן שאת כולם כתב אדם אחד
6
הרב מלאך ה' והכל אמת
מצביע לשעבר | 24-02-2020 17:26
אבל עדיין אני מעדיף את פינדרוס בכנסת מעוד ח''כ במשותפת או מרצ
שעות נוספות של מגיב אחד מעוצמה
יהודה | 24-02-2020 18:32
מישהו בשכר מעוצמה יהודית ישב ושלח סדרה של תגובות
7
חזק וברוך הרב היקר!
אריאל | 24-02-2020 17:26
אתה המשענת של הציונות הדתית
8
מקשיב לגדול הדור
מוטי | 24-02-2020 17:33
תודה לרב.
9
זה או עוצמה יהודית - או בחירות בפעם הרביעית!
מצביעים 'נץ' | 24-02-2020 17:37
הדרך היחידה לצאת מהפלונטר ולהבטיח 61 לגוש הימין זה ע''י הכנסת עוצמה יהודית לכנסת!
10
הרב האחרון בציבור הדתי לאומי עם שכל?
עמיחי | 24-02-2020 17:39
כנראה שכן כי רק הוא יכול לעשות פשוט. 57+2 (במקרה הכי טוב שהוא גם חלום באספמיא) עדיין חסר 2 מממשלה ימינה. אלא מן הסתם כמו ביבי גם שאר הרבנים יודעים לעשות חשבון כיתה א' רק שהם מושחתים ונוכלים. רודפי כבוד כסף וג'ובים.
אכן תגובתך נכונה
לעמיחי | 24-02-2020 22:36
כל הכבוד לרב ליאור שלא נסוג מדבריו ומהשגותיו לאור כל הלחצים- יישר כח כב' הרב. אגב, ממליצה לרב אריאל שקיבל את הפרס ורץ להתלקק לאנשי פנימה הנלוזים והלא ישרים שילמד קצת מהרב ליאור - לא יזיק לו !!!!!!
כן ! כל השאר צמודים לכסף והתקציבים
גבעת האולפנה בית אל | 24-02-2020 19:27
לא נשכח איך בגבעת האולפנה בבית אל הרב שם הורה לכל מאמיניו להתנגד עד מסירות נפש להריסת הבתים וברגע שנתנו לו להריח את הכסף נתנו לו אפשרות לסחוט בית מדרש חדש ובתים לעמותות שלו הוא שינה את דעתו והורה לכולם לפנות את הבתים ולאפשר את ההריסה ללא כל התנגדות! והרב היחיד שמחה ואמר בפרוש שזה היה איסור תורה מפורש כל הסכם הזה היה הרב דב ליאור שרק דעת תורה עומדת לנגד עיניו
לך תרביץ לחול.
עמיחי | 24-02-2020 19:26
מה לעשות? או שהם נוכלים או שהם טפשים. ככה או ככה אינם תלמידי חכמים
מוחה על ביזוי תלמידי חכמים
אביח | 24-02-2020 17:52
סרוגים תתעוררו
11
רק עוצמה יהודית
עופרה | 24-02-2020 17:52
ישר כח כבוד הרב ליאור שה' ישמור ויגן עלייך ועל מנהיגי עוצמה יהודית אמן . צודק אין לשום אדם בעולם הזה לחשוב לחלק או לתת מה שלא שלו . ארץ ישראל עם ישראל תורת ישראל וחיילינו הגיבורים לא הפקר . נצביע רק עוצמה יהודית
לעופרה - מסכימה עם אל מילה בתגובתך
נאוה | 24-02-2020 22:39
יישר כח ענק לרב ליאור על עמידתו האיתנה נגד כל המלעיזים . אי תורת ישראל ועם ישראל לא ניתנים לחלוקה או לפילוג, ולכן אנו נצביע עוצמה יהודית כפי שהצבענו בפעמים הקודמות.
12
תודה, כב' הרב
דתית לאומית | 24-02-2020 18:13
הכי ברור שאפשר!
13
אם הייתי מצביע, אז לעוצמה
יהודי | 24-02-2020 18:15
אני נמנע בהצבעה לפי פסק הלכה מאחד מגדולי הדור (כך תמיד היה מלבד בחירות 2013). אם היה דבר כזה פתק שלילי - שמוריד קול - אז הייתי שם פתק עם השם של השטן - שס (בגימטריא עם הכולל שטן). יימח שם העדה המרקשית שהביאה על היהודים רוצחים, גנבים ונוכלים ברבריים.
14
מי שכועס על ימינה שיצביע ג'
אריק | 24-02-2020 18:20
ויכניס את יצחק פינדרוס . חבל על המנדט וחצי לפח עדיף שמפלגה חרדית עושה רצון ה' תקבלם
לא מצביעים ל-ג ושס שבזכותה הסכם אוסלו
חכם עיניו בראשו | 25-02-2020 11:01
דברי הרב אמת לאמיתה-גם ימינה תכנס לממשלה תמורת נזיד עדשים!
15
ימים על ימי מלך תוסיף
אסף | 24-02-2020 18:28
אשרינו שזכינו לשמוע דעת תורה ברורה וצלולה.
ירחמיאל-רחמים עליך ,אתה מסכן
ימין | 25-02-2020 11:03
כנראה עוד לא לקחת את הכדורים היום
מי אתה שתקבע מהי "דעת תורה"
ירחמיאל | 24-02-2020 18:43
מגיב אחד מעוצמה השתלט על האתר
16
הרצי"ה והרב חרל"פ אמרו על תכנית החלוקה : "מאת
מנחם | 24-02-2020 18:30
הרציה והרב חרלפ אמרו על תכנית החלוקה : מאת ה' הייתה לנו ולא כפי שהרב ליאור אומר
אמרו זאת רק לאחר שנחתם
ב.ש | 24-02-2020 23:04
כל עוד אפשר לתקן אין היתר לוותר על אף שעל מחלקי ארצינו הקדושה.
כאשר אתה בגלות וחלש תיקח מה שנותנים
שי | 24-02-2020 19:08
אבל עכשיו אנחנו חזקים ולקראת הגאולה אז למה להתנהג כמו בגלות. הארץ היא לא של טראמפ כדי לתת לנו אותה, היא שם השם (הרשי הראשון בתורה)
17
התגובה של גונן גינת עצובה
נתי | 24-02-2020 18:35
למה אי אפשר לקבל את אח שלך שחושב אחרת. כמה עצוב לקרוא ולראות שנאת חינם שכזאת. אבא תרחם עלינו בבקשה.
18
הרב דוב לנעור הוא גזען קטן וקצת מטונף
מנ הפלא | 24-02-2020 18:37
ואנחנו לא כל כך מחבבים גזענים. כניראה שאנחנו לא לבד.
אני מוחההההה
מוחה | 29-02-2020 23:16
מוחחחהההההה מחאה על ביזוי תלמיד חכם
ביזוי תלמיד חכם
יותם | 25-02-2020 11:01
חזור בך מיד..ולא עונשך קרוב..והעונש יהיה קשה מאוד...חזןר בך לטובתך.
מחאה על ביזוי ת"ח
תתבייש | 24-02-2020 19:12
הרב ליאור הוא לא גזען קטן ! הוא גזען גדול, ענק!!! אין גזען גדול ממנו.
19
יש הלכה ויש פוליטיקה. יש בית מדרש ויש פוליטיק
מן ההר | 24-02-2020 18:37
יש בית מדרש ויש פוליטיקה. אסור לערבב
20
בחירות
מאיר | 24-02-2020 18:42
מצביעים ל עוצמה יהודית כי אנחנו יהודים ולא מוותרים על המתנה שנתן ה' לאבתינו אברהם יצחק ויעקב ! איך ערבים אומרים אללה ואכבר והם מורדים בו ! כי את ארץ ישראל נתן ליהודים עם ישראל ! ולישמעאל בן אברהם ועשו בן יצחק נתן ה' את מצרים ירדן ערב הסעודית עירק אירן טורקיה לוב תוניס מרוקו תימן ועוד ועוד ועוד מדינות אפריקה המוסלמיות
21
ננצח
יוסי | 24-02-2020 19:12
נץ בקלפי
ממש לא ‼️‼️‼️...
| 25-02-2020 12:55
ממש לא ‼️‼️‼️ נכון
22
רב אמיתי מפלגה אמיתית אנשי אמת, אני יצביע לכם
מרדכי | 24-02-2020 19:17
החשמונאים של ימנו
עוצמה
מילי | 25-02-2020 12:54
חבל להצביע לעוצמה עם כל הכאב !!!!! חבור עצבים אפריים -הנח לו וווו איתמר היקר יפסיד מכל הכיוונים בהתעקשותו להפיל את הימין . גם שהצער שגרמו לו כבד מנשוא . סומך על ה ׳ צא מהמרוץ -ה׳ילווה אותך צמודדדד
23
האנשים לא מתוככם
לא מדויק | 24-02-2020 19:42
אתם לא מתוך אלא מחוץ למחנה. אתם חבורה של הזויים שרוב רובו של הציבור סולד מהם ולא רוצה שום קשר אליהם. שמחתי לעזור.
גם אני מצביע עוצמה. איזה שנאה חבל עליך
מנחם | 24-02-2020 19:56
שנאה שבאה מקנאה
24
בחירות נוספות
מצביע ימינה לשעבר | 24-02-2020 19:42
יבוא היום שיבינו שבלי עוצמה יהודית אין ממשלה ימנית, עוצמה יהודית בבחירות מועד א' היו חלק מהמחנה ולכן הגענו ל60 מנדטים לגוש, אילו בנט ושקד שהצבעתי להם בעבר היו קצת יותר צנועים, היה לנו היום אחלה ממשלה עם ראש ממשלה מצוין. בנט ושקד שגו אז ועשו שגיאה גם הפעם שהשאירו את עוצמה בחוץ
25
כב' הרב ליאור
יהודי זקן | 24-02-2020 19:45
ימונה לאלתר לראש מועצת גדולי הסיקריקים
26
בן גביר גונב את דעת הרב
אני | 24-02-2020 19:52
.בן גביר גונב את דעת כבוד הרב. יש בעיה עם האיש. מצד אחד, הוא מתגאה שאילת שקד התייעצה אתו בבחירת שופטים, מצד אחר, אומר שהיא לא עשתה כלום ביודעו שכדי לשנות צריך 61 ידיים, וכחלון לא שיתף פעולה. הוא גם יודע היטב את כל הדברים הטובים שעשתה. חוץ מזה הוא מאיים על הרבה אנשים בהגשת תביעה בסך חצי מיליון. אני שונאת איומים. הוסף על כך את העובדה שבמצפה רחבעם, הוא הגן על שורף בית, שהתמונות הוכיחו שהוא שרף, והשופט הכניס את השורף לכלא!!
חוץ מלשבת על הברכיים של אפי נווה
מה עשתה? | 24-02-2020 20:07
מה עשתה שקד חוץ מלחבור לאפי שקד הזיין ?
27
יישר כוח לרב ולעוצמה
החרדי מגבעתיים | 24-02-2020 20:13
יישר כוח לרב, עמידה אמיצה ואיתנה בענייני שלימות התורה העם והארץ. עוצמה היא המפלגה היחידה שיהודי שומר תורה ומצוות יכול לקיים את דבר השם, אם לא הייתה עוצמה רבים המצביעים היו שמים פתק לבן.
28
זו לא יהדות
המורה להיסטוריה | 24-02-2020 20:14
הנה מה שליאור ועוצמה אוהבים - את חוקי כהנא. כהנא הציע לאסור נישואים ויחסי אישות בין יהודים ללא יהודים. גם בנירנברג חשבו שכדאי שיהודים לא יתערבבו עם הלא יהודים. כהנא הציע להפריד בתי ספר של יהודים ולא יהודים. בנירנברג חוקקו חוק שאסר על יהודים להיכנס לבתי ספר של לא יהודים. כהנא חשב שצריך לגרש מכאן מוסלמים. את היהודים רצו לגרש מהרבה מקומות. ואהבת לרעך כמוך, ומה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. כל אדם נברא בצלם. לא? אז תזכרו במי אתם תומכים ובאיזה אידאולוגיה אתם תומכים - טוהר הגזע.
.
. | 25-02-2020 11:31
אתה קשקשן. היהודים באירופה היו משכילים מלומדים ובעלי השפעה חיובית כלכלית בכל אירופה. תרומה אדירה של היהודים לכל אירופה כולה. זאת בשונה מהאיסלאם שרק יודע לייצר מחבלים מתאבדים,בורות וברבריות רצחנית.אפס תרומה לאנושות ולעולם. הגרמנים היו גזענים כי רק מסיבת הגזע השמידו יהודים. והיום העולם על מנת להגן על עצמו מפני האיסלאם הברברי והנחות חייב לבדל את האיסלאם.וזו לא גזענות!!! זו הגנה!! לו היה האסלאם חיובי העולם היה מקבל אותו בזרועות פתוחות.
עוצמה
שני מלמד | 25-02-2020 10:51
אני פונה למי שהשווה את כהנא למירנברג- אינך מבין כנראה מאומה ביהדות ובהלכה.כדאי שתלך ללמוד לעומק ואז תוכל לכתוב כאן תגובות על רמה. בעיקרון-אצביע לעוצמה.בעזה ייכנסו לכנסת.
אל תשתמש בתורה כנגד התורה !!!
יהודי | 25-02-2020 8:42
עד מתי אתה מעוות עלינו את הכתובים ?! וכן, אני מתנגד לנישואי תערובת ! למרות שאינני מאנשי כהנא ואני חושב שנישואים כאלה הם פרס להיטלר ימח שמו !
29
כבוד הרב צודק במיליון אחוז!!!!
ירון שאול | 24-02-2020 20:21
ביבי והליכוד וכל שאר המפלגות שקוראות לעצמםימיןהם ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל ויש כבר עשרות הוכחות מוצקות לכך שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם.הימין האמיתי היחיד במדינה הם מפלגת עוצמה יהודית וגם עם זה אי אפשר להתווכח.עוד יגיע היום שבו כל השמאלנים הבזויים וכל הימין המזויף והבזוי יצעקו בקול גדול שהרב מאיר כהנא השם יקום דמו צדק!!!!!! אבל אז כבר יהיה מאוחר מידי ולא תהיה לנו מדינה ושום צער הכי גדול בעולם כבר לא יעזור לאף אחד.
30
עוצמה איננה מפלגה יהודית!
המורה להיסטוריה | 24-02-2020 20:21
מה שליאור ובן גביר מוכרים לכם זו לא יהדות. הם מוכרים לכם את שנאת הגר, ועליונות והתנשאות על האחרים. זו לא יהדות.
מסכנים התלמידים שלך-טמבל
אשקלון | 25-02-2020 11:06
לך לעזאזל יחד עם כל הסמול
קצת היסטוריה
אחד שמתבייש | 25-02-2020 10:38
ראשית כשאתה רושם או מדבר על גדול הדור אל תזלזל וכפי שאתה לא תרשום על שופט או ד''ר ערבי את שמו הפרטי ללא התואר בטח ובטח שאסור לרשום את שמו הפרטי של הרב ליאור ללא התואר שהוא בהחלט מגיע לו מהרבה אחרים. לך תלמד קצת מה זה גר שהתורה התכוונה אליו ומה המחוייבות שלו לעם ולארץ שהוא גר בה. זה שאתה משווה בין יהדות לנאציזם לא הופך אותך ליהודי טוב יותר. לך תלמד מה זו יהדות.
31
קשה לכם עם האמת ?
המורה להיסטוריה | 24-02-2020 20:22
אז אתם פוסלים תגובות. עוצמה אינם יהודים. הם גזענים
רק עוצמה יהודית
עופרה | 24-02-2020 21:11
לך קשה לקבל את האמת .אם לאהוב את עמי יותר מהאויב והמחבלים שרוצים לרצוח את ילדינו . אז אני גזענית וכהניסטית . שאלף אימאות יבכו ולא אמא של חייל צבא הגנה לישראל . אז תפסיק הדמגוגיה שלך לא שווה שקל . באמת לך תלמד היסטוריה של עם ישראל . ואנחנו נצביע עוצמה יהודית .
32
דברי אמת ועוצמתיים
יוני | 24-02-2020 20:27
טוב לשמוע את העמדה של הרב. בציונות הדתית יש מאת אנשים עם האומץ ללכת נגד זרם החנופה וההתרפסות. בגירוש מגוש קטיף, כל הציונות הדתית עשתה קולות של התנגדות, ובסוף כולם מלאו את פקודת הגירוש. (והרב ליאור המשיך להתנגד, כנגד הזרם). אחרי הבחירות, יבאו השעה של הויטורים הכואבים, בצד המדיני או בצד החברתי (משק העובד בשבת, כנסת הרפורמים לרבנות, זכויות יתר להומוים). והציונות הדתית של בנט יעמוד כנגד? להצביע עוצמה יהודית זה לעשות מעשה של נחשון בן אמינדב.
תגובה לתגובה
יוני | 24-02-2020 22:35
עברית היא לא שפת אם שלי, וכתבתי את תגובתי בפאלפון בלי speller. אבל המסר ברור!
כמה שגיאות עברית
לשונאי | 24-02-2020 21:19
בתגובה אחת. אפילו נחשון בן עמינדב לא כתבת נכון. איזה רמה של אנשים....ולעצם העניין : למה אתה חושב שעוצמה נכשלת בבחירות פעם אחר פעם ? כי זו מפלגה של רברבנים צעקניים שמאחוריהם כלום. אפס. נאדה. לכו לישון והניחו לנו כבר.
33
יישר כח
דוד | 24-02-2020 20:28
עוצמה יהודית משולים למרדכי היהודי שהלך נגד הזרם ונגד כל הסיכויים ונגד כל היפי נפש ולבסוף בזכותו עם ישראל ניצל! כך גם עוצמה כולם נגדה ולבסוף היא תושיע את עם ישראל בעה!!
34
איזה אומץ יש לרב הזה
משה דודקביץ | 24-02-2020 21:27
עומד מול כל הרבנים ואומר את העמדה האמיתית שהיא למעשה דעת התורה. הרב דב ליאור הוא גדול הדור של הציונות הדתית! רב אמיתי!!! זה נותן כח מול כל רבני השקר שצצים כפטריות אחר הגשם..
35
מכבי צהוב
איתי וייס | 24-02-2020 22:40
הוא שאמרנו למה ימין חדש חוץ מהנורמאלים סרוגים ערוץ 7 רוצים נשואים מחוץ שבת להטבים זה גרוע
36
מכבי צהוב
איתי וייס | 24-02-2020 22:42
ישנם רבנים מצוינים כשלעצמם אבל חושבים לא נכון טועים
37
מקשיבים לרב דב ליאור
תיקון לחיי"ם | 24-02-2020 22:53
רק בעזרת עוצמה יהודית יש גוש חוסם. מצביעים נץ. בה עוברים אחוז החסימה
38
הרב אתה ההוכחה שאפשר להיות תלמיד חכם גדול
יעקב | 25-02-2020 0:14
והוא ועם הארץ בפוליטיקה..
סמוטי גאון פוליטי
אריה | 25-02-2020 6:37
הרס את גוש הימין הילד עם הנזלת
אין על שמוקמן
דוד | 25-02-2020 6:36
הוא גאון פוליטי שהרס את גוש הימין.
39
לא כחול ולא לבן לא בנט.ולא שקד.רק הקב"ה
יח | 25-02-2020 3:30
לא ולא עוד פריירים סרוגים ויהודים וחרדים כולם מצביעים רק מפלגה של דתיים.
40
לא יעברו את אחוז החסימה
יוני | 25-02-2020 8:29
להזכיר כי במידה ולא עוברים את אחוז החסימה כפי שהוכח עובדתית, הקולות של אלו שהצביעו לעוצה יהודית מחזקים את השמאל. יש רצוי ויש מצוי כדאי להיות רציונאלים ולהציל את ארץ ישראל לצערי הרב בטוח שלא יעברו את אחוז החסימה חבל על הקולות שיתבזבזו
אין 61 בכל מקרה!
ידידיה | 25-02-2020 10:02
למי שיש תלונות מוזמן להתקשר לסמוטריץ:0528903771
41
אבל לזכור מי אשם בכאוס שאנו נ בנט וליברמן !!!
לא מצביע עוצמה ככל ה | 25-02-2020 8:46
זו העובדה אילו בנט לא היה נוהג כפי שנהג בשלושת הסבבים האחרונים כבר הייתה ממשלה.
42
חשבון צדק
איש יהודי | 25-02-2020 10:24
אם בפועל בגלל הריצה נגד הסיכוי בדרך הטבע גוש הימין יפסיד מנדט או שניים והרבה גופי תורה ינזקו מי יקח אחריות. כואב נורא על אנשים טובים שלא חושבים.
43
הרב טועה ומטעה
חיים | 25-02-2020 10:28
עם עוצמה יהודית לא יעברו את אחוז החסימה הם יגזלו שני מנדטים שלהם פלוס הקולות העודפים, בסך הכל ארבעה מנדטים. כלומר, אם הם יפרשו מהמירוץ, גוש הימין יקבל עוד ארבעה מנדטים. אין טימטום יותר גדול מלחזור על אותה טעות שלוש פעמים. בן גביר מתנהג כמו ביריון שחוסם אנשים בפייסבוק וסותם להם פיות.
ימינה לא שווה כלום-לא נבחר בה !!!!
איצק | 25-02-2020 11:08
מספיק לקשקש על לפרוש-אם לא נבחר בעוצמה לא נבחר כלל!
קישקוש!
גדי טאוב | 25-02-2020 10:32
לפי חוק באדר עופר הקולות מתחלקים שווה בשווה בין שתי המפלגות הגדולות.
44
חשוב מאוד לא להצביע לימינה תצביעו לימין
מאיר | 25-02-2020 10:28
רק להצביע או ליכוד או שס או אגודה בנט הוא שמאל
45
ספאם
חלאס | 25-02-2020 10:38
חלאס לשלוח לי ספאם, עוצמה יהודית
46
לא לפספס את הסיפוח החשוב והיסטורי
שרה דלית | 25-02-2020 10:39
אי אפשר להצביע ימינה כי הם יבגדו כבר עדיף ג הפעם מצביעים ביבי-טרמפ הם חכמים מאוד הספוח יטרפד כל אפשרות למשא ומתן שימו לב - ביבי לא מסכים לתכנית. ועד עכשיו אין משא ומתן כי יש לו תנאים למשל שיכירו במדינה יהודית וזה לא יהיה וזה חלק מהתכנית. הפעם ביבי וטרמפ יודעים מה שהם עושים לא לפספס את הזדמנות הסיפוח להצביע ביבי טרמפ.
47
תוצאה בפועל
שרה דלית | 25-02-2020 10:43
מה שחשוב זה התוצאה בפועל לא המילים בפועל מי שמצביע עוצמה יהודית זורק קולות לשמאל. ג וימינה מצהירים במפורש שאם לביבי לא יהיה מנדטים ילכו עם בלגנץ ולא בחירות רבעיות. רק ביבי-טרמפ לספח! לא לפספס! הזדמנות היסטורית שתעיף מכאן את העם המומצא
48
הכל נכון כמעט
אחד שאכפת לו | 25-02-2020 10:51
הטענה שבלי עוצמה יהודית אין 61 הבחירות האלה אכן נכונות אבל זה עלול להגיע לממשלת שמאל-ליברמן בהימנעות המשותפת (חוץ מבלד שכבר אמרה שגנץ כמו ביבי) לכן הימין צריך לקבל 57 לפחות ויכול להיות שקולות שנשרפים אצל עוצמה שהיו מוכנים להצביע ליהדות התורה אם עוצמה היו מוכנים לפרוש זה מה שישלים בין 56 ל57 ימנע את ההקמה
49
.
. | 25-02-2020 11:24
אין למי להצביע.לא שס ולא יהדות התורה. ליכוד פשרנים שמאלניים חילוניים ובנט וחבר מרעיו מחפשי עבודה שנצמדו לבנט כי יום למחרת הם היו מובטלים לו היו רצים לבד. ימינה זה בזיון ובושה . רק עוצמה יהודית בקלפי. מפלגה עם לב אמיתי.רק נץ בקלפי!!!
50
.
. | 25-02-2020 11:32
יש כאן קשקשנים שמשווים את עוצמה לגזענות.היהודים באירופה היו משכילים מלומדים ובעלי השפעה חיובית כלכלית בכל אירופה. תרומה אדירה של היהודים לכל אירופה כולה. זאת בשונה מהאיסלאם שרק יודע לייצר מחבלים מתאבדים,בורות וברבריות רצחנית.אפס תרומה לאנושות ולעולם. הגרמנים היו גזענים כי רק מסיבת הגזע השמידו יהודים. והיום העולם על מנת להגן על עצמו מפני האיסלאם הברברי והנחות חייב לבדל את האיסלאם.וזו לא גזענות!!! זו הגנה!! לו היה האסלאם חיובי העולם היה מקבל אותו בזרועות פתוחות.
רגע, אני רק שאלה
התמים | 25-02-2020 13:52
לא מוסלמים - בודהיסטים או נוצרים : עימם מותר להתחתן ? עם ילדיהם מותר ללמוד ? אותם לא צריך לגרש מהארץ הקדושה שלנו ?
51
מוות
נועם | 25-02-2020 16:28
מוות לרוסים מוות ליהודים מוות לישראלים
52
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
מאיר - עברי אנכי | 25-02-2020 19:03
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ ישראל!!!
53
תגובה
הרב ליאור הרב ליאור | 26-02-2020 9:42
'עוצמה היא דרך להפיל את שלטון הימין כפי שעשה לוינגר בזמנו שהביאה לנו את הרסת היות שהוא שתה קולות מהימין ואיליי דראושה וכך הביאה לנו את ערפאת מי שמצביע עוצמה מביא עלינו אסון הוא משאיר אותנו בלי ממשלת ימין avi הגדולה במדינה
54
נשמע לי מוכר
זוזו חלסטרה | 26-02-2020 12:52
הדבר הזה - אנשים מתוכנו פסלו אותנו בכחש ובמרמה... מממממ.... מעניין.... מוכר.... בסאסאה בשלחה תריבנה. או, כל הפוסל במומו פוסל.
55
תודה לכם אנשים יקרים
מצביע שמאלני | 26-02-2020 13:01
אני מודה לכם אנשים יקרים שאתם זורקים לפח שני מנדטים (לפחות) של הימין ועוזרים לשמאל להרכיב ממשלה עם הערבים. ושוב תודה.
56
יישר כח לרב ליאור
יאיר | 26-02-2020 14:49
ביטאת בצורה בהירה חדה ומדוייקת גם את מחשבותי והרגשותי, בלי לגלוש לדברים החריפים מאד שאני הייתי אומר על הליכוד וביחוד החיבור האומלל והבלתי אמין והבלתי עמיד המכנה עצמו ימינה . ימינה מתאר לאן הם צריכים ללכת ולא את המקום בו הם נמצאים
57
הרב דב ליאור שליט"א הצדיק היחיד בסדום -ש ה" י
יעקב | 26-02-2020 16:39
בסד ש ה ירחם עלינו - רק עוצמה יהודית = מצפון = אמת= אמונה= מוסר
58
בס"ד- עוצמה יהודית=אמת=מוסר=מצפון=אמונה=ארץ י
יצחק | 26-02-2020 16:43
כל השאר מוכרים את עצמם
59
טענה שאינה נכונה
שמואל פישר | 26-02-2020 18:45
הרב דב ליאור טוען שלנתניהו אין 61 ולכן הריצה של עוצמה אינה פוגעת בימין כי ממילא אין לו 61. הטעות היא בכך שלימין אין 61 כיום - מפני שעוצמה יהודית מתמודדת ומאבדת 2 מנדטים לימין (כי היא לא עוברת את אחוז החסימה). אבל, אם עוצמה יהודית לא תרוץ והקולות שלה ילכו לטובת מפלגות אחרות בימין, אז המשוואה משתנה והימין כולו יוכל להגיע ל 61.
60
הרב דב ליאור הרב הכי אמיתי בציונות הדתית.
יוסף | 27-02-2020 20:51
הרב דב חיאור הוא הרב היחיד שלא הסכים לוותר על עקרונותיו זה רב שאפשר לסמוך עליו. רק עוצמה יהודית! נץ בקלפי!!!
61
הרסתם
חיים | 03-03-2020 7:06
הגיע הזמן שהרב יעסוק לא בפוליטיקה .חבל חבל .הרסתם פגעתם קחו אחראיות .קנאות עיורת היא שגיאה איומה .כבר הוכחתם זאות .די די .