"היה הרבה יותר משחקן": אלירן מלכה בפרגון מיוחד לשולי רנד

"היה הרבה יותר משחקן": אלירן מלכה בפרגון מיוחד לשולי רנד

הסרט "הבלתי רשמיים" על סיפור הקמתה של מפלגת ש"ס, בדרך לטקס פרסי אופיר. יוצר הסרט אלירן מלכה, ניצל את ההזמנות לפרגן לכוכב הסרט, שולי רנד המתחרה גם הוא על פרס השחקן: "יש לי גאווה אישית להיות הבמאי ששולי בחר בו, לחזור לשחק אחרי 15 שנה של היעדרות"

אחרי החזרה למסך: שולי רנד בדרך לקבל פרס אופיר?
  (צילום: עודד קרני)

כשנה לאחר שיצא לאקרנים וזכה להצלחה ענקית בארץ ובעולם, "הבלתי רשמיים"– על סיפור הקמתה של מפלגת ש"ס בכיכובו של שולי רנד, בדרך לפרסי אופיר.

יוצר הסרט, אלירן מלכה שזהו גם סרטו הראשון, ניצל את ההזמנות המרגשת לפרגן לשותפים ליצירת הסרט ובהם- שולי רנד המתחרה גם הוא בימים אלו על מעומדות לפרס השחקן בטקס פרסי אופיר, בעקבות תפקידו בסרט.

"מה לא אמרו על המשחק שלו? פצצת אטום, מבעיר את המסך, חורך את האולם, והכל נכון" פתח מלכה וסיפר על תפקידו המשמעותי של רנד ביצירת הסרט: "שולי היה הרבה יותר מהשחקן שכל הסרט על כתפיו: הוא היה שותף לתהליך. בתור שחקן שמופיע בכל הסצינות {חוץ מאחת} הוא לא רק קיבל טקסטים ושיחק אותם. הוא היה יוצר-שותף בסרט. הוא התמסר אליו מהשורה הראשונה בתסריט, ועד אחרונת משמרות העריכה.

הוא הגיע שעתיים לפני כולם כדי לשים פיאה, לצבוע זקן. כל י-ו-ם. הוא נתן אמון מלא בבמאי חרדתי שזה הסרט הראשון שלו, ובעיני, יגידו מה שיגידו על הסרט, אבל על הופעת המשחק שלו, קשה להתווכח. היא הפנים המדהימות והמרגשות של הסרט"

אלירן סיכם את הפוסט המפרגן: "יש לי גאווה אישית להיות הבמאי ששולי בחר בו, לחזור לשחק אחרי 15 שנה של היעדרות"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו