רינה הי"ד מובאת למנוחות: "בור בלב האומה" - סרוגים

רינה הי"ד מובאת למנוחות: "בור בלב האומה"

רינה שנרב הי"ד, הנערה בת ה- 17 מלוד שנרצחה בפיגוע סמוך ליישוב דולב בבנימין, מובאת בשעה זאת למנוחת עולמים בבית העלמין בלוד: "הייתה מלאה בנתינה אמיתית"

author-image


רינה שנרב הי"ד, הנערה בת ה- 17 מלוד שנרצחה הבוקר (שישי) בפיגוע סמוך ליישוב דולב בבנימין, מובאת בשעה זאת למנוחת עולמים בבית העלמין בלוד. אביה שנפצע באורח בינוני ואחיה שנפצע באורח קשה מאוד- מאושפזים בבית החולים הדסה עין כרם ואינם משתתפים בהלוויה.

רינה הי"ד היא הבת הרביעית מתוך 11 ילדים. אחיה דביר, שנפצע קשה בפיגוע, הוא הילד השלישי.

נדב שנהב, קרוב משפחתה, אמר טרם ההלוויה לאתר ynet "רינה הייתה כולה מלאה בנתינה אמיתית וכנה לסובבים אותה ממשפחה של עשייה וקירוב ללבות. היא הייתה אדם טוב לכולם. היא חגגה יום הולדת לפני כמה ימים, לא הספקתי להיפרד ממנה".

אחותה של רינה, תמר לבנוני, ספדה לה: "רינה יקרה שלי. זכינו להיות לידך כמעט 17 שנה. זכינו לקבל מהטוב שבך, הרגישות שבך, לראות איך את כל הזמן שואפת להתקדם, ללמוד ולהבין. זכינו ללמוד ממך איך תמיד לחפש תשובות גדולות ולא להסתפק בתשובות קטנות. החלל הוא לא רק של המשפחה. זה בור בלב האומה. את החלל הזה צריך למלא עכשיו. המלאכה מתחילה עכשיו. רינה יקרה ואהובה, תודה על השנים איתך, מקווה שנצליח יחד להשלים את המשימה שהשארת לנו".

השר בצלאל סמוטריץ' אמר בהלוויה כשהוא דומע וקולו רועד: "סליחה, נכשלנו במשימה לתת לכם לטייל ברחבי הארץ. איזה רשע צריך בכדי לגדוע חיים יפים?".

הרב משה נוימן, ראש אולפנת בהר"ן שבה למדה שנרב: "איך מספידים תלמידה? עולם הפוך. אולי זה דור של גאולה והקב"ה מוביל אותנו בדרכים הפוכות. באולפנה, לפני הרבה שנים, אמרה לי מחנכת שרינה הייתה מרכז כל מקום שהיא הייתה בו. אנחנו תמיד מחנכים שהנתינה הגדולה תהיה בין החברות והיא הייתה במרכז העניינים".

הרב נוימן סיפר: "רינה הגיעה לאולפנה מצד אחד להתחנך, מצד שני עם קושי לצאת מהבית, ופתאום ראינו בשישית ובשביעית שהיא מתפתחת, ניגשתי אליה ואמרתי: 'רינה רואים אותך שמחה'. משפחת שנרב היקרה, אמא שירה, אבא איתן שיאריך ימים, וגם דביר בעזרת השם, נמשיך להאיר את עם ישראל דרך תורת ישראל בארץ ישראל".

השלושה היו בדרכם למעיין סמוך ליישוב דולב ורגע לפני שהגיעו אליו נשמע פיצוץ כתוצאה ממטען מאולתר. האב, הרב איתן שנרב, הספיק להתקשר למשטרה ולדווח על האירוע הקשה. צוותי מד"א נאבקו על חייה של בתו רינה אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה בזירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
הפגוע
יחיאל | 23-08-2019 16:00
כואב הלב ילדה כזאת יפיפי נרצחה בדמי ימה היד יש לנו ממשלת חלם מראש יעד הזנב מעבים דולרים לחמס ואם יתפסו את הרוצחים ימח ישמם במקום להרוג אותם שולחים אותם לבית המשפט ששולח אותם לבית הבראה זאת ממשלת החלם שלנו
הכאב:שאנו נחשבים תוקפניים.וצל לפנות מתיישבים.
חובה:בטחון+הסברה | 23-08-2019 17:19
לטיפול משרדי החוצ-בטחון.
2
הפיגוע
יחיאל | 23-08-2019 18:37
כואב הלב. ילדה כזאת יפיפיה, נרצחה בדמי ימיה, היד. יש לנו ממשלת חלם, מראש ועד הזנב. מעבירים דולרים לחמס, ואם יתפסו את הרוצחים, ימח-שמם, במקום להרוג אותם, שולחים אותם לבית המשפט, ששולח אותם לבית הבראה. זאת ממשלת החלם שלנו. במו ידינו אנו מעודדים טרור. השם ירחם.
3
עוצמה יהודית צריכה להיות בכנסת, והיא תהיה בכנ
ליאת פרידמן | 23-08-2019 18:40
עוצמה יהודית צריכה להיות בכנסת, והיא תהיה בכנסת בתור הימין החזק. מי שרוצה שנמשיך לסבול כאן - שיצביע לכל השאר. מי שרוצה שהמדינה שלנו תעמוד איתנה ותגיד די לטרור ולמדיניות הביטחונית הרופסת - צריך להכניס את עוצמה יהודית לכנסת
4
משלמים בדמים
בן הימין | 23-08-2019 18:48
על העברת הכספים לפלסטינים
5
ילדה טהורה מצטרפת לנער טהור
מיכל | 23-08-2019 19:56
אין נחמה לנעורים שאבדו.
6
בזכות מנהיג חלש וכנוע יהודים משלמים מחיר
גדי | 23-08-2019 23:52
השם ייקום דמה של ילדה טהורה .