שפיר, שמולי או פרץ: מי יוביל את מפלגת העבודה? - סרוגים

שפיר, שמולי או פרץ: מי יוביל את מפלגת העבודה?

לאחר פרישתו של אבי גבאי, 65 מתפקדי העבודה יבחרו היום את יו"ר המפלגה החדש שיוביל את הרשימה בבחירות הבאות. ארבעה מועמדים מתחרים על התפקיד: עמיר פרץ, איציק שמולי, סתיו שפיר ודוד לנדסמן

author-image
שפיר, שמולי או פרץ: מי יוביל את מפלגת העבודה?
  (צילום: תומר נויברג\פלאש 90)

שנתיים לאחר בחירתו של אבי גבאי לתפקיד, חברי מפלגת העבודה יבחרו היום (שלישי) את היו"ר החדש של המפלגה שיוביל את הרשימה בבחירות לכנסת ה-22.

כ-65 אלף מתפקדים ייגשו היום להצביע ב-105 הקלפיות שהוצבו ברחבי הארץ. הקלפיות יפתחו בשעה 10:00 וייסגרו הערב ב-21:00, כשתוצאות סופיות צפויות להתקבל כשעה וחצי לאחר מכן.

ארבעה מועמדים יתחרו על ראשות מפלגת העבודה: ח”כ עמיר פרץ, ח”כ איציק שמולי, ח”כ סתיו שפיר ודוד לנדסמן. על מנת לזכות בתפקיד היו"ר כבר הערב, המועמד המוביל יצטרך לקבל לפחות 40 אחוז מקולות הבוחרים. אם אף אחד מהמועמדים לא יצליח לעמוד ברף הנדרש – שני המועמדים שקיבלו את מירב הקולות יתחרו בסיבוב השני, שייערך ביום שלישי הבא.

הפריימריז נערכים על רקע חזרתו של אהוד ברק לפוליטיקה עם מפלגתו החדשה המתגבשת בימים אלה, וכן על רקע בחירתו של ניצן הורוביץ כיו"ר החדש של מרצ וקריאתו ליצור חיבורים בגוש השמאל. שפיר ושמולי כבר הודיעו שאם ייבחרו- הם יפעלו לחיבורים בתוך הגוש במטרה ליצור רשימה מאוחדת. מנגד, פרץ מנסה להביא מנדטים מבחוץ ונפגש עם בכירים וח"כים לשעבר, ביניהם אורלי לוי-אבקסיס וציפי לבני, במטרה לנסות לייצר חיבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מה הבעיה? שלושתם יכולים לבוא לומר קדיש
רב ה. נסתר | 02-07-2019 10:01
על המפלגה, שלא תעבור את אחוז החסימה בבחירות.
2
בן גוריון מתהפך בקבר-גוצה זו תנהיג את מפא''י?
עידו 2 | 02-07-2019 12:24
האם ''חוזה'' [כביכול] המדינה בבאזל חזה כי אשה גוצה חוצפנית שונאת יהודים תנהיג את מפא''י? התשובה: כן!! למפלגה כזו של אספסוף כזה. פורקי עול כאלו. אוהבי אבו מאזן וחבר רוצחיו. שמאלקיצוני מגעיל. שאין לןו שום קשר לעם ישראל הכשר. למפלגה כזו היא מתאימה. למרות שהיא מתאימה לתואר ''גועל נפש''
3
פרץ
אחיה | 14-07-2019 14:57
פרץ יוביל מילה שלי