דירות חדשות בעפרה | לראשונה: בנייה לגובה - סרוגים
כלכלה ונדל"ן, נדל"ן, תוכן שיווקי

דירות חדשות בעפרה | לראשונה: בנייה לגובה

שכונה חדשה שנבנית בימים אלו ביישוב עפרה על ידי חברת בתי אמנה בשיתוף עם חברת ש.א.ג ולול תכלול לראשונה בנייה לגובה עם 90 דירות חדשות

דירות חדשות בעפרה | לראשונה: בנייה לגובה
  הדמיית הפרוייקט. צילום: רן צרפתי

"עפרה זה איכות חיים, זה נוף, זה אווירה קהילתית וזה בעיקר הרגשה של בית". מזל, 60, היא מוותיקות היישוב עפרה. נשואה לאהוד, עוסקת בייעוץ חינוכי, אמא לחמישה וסבתא לשבעה נכדים. גרה ביישוב משנת 1980, חמש שנים לאחר הקמתו, ומאז שהגיעה לא עזבה.

"כשהגעתי ליישוב הוא עוד היה צעיר ובשלבי צמיחה ראשוניים" היא מספרת, "זה מדהים לראות כמה עבר מאז ואיך היישוב התקדם".

השכונה הראשונה בעפרה הבנויה לגובה יוצאת לדרך | 90 יחידות דיור | לפרטים נוספים לחצו כאן >>

היישוב עפרה הוא יישוב קהילתי דתי, הוותיק ביותר מבין היישובים במטה בנימין. ממוקם במרחק נסיעה של כ-20 דקות לירושלים ופחות משעה לתל אביב. ביישוב ניתן למצוא מינימרקט, דואר, ביטוח לאומי, מגוון חנויות, מבנה משרדים, בריכה ועוד. בנוסף היישוב מספק מענה רחב מבחינה חינוכית עם מעונות, גנים, בתי ספר, מכון משפטי, אולפנה, מדרשה ובית ספר שדה.

על ההווי התרבותי ביישוב מספרת מזל: "ביישוב יש מגוון פעילויות ואירועים באופן קבוע שמתאימים לכל בני המשפחה, שיעורים תורניים במשך השבוע, טיולים מופעים והצגות לילדים, הרצאות מעשירות וחוגים לכל הגילאים".

ביישוב עפרה ישנם כ-3,500 תושבים וכ-700 משפחות. "יש משפחות וותיקות כמו שלנו שמתגוררות ביישוב כבר כמה עשורים, חלקן כבר מגדלות כאן את הדור השלישי" מספרת מזל, "אך יחד עם זאת יש משפחות צעירות רבות ביישוב. זה משמח לראות איך יותר ויותר זוגות צעירים מגיעים לגור ביישוב. יש כאן מערך קליטה מדהים, ערבות הדדית ומעורבות קהילתית שמסייעת לכל מי שמגיע להשתלב ביישוב באופן הטוב ביותר".

למרות מגבלות בנייה בהתיישבות שמשפיעות גם על עפרה, כבר עשור וחצי, בימים אלה בונה חברת בתי אמנה בשיתוף עם חברת ש.א.ג ולול שכונה חדשה במקום, לראשונה בבנייה לגובה, ותכלול 90 דירות. גל האכלוס הראשון מתוכנן לסוף שנת 2021, ותוך 5 שנים צפויה השכונה כולה לעמוד.

הדמיית הפרוייקט. צילום: רן צרפתי

השכונה החדשה תיקרא ‘טל משה’ והיא ממוקמת ממערב לשכונת המייסדים. היא תכלול סך הכל ששה בניינים בנות 4, 5, ו-6 חדרים, ביניהן דירות קרקע עם גינה ועם כניסה נפרדת, וגם דירות פנטהאוזים.

הבנייה לגובה, דבר שנחשב לחריג בנוף בהתיישבות נחשב לפתרון אפקטיבי להגדלת מספר התושבים ביישוב, תוך ניצול השטח במצב בו עתודות הקרקע הצטמצמו.

"זה מרגש לראות את היישוב עפרה ממשיך להתחדש" אומרת מזל, "עכשיו יש הזדמנות לעוד עשרות משפחות להגיע וליהנות מכל הטוב שיש ליישוב להציע. ההחלטה הטובה בחיי הייתה להגיע לגור כאן, ואני בטוחה שכל משפחה שתבחר בכך גם, תרגיש כך".

צורי אביאור, משווק הפרויקט: "עפרה יישוב צומח, גדול, יציב, חזק ומגוון. המיקום של עפרה מצוין, קרוב מאוד לירושלים ורק 15 דקות מהרכבת הקלה. המפרט הטכני של הדירות מפורט ועשיר ולא היה קיים כמוהו עד היום ביש"ע בכלל. שיווק הפרויקט בעיצומו, עכשיו זו הזדמנות טובה לרכישה כשהמחירים אטרקטיביים לפני שיעלו".

השכונה הראשונה בעפרה הבנויה לגובה יוצאת לדרך | 90 יחידות דיור | לפרטים נוספים לחצו כאן >>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו