מזכ"ל תנועת אריאל מחתים מדריכים על עצומה נגד 'עוצמה יהודית'

מזכ"ל תנועת אריאל מחתים מדריכים על עצומה נגד 'עוצמה יהודית'

מזכ"ל תנועת הנוער 'אריאל', דביר עמיאור שלח למדריכי התנועה בקשה לחתום על עצומה הקוראת לאיתמר בן גביר ומפלגת עוצמה לפרוש מהריצה לכנסת. עמיאור מסר לסרוגים "אני גם אדם פרטי עם דעות פוליטיות"

author-image
מזכ"ל תנועת אריאל מחתים מדריכים על עצומה פוליטית
  (צילום: דוברות תנועת אריאל)

בחירות 2020, מזכ"ל תנועת הנוער אריאל, דביר עמיאור, שלח למדריכים בתנועה קישור לעצומה הקוראת למפלגת עוצמה יהודית לפרוש מהמירוץ לכנסת ה-23, בתמורה להישג משמעותי שיעביר להם נתניהו.

עוד באותו נושא

תכירו: המזכ"ל החדש של תנועת אריאל


8

אתמול העביר עמיאור לקבוצת הווטסאפ של המדריכים, קישור לאתר 'עצומה' ובו מכתב המיועד לראש הממשלה נתניהו ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, מכתב החתום על ידי "מצביעי גוש הימין" ובו הם מבקשים מהשניים להגיע לדיל, שיסיר את ריצתה של 'עוצמה'.

"איתמר בן גביר הוכיח את עצמו כאיש ציבור מוכשר וחרוץ. רשימת עוצמה יהודית זכתה לתמיכה רחבה בקרב עשרות אלפי מצביעים, אך לצערנו לא עברה את אחוז החסימה." נכתב בעצומה

"אנו פונים אליכם בעת הזו לגלות אחריות, לפעול על מנת לתת לרשימת עוצמה יהודית הישגים משמעותים בנושאים הקרובים לליבם בתמורה לכך שהם לא יתמודדו בבחירות הקרובות. אלו יכולים להיות הישגים בתחום חיזוק ההתישבות ביהודה ושומרון, בתחום המשפט, מצב השכונות בדרום תל אביב ועוד.

העצומה נחתמת במילים: "אנו מאמינים שבעת הזו נדרשת מכולנו גדלות נפש והתגייסות של כלל הכוחות על מנת לוודא שהפעם גוש הימין יצליח לעמוד במשימה של הקמת ממשלת ימין.".

עוד באותו נושא

בן גביר: "רצים עד הסוף כדי להביא נצחון לגוש הימין"


95

כאמור, הקישור לחתימה על העצומה הופץ בקבוצת המדריכים של תנועת אריאל, על ידי המזכ"ל – דביר עמיאור. ההפצה נעשתה אתמול, אבל עד כה חתמו על העצומה כ-70 חותמים בלבד,  מתוך יעד של כ-5,000 חתימות.

עמיאור מפיץ את העצומה בקבוצת המדריכים של תנועת אריאל

בן גביר: "עצוב שהתנועה חצתה קו למגרש הפוליטי"

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר: "עצוב מאוד שתנועה שאני שולח את הילדים שלי להתחנך בה, חוצה קווים והופכת להיות תנועה פוליטית. אני מקווה שהמנכ"ל יתנצל אחרת יהיה ברור ש'אריאל' בחרה צד במגרש פוליטי, ומדובר בחציית קו אדום".

העצומה שרצה ברשת

עמיאור: "אני אדם פרטי עם דעות פוליטיות"

שאלנו את דביר עמיאור, האם הפצת העצומה היא יוזמה של התנועה, ומדוע הופצה בקבוצות הווטסאפ של המדריכים.

עמיאור מסר: "אנו נמצאים בשעת חירום לאומית. הן ברמה הפוליטית בפתחה של מערכת בחירות שלישית וספק גדול אם גם הפעם תהיה הכרעה. וחשוב מכך בשעת חירום לערכים ולדרך שבה אנו מאמינים. ובראשם הזהות היהודית של עם ישראל וצביונה היהודי של מדינת ישראל, שלמות ארץ ישראל ובטחון עם ישראל.

בעת כזו אין לנו את הפריבילגיה להסתפק בעשיה השוטפת שלנו ולהדיר ידינו מהנעשה בשדה הפוליטי.

לכן, יחד עם מספר חברים שחרדים מכך שגם במערכת הבחירות הנוכחית עשרות אלפי קולות של מצביעי גוש הימין יזרקו לפח. ניסחנו עצומה שמטרתה מצד אחד להביא הישג פוליטי משמעותי לעוצמה יהודית בתמורה לפרישתם מהמרוץ לכנסת.

מעבר להיותי מזכ"ל תנועת אריאל אני אדם פרטי עם דעות פוליטיות. חובתו של כל אזרח במדינה בטח בתפקיד חינוכי כמו שלי לבטא את עמדותיו ולפעול גם בזירה הפוליטית."

עמיאור הוסיף והבהיר: "בכל המהלך לא נעשה שימוש בשום משאב של תנועת אריאל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
91 תגובות - 62 דיונים מיין לפי
1
הזכות היחידה שלכם היא לסתום ולהתבייש
אין גבול לצביעות | 22-01-2020 13:50
חצוף במקום לעשות עצומה להחרמת השקרנים והעלובים בימינה אתם רוצחים וגם יורשים , לא ידי שנעצתם סכין בגב לאיתמר , לעוצמה יהודית, למחנה הימין , ולכל עם ישראל אתם גם רוצים שיפרוש ?? בחלומות !! הוא ירוץ והפעם או שיעבור או שנשרוף 4 מנדטים פחות 1000 קולות ובפעם הבאה נראה כמה ביט והאפסים שמה עם אומץ
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 23-01-2020 10:50
מטמאים מטמאים ומשחיתים את עם הקודש בשפלות בטומאה ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
תגובה ל"אין גבול לצביעות"
מ.כ. | 22-01-2020 22:23
כל מילה בסלע! חותם על כל משפט!
עוצמה יהודית ? טיפשות תהומית !!!!!!
מי שהרבי זה בן גביר | 22-01-2020 22:06
אסור להצביע לעוצמה יהודית.
אתה טוקבקיסט שמאלני.
שי | 22-01-2020 20:10
זה ברור
2
אתה בחור צעיר ולא מבין בפוליטיקה כלום!!
נאוה | 22-01-2020 13:52
שמחה שהנכדים שלי בבני עקיבא ולא ב-אריאל. איזו חוצפה יש לך להכתיב למדריכים איך לבחור ומה לחשוב - חצוף ומגעיל אתה עמיאור.
טעות טפשית.
ליאת פרידמן | 29-01-2020 11:49
איתמר בן גביר הוכיח את עצמו כאיש ציבור מוכשר וחרוץ. רשימת עוצמה יהודית זכתה לתמיכה רחבה בקרב עשרות אלפי מצביעים
3
עוד מניפולציה של סמוטריץ
חיים | 22-01-2020 13:53
בחור נבזה שלא רואה ממטר
ברור! סמוטריץ מספסר ברבנים כאילו היו..... שלו
אריאל קרית ארבע | 22-01-2020 15:00
לא יאומן לאיזו שפלות רודף הכבוד הזה סמוטריץ מגיע ולאיזה תהומות הרבנים השפוטים שלו מדרדרים את היהדות
4
אולי תעשה עצומה שימינה הפושעים יפרשו.
משה | 22-01-2020 13:54
את עוצמה בטוח תעבור והליכוד יתחזק.
5
דביר יקירי
שלום | 22-01-2020 14:03
אני לא יודע אם אתה זוכר אנחנו מכירים (למדתי כמה שנים מתחתיך בישיבה הקטנה.אחיך היה מדריך שלנו החמישית) מסכים עם כל דבריך אבל הפלטפורמה של התנועה לא מתאימה תפיץ בפלטפורמות אחרות (כן תחת הכובע של מזכל אריאל)
דווקא עם כותרת של מזכ"ל הוא מפספס בגדול
לשלום | 23-01-2020 14:55
לא הייתי רוצה שילדי יתחנכו בתנועה כזו שהפוליטיקה בראשה, בפרט אותו מזכיר עלוב .
6
חסרי בושה גועל נפש
יוסי ברדא | 22-01-2020 14:12
הרצחת וגם ירשת?? שום אריאל ושום קישקוש זה נפתלי בנט והחבורה שאין להם שום קשר לבית היהודי וערכיו חוצפנים אין מילה אחרת
7
האשמה של עמיאור - התנהגות הגיונית
פאטמה גופשטיין | 22-01-2020 14:14
בעולם המופרע של הפסיכים הבן-גבירים התנהגות הגיונית זהו חטא בלתי נסלח
מה אתה צריך לרוץ אחרי הנוד הנפוח הזה?
בר כוכבא | 22-01-2020 14:32
אין לו מצביעים בכלל. גם אם הוא שוטה המצביעים שלו, לא.
8
ברגע זה הוצאתי את הבת שלי מהתנועה.
מיכל | 22-01-2020 14:21
בסד בושה שככה מנכל אריאל מתערב. אריאל אמורה להיות חרדלית. ימינה מייצגים לייט. ובאמת שהוצאתי אותה. ברוך ה. עדיף שץהיה כבר אצל החרדים אם החרדלים מתנהגים ככה.
אם כבר, עוצמה מתאימה יותר לתנועה
צודקת | 02-02-2020 0:11
ויותר מכך- אם החלטתם לנצל את התנועה לחנך את הציבור- אז צאו נגד ההתנהגות המכוערת של בנט-סמוטריץ-פרץ
9
מתארגנת עצומה לנטישה המונית של תנועת אריאל
לוי | 22-01-2020 14:27
את הבן שלי כבר הוצאתי ברגע זה ממש
א
חניך תנועת אריאל | 22-01-2020 14:44
בתור חניך בתנועה אני חושב אסור לדביר עמיאור לערב את התנועה בפוליטיקה
10
אל תכנסו למדמנה הזאת
דוד | 22-01-2020 14:27
חבל על התנועה
11
זכות כל אדם לרוץ. לא תהיו בריונים שתלטנים.
מאראן עבדאללה יוסף | 22-01-2020 14:29
מרן עבדאללה מחרבן מלמעלה!
ביזיון שכזה!!! היזהר לך חצוף!!!
חן | 29-01-2020 0:51
לא יאומן העזות הזאת לפתוח פה ככה
צודק. גם אנחנו אנשים פרטיים.
שי | 23-01-2020 15:09
אז מספיק עם העצומות
עפר לפיך
י | 22-01-2020 20:14
.
12
רק בן גביר אני יצביע לו גם אם הוא לא יעבר
ידידיה | 22-01-2020 14:31
את האחוז החסימה כי השפוי היחיד במגזר
הצבעה לבן גביר משמעה חיזוק השמאל
עדיף להיות חכם | 01-02-2020 22:59
מי שרוצה להצביע לבן גביר כדי להעניש את ימינה, כדאי שיזכור שבן גביר ניסה ולא הצליח לעבור את אחוז החסימה. כל קול לבן גביר זה קול של הימין שילך לפח.עדיף להיות חכם ולהצביע למפלגת ימין שתעבור בוודאות. עדיף להיות חכם מאשר צודק
גם אני. בוחר בעוצמה ולא לאף אחד.ימינה,תפסיקו
שוקי26 | 28-01-2020 13:13
אנשי ימינה, לא תזכו בקול שלנו. תתעסקו בלקחת קולות מליברמן או כחול לבן.
אנו מצביעי עוצמה גם בפעמים הקודמות וגם ב"ה
לידידיה | 23-01-2020 14:57
בעתיד הקרוב נמשיך להצביע לבן גביר, על אפם וחמתם של כל המרעין בישין .
כי אתה חמור
מאוכזב | 22-01-2020 16:15
13
נו מה הבעיה?
משה | 22-01-2020 14:32
א. בנוסח העצומה לא ראיתי שום נקיטת צד (לא מגנים לא את עצמה ולא את פרץ ולא סמוטריצ). ב. לא הכתיב לתנועה מה לחשוב אלא הפיץ קישור למדריכים (לא לחניכים) והם אמורים לההיות מספיק חכמים להחליט אם לחתום או לא. בקיצור, סתם ירדו על הבחור הנחמד
אז למה לא הפיץ עצומה שימינה תפרוש??
מומו פילבר | 22-01-2020 21:18
אולי שיעביר איזה פעולה אם זה יפה להפר הסכמים ושהחניכים ינהלו דיון...שפל נורא בציונות הדתית
14
אתה אדם פרטי אבל שולח לאנשי התנועה - לא תקין
מרא דאתרא | 22-01-2020 14:36
וזה כבר לא תקין. אתה כמזכל נושא באחריות. אתה גם אדם פרטי אך לא רק אדם פרטי. אלה מגבלות התפקיד - תלמד אותם. אמנם אני מסכים לדעה שרצוי שבן גביר ומפלגתו החשובה תפרוש זמנית ורק לבחירות אלה - אבל אתה לא בסדר ולטעמי עליך להתנצל.
אדם פרטי ?
אוריאל | 22-01-2020 22:19
מי שנושא בתפקיד לא יכול להיות פרטי. כמו שרופא שגמר משמרת, לא יתעלם מאדם שמתמוטט ברחוב. כך מזכל תנועת נוער, בתפקידו לא יכול להתכחש למעמדו. הוא מהווה דוגמה וגם כשיפרוש לא יוכל להתכחש לעקרונות התנועה שהוביל.
15
גם אני הוצאתי את ילדי מהתנועה
מוטי רוזנפלד | 22-01-2020 14:38
גועל נפש של ממש
16
תגובה לדביר מאריאל
לוי | 22-01-2020 14:39
גם בני ושקד לא עברו את אחוז החסימה .....
17
אפילו דוד המלך לא הדרדך כמו הציונות הדתית
מוסר של עכום או כנופיה | 22-01-2020 14:40
בושה
18
גועל נפש
מוסר של עכום או כנופיה | 22-01-2020 14:40
בושה
19
שימוש ברשימת התפוצה של מדריכי אריאל
משה | 22-01-2020 15:04
היא משאב של תנועת אריאל
אורי
אורי | 22-01-2020 20:54
הילד שלך לא צריך להיות השם בגלל הפולטיקה
20
בושה
יויו | 22-01-2020 15:06
בושה וחרפה הוא מלמד אותם לשקר!!!
21
אנשים ראויים לחידוש. מפלגת הציונות הדתית
גנא | 22-01-2020 15:16
יוסי דגן,עמית סגל,הרב חיים נבון,עופר וינטר,אלון דודי,מרים פרץ , סיוון רהב מאיר, הרב יגאל לוונשטיין, מ
22
הנקמה היא נקמת:תמות נפשי ונפש 84,000 עם הימין
יהודי | 22-01-2020 16:15
ומה אחר כך? טיבי ויזבאק ושייך סאלח ויחיא סינואר יחלקו סוכריות.אליהם יצטרפו כסיף אופנהיימר וכל חובבי ציון ויחלקו גם הם מטעמים לרוב. האם אז תוכל להתרווח על כסאך ולהיות שבע רצון?! אתה תצטער יותר מכולם ,כי לך איכפת מה שקורה לנו!!!
תבוא בטענות אל בנט
אחדות זה כולם | 22-01-2020 17:27
שהחרים 84,000 מצביעים
23
כל מי שרוצה שהימין ינצח - יצביע עוצמה יהודית
הצבעה אסטרטגית | 22-01-2020 17:24
רק כך נוודא שעוצמה יהודית תיכנס לכנסת ולימין יהיה רוב
24
ולפני חודש דאגת?
מאיר | 22-01-2020 18:24
דאגת שבצלאל לא יעשה שטויות וידרדר אותנו למצב הזה? כשאתה פונה למדריכים, זה משהו לא מוסרי ואם אתה מערב פוליטיקה מה יקרה אם אני ושאר ההורים נדבר עם המדריכים שלהם נגד הגישה שלך? אם לא הבנת, זה יעשה בלאגן חינוכי. אם תמשיך את המהלך הפוליטי, אז אתה לא דמות שראוי שתשפיע על ילדינו.
25
כמה שילמו לך עמיאור -בלי אור??
חנה | 22-01-2020 18:30
אין לך מושג על מה אתה מנסה לשכנע צעירים אחרים בזמן שאתה לא בוגר כלל!
26
לא מעניין אותו שהימין יכשל. מעניין אותו מקומו וכבודו.
בן גביר הוא הרשע | 22-01-2020 18:32
זה ביזיון מהלך. 6 פעמים הפיל את הימין לא לומד לקח.
בן גביר המלך
ימינה זה רפורמים | 22-01-2020 19:00
אנחנו הצבא רק בן גביר .
תקרא ותעמיק מי הפיל את גוש הימין?!
חיים | 22-01-2020 18:47
בוא נדבר על העשייה של בנט , שקד וסמוטריץ. בבחירות מועד א':בנט נטש את הבית היהודי עם חובות כבדים לא חבר לזהות והפיל את כל גוש הימין. בבחירות מועד ב':בנט חבר לבית היהודי במקום לחבור לזהות, על הדרך הוא גם סילק את עוצמה יהודית. סהכ מפלגת ימינה גילחה לגוש בסביבות 8-10 מנדטים. בחירות מועד ג':ב8 בערב בנט דיבר על לקחת קולות מכחול לבן וליברמן. ב24:30 בלילה הוא כבר גנז את הרעיון הליברלי והתחבר לסמוטריץ ומדינת הלכה. בערב למחרת הוא ריסק את הבית היהודי והעיף את עוצמה יהודית. רק קלמן ליבקינד אמר:בכל צומת פוליטית בנט פונה בפניה הלא נכונה זה כל כך עצוב עד כמה זה נכון ובמיוחד בבחירות הנוכחיות.אין סיכוי בעולם להגיע ל61!. הסירחון שעולה מדרך הקמת המפלגה, מרתיעה רבים וטובים. הציונות הדתית הם אנשים ערכיים ולא בנויים למהלכים פוליטים לא ישרים. הרשימה של בנט זה רשימה של אנשים נוכלים!.
27
דביר עמיאור אמר את דעתו האישית
בנימין | 22-01-2020 18:46
בתור אחד שנמצא בקבוצה המדוברת... הוא כתב במפורש שהדבר הזה נעשה על דעתו האישית בלבד ולא על דעת תנועת אריאל... די עם ההשמצות והוצאת דברים מהקשרם
ואם דעתו האישית שלהטב או חילול שבת זה סבבה??
הורה כאוב | 22-01-2020 21:21
לא ראוי לדמות חינוכית לדרוך על מי שהונו אותו ממש מכוער
28
אריאל
נאמנה | 22-01-2020 19:59
צריך לסגור את תנועת הנוער הזאת.במקום לחנךלאחדות ואהבת ישראל מחנכים לשנאת אחים.ותראו,אלה החרדים יותר לכאורה. כעת ברור מדוע החברה הדתית לאומית מתפרקת.
29
בן גביר מחפש נקמה על חשבון הציבור. הוא לא
ארז | 22-01-2020 20:06
יקשיב ! הוא ממשיך לרוץ עם הראש בקיר. הוא לא יכול להמציא עוד עשרות אלפי קולות . לכן הציבור שהצביע לו ,פשוט לא יצביע לו ,אחרת יעלה גנץ. פשוט מאד.
למרות שמשלמים לך אולי תנסה להיות מצאותי
המציאות קוראת לארז | 22-01-2020 22:53
אני אישית כבר פגשתי עשרות מאוכזבי ימינה שהצהירו באוזני שגם תחת לחץ פיזי לא מתון הם לא יצביעו למפלגת הנוכלים. מנדטים שלמים מהציונות הדתית מרחפים באוויר ומחפשים בית ובן גביר לא יכול לקטוף כמה עשרות אלפים מהם????
חורבן בית שלישי.
נחמה | 22-01-2020 21:06
בן -גביר תתגבר על הכעס ועל העלבון ואל תוביל אותנו לחורבן בית.פרוש מהבחירות.עשית מספיק נזק בבחירות הקודמות.לא נשכח ולא נסלח.
30
מי לה. אילי.
עצמה בן גביר | 22-01-2020 20:50
ברכת כהנים עליך.אל תערוץ ואל תיחת חיתת ה. על אויבך.
31
גועל נפש להשתמש בתנועתו לצורך הבחירות
אריאלניק לשעבר | 22-01-2020 21:07
במיוחד שיש מחלוקת
32
דביר הוי כמה שאתה טיפש...
דוד אהרון | 22-01-2020 21:32
אולי תפרוש מאריאל כי אם אתה המזכל אז באמת צריך להוציא את הילדים משם...וכמה שיותר מהר
33
עצומה מעצימה את עוצמה
חה חה חה | 22-01-2020 21:42
נגיע בהמוננו ועוצמה יעברו את אחוז החסימה...
34
ממליץ שתתעסק בנוער
ערך | 22-01-2020 21:46
לא נראה לי שכדאי ונכון לערבב דעות או קשרים פוליטיים לתנועות נוער שאמורות להיות יפות ותמימות. ד.א. היחיד/ התנועה היחידה שמצהירה בגלוי שהיא כפופה למנהיג רוחני, זו עוצמה יהודית. לסיכום, הנח לחברה
35
עד היכן !
יונתן | 22-01-2020 21:51
אם בארזים נפלה שלהבת מה יומרו איזובי הקיר.. כאשר מנהיגי הדור בכל הרבדים מתנהלים כפי שראינו לאחרונה מרב מפקד ומנהיג אל נבוא בתרוניה לחפקניקים זהו פרי הבאושים שצמח במהלך השנים בערוגות, בחברה הציונית הדתית שסרה מדרכם של מייסדה שמתהפכים ממשכבם...זהו רק ההתחלה...לצערי...
36
לא נגד עוצמה
11 | 22-01-2020 21:52
הוא לא מחתים נגד עוצמה יהודית הוא מחתים לטובת עוצמה - היא בכל מקרה לא עוברת את אחוז החסימה והיא רק מפסידה מכך ועמיאור מציע שתפרוש היא כך תציל את הימין ואנו נתן לה משהוו כפיצוי.
שיציע פיצויים לפרץ וסמוטריץ ושיפרשו
רמי | 23-01-2020 7:31
אני למשל הייתי מציע לרפי פרץ את תפקיד הרב הראשי לרומניה ולסמוטריץ את תפקיד שגריר ישראל לסיציליה לצערי את התפקיד שהייתי מציע לאילת שקד ועידית סילמן אני לא יכול לכתוב באתר דתי
37
לקקן עמיאחר
אשר | 22-01-2020 22:02
כך גם תחנך את הנוער. שמותר לשקר.ישראל,עם קדוש. ברוך אומר ועושה.
38
למה לא לעודד שילוב ?
אוריאל כהן | 22-01-2020 22:04
במקום לקרא לקרע בציונות הדתית, טוב היה עושה מזכל אריאל אם היה קורא לכל מפלגות הימין להתאחד. גם החרדים ושס יכולים להכנס תחת מטריה אחת. הרי כולנו בעד ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל. אז תשאירו את הנוסחים והמנהגים השונים בבית הכנסת ובכנסת תשלבו ידיים. אם כך תעשו לא יהיה משנה באיזה מקום שובצתם, כי גם המקום ה-35 יהיה ריאלי.
הלוואי שזה היה אפשרי. עובדה שזה פשוט לא קורה.
חן | 29-01-2020 0:57
לצערנו הרב. הכי הגיוני שכל הדתיים יהיו ביחד. אבל לא כולם חושבים כמוני.
39
רק לבן גביר מותר להיות פוליטי?
מצוין | 22-01-2020 22:05
בן גביר שוכח שהוא שהתריס וריסק את הכללים בבחירות הקודמות. גרם לימין במודע איבוד קולות. ולמען האגו שלו הקריב את המדינה כולה. שלא יתפלא שלא סובלים אותו !!!!
אם לדעתך מישהו לא נחמד מותר להונות אותו??
רמי | 22-01-2020 22:39
בן גביר הוא פוליטיקאי וככזה יש לו חסרונות של פוליטיקאי (אל תשלה את עצמך שסמוטריץ לא פוגע פה ושם בימינה ובגוש כולו) מה שלא מתיר בשום אופן להונות אותו או להלבין את פניו
40
שום משאב של התנועה
אייל עזרא | 22-01-2020 22:37
מזכל התנועה בתפקיד חינוכי כמו שלו זה הרבה יותר ממשאב. עמיאור היה יכול לדאוג שהקישור יופץ בשם מישהו אחר, ואז הוא לא היה משתמש בשום משאב של התנועה.
41
הוא פשוט דואג לעבודה הבאה
דוד | 23-01-2020 5:08
אם הוא רוצה להיכנס לפוליטיקה אז הוא צריך להראות שהוא חושב נכון
42
דווקא "עוצמה יהודית"
אדם | 23-01-2020 7:23
זו דרכו של בנט הרפורמי ..
43
לא שמעתי שום תוכחה על מעשה נבלה שנעשה לעוצמה.
שחר מחשמונאים | 23-01-2020 13:01
ממש חילול השם ועל זה המזכיר לא דואג ולא מוטרד כלל..ומשום כך לא ארשה שבני ימשיך בתנועת אריאל אם הראש שלה קלוקל כזה...
44
לא יעזור לך כמה שתשמיץ מידי יום את עו"ד בן
לבר כוכבא/7 | 23-01-2020 15:00
גביר, לא יעזור לך אינך מגיע לקרסוליו. ודווקא לפי ידיעתי יש לו הרבה מצביעים מעל הפעם הקודמת שהיה 83 אלף פלוס, על אפך וטפשותך . ומי שנאד נפוח זה בטוח אתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
45
עוד זבל מצטרף לנוכלים בימינה
מה נעשה? | 23-01-2020 16:47
פעם הייתה בושה...פשוט מה אגיד? כלום לא יבטא, אולי רק טפו עליכם
46
חוצפן
ט | 24-01-2020 12:14
אמיאוד השמלאן חצוף אם במקרה תגיע אלי אני אפרק אותך חוצפן ילד מגודל
47
מילה זו מילה.
גד | 24-01-2020 12:40
מצויין . שיחתמו על העצומה, ולא יקיימו.
48
חוצפן
אימי | 24-01-2020 13:29
עמיאוד ילד מגודל וחצוף ובנוסף אדיוט תן לעצמך.סטירה אם תגיע לאחד כמוני בטעות תקבל ישר פיצוץ לפנים חוצפן לך לרב דרקמן ולפרץ ו?למד שולחן ערוך שבנדם ביהדות לוחץ יד ויותר גרוע חותם על הסכם ובנוסף מפר אותו ויותר גרוע שאדיוט כמו עמיאוד מגיע ובסי החוצפה מבקש לפרוש אז ישר להכניס לאדון עמיאוד פצצה לפנים
49
עמיאור החמור
יהודה | 24-01-2020 15:19
תתבייש לך בתור אחד שהיה מדריך בתנועה אני מתבייש שככה אתה אומר את פחות ובזוי
50
זה פשוט מכתב מגיל חסר אחריות ואין בזה שום היג
לוי | 24-01-2020 15:21
אם אין עוצמה יהודית לא יהיה 61 .אנחנו חייבים העצומה יהודית ימשיך בכל התוקף ולא יתאפשר.
51
דווקא אולי לעשות כזה מכתב בשביל ימינה .
יונה | 24-01-2020 15:23
ימינה הם אלו שלא התנהגו כמו שצריך ולא רצו אחדות .ופרץ שדקר את איתמר בגב אם השקרים שלו.
52
איך בכלל אפשר לסמוך על מילה של ימינה ?
חיים | 24-01-2020 15:28
אחרי שהם שקרו .אי אפשר לסמוך על מילה שלהם שהם באמת ישמרו על ארץ ישראל.הרי הם כבר הוכחו את עצמם בתור שקרנים.רק בין גביר אומר האמת .ואפשר באמת לסמוך עליו שמה שהוא אומר אמת .ושהוא באמת ישמור על ארץ ישראל.
53
התלהמות מיותרת. תכלס הוא צודק.
חן | 29-01-2020 0:55
הצבעתי כמה פעמים לעוצמה והם תמיד נשארו בחוץ. מילא בחוץ, אבל כל קול חשוב! זה פשע לזרוק קולות לפח. עדיף להצביע למי שיש לו יותר סיכוי! זאת שעת חירום!!! הולכת לקום פה ממשלת שמאל!!!
54
מגעיל. תנועה של דוסים צדיקים
לכו לבני עקיבא | 29-01-2020 16:24
שמזכלה מפיץ שנאת חינם.
55
מוחה על ביזוי גדולי ישראל בתגובות פה
חיים | 30-01-2020 4:46
מבקש מהמערכת למחוק את התגובה הנוראית והגועלית הזו.
56
רק הוא שכח שעוצמה היחידה שמייצגת את הציונות ה
מני | 31-01-2020 8:15
בנט מייצג את הרפורמים ואת תרבות הגניבה והבגידה וכן רפי פרץ מייצג את תרבות הבגידה הוא עשה את זה בגירוש גוש קטיף והוא עושה זאת שוב רק עוצמה יהודית
57
אל תוציאו את הילדים
תנו לבן גביר לנצח | 01-02-2020 0:39
חכו, איתמר יהיה בקרוב שר והוא כבר ידאג להחזרת הנער לתלם. גם אם לא יהיה שר, יש לו דרכים לגרום לדברים לקרות בדרכו. עוצמה יהודית היא הדרך היחידה לנצח וכשהיא תהיה שותפה לממשלה ימינה וכל תומכיה ופעיליה ילכו הביתה, ואם לא יעשו זאת מרצונם הגביר איתמר ישכנע אותם. בקרוב אריאל תשוב להיות מה שהייתה.
58
פשוט חוצפה
אורין | 02-02-2020 0:08
מנצל את התנועה לקידום דיעותיו. אין גבול ?
59
תנועה חסרת תקנה עם מזכל טיפש מקודמו
אריאל | 03-02-2020 16:04
טעות כמו רבות וטובות. חבל שלא ממנים מזכל רציני לתנועה הזו ובמקום לשפר את נזקי ורדי מינו צעיר חסר ניסיון שמוריד התנועה שאולה
60
איזה טמבל!! הוא עסוק בפוליטיקה במקום בחינוך
אריאל נהיו מפלגה??? | 04-02-2020 21:37
תתבייש!! זה ככ לא המקום. מעניין אותך פוליטיקקה לך לשם, אבל לעשות סיבוב על ילדיי שמתחנכים שם?? תתבייש!!
61
לא חותמים
אורן | 04-02-2020 23:41
לך תחפש את החברים שלך .... לא נצביע ימינה בשום אופן
62
תרתי דסתרי
לוי | 05-02-2020 21:34
אינך יכול לטעון כי הנך אדם פרטי, ומצד שני, בכובעך כמזכל תנועה, להחתים את המדריכים. ולעניננו, לא. אינך אדם פרטי. באריאל יש מגוון של אנשים ואינך רשאי לעשות זאת.