למו״מ אינטנסיבי: הבית היהודי מינה צוות לאיחודים - סרוגים

למו״מ אינטנסיבי: הבית היהודי מינה צוות לאיחודים

היום מינו בבית היהודי צוות פורמלי לניהול המגעים למשא ומתן. בימי ראשון שני הקרובים יחלו פגישות עם כלל נציגי המפלגות בימין. עם זאת, פורמלית ומעשית עוד אין כלום

למו״מ אינטנסיבי: הבית היהודי מינה צוות לאיחודים
  (צילום: סרוגים)

היום מינו בבית היהודי צוות פורמלי למשא ומתן. בימי ראשון שני הקרובים יחלו פגישות משא ומתן עם כלל נציגי המפלגות בימין. עם זאת, פורמלית ומעשית עוד אין כלום.

בצוות יהיו חברים מנכ"ל המפלגה ניר אורבך שיעמוד בראשו, חה"כ לשעבר ניסן סלומינסקי ועו״ד יעל דולב: "על מנת להיכנס למו״מ אינטנסיבי שיוביל לאיחודים עם מפלגות פוטנציאליות",

ברוב מוחץ של 197 בעד מול 7 מתנגדים אישרו אמש חברי מרכז הבית היהודי את ההצעה לקבע את הרשימה מהבחירות הקודמות שתישאר זהה גם בבחירות לכנסת ה-22, ובראשה יעמוד הרב רפי פרץ.

בתוך כך גם נערכו הצבעות על שני סעיפים נוספים, בראשם החלטה כי כינוס מרכז יתבצע כעת תוך 48 שעות, ולא שבועיים כפי שעוגן עד כה בחוקה. כמו כן הוצע כי כל שינוי בתיקוני החוקה יעמוד על רוב של מספק של 50%, ולא 65% כפי שנדרש עד היום.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
של עדי אבייני ?
מה התפקיד | 20-06-2019 21:01
?
לתת יחס66%לסמוטריץ.יור+אישה+עוצמה עח הבית.
וללא תוספת כח חדש. | 21-06-2019 11:13
כי זה ה-ווטו של יועץ-המיסתרים של הראיס. כי צריך לשרת את היועץ. ככה, נהפכו היוצרות. למי איכפת שמקום שני במרכז הבית היהודי מוגלה לרשימה אחרת. ואחכ חוזר כעני בפתח. חבל מאד שהרבנים מתערבים חלקית ללא שלימות של כוחות חדשים מוכחים. שהסרוגים יילמדו לצבור כח מהליכוד.גנץ. ואגודת-ישראל. שבת שלח מבורכת.
2
איך מפטרים את המנכ"ל שממית אסון באיחודים?
ג'סי | 20-06-2019 21:02
בטח איחודים עם כל מי שנזרק מהליכוד ולא שווה את המנדטים. החלטה על איחודים היא לא דמוקראטית. איך מפטרים את המנכל שממית אסון באיחודים?
3
המפלגה לא תשתחרר מהמיפדולים והדילים...
כל עוד אורבך מנכ"ל | 21-06-2019 2:35
המחלות והזיהומים הישנים...פשוט לא משתחררים...
4
אם אורבך בצוות - הבעיה תישאר ביעצומה
המפז"ל | 21-06-2019 8:28
אורבך דוחף לכיוון שנוח לו ולא מעניין הציבור הדתי (ולא הלייטי) .
5
אסור לשריין מקום לסמוטריץ על חשבון הנבחרים
אופיר | 21-06-2019 9:10
הנזק שהוא גורם הרבה יותר גדול מהתועלת שהוא מביא אם בכלל הוא לא שווה יותר מחצי מנדט ובסגנונו היהיר והמזלזל הוא מרחיק כ 2 מנדטים פוטנציאלים מקווה שהפעם משהו יתעשת ויקבל החלטות נכונות
6
תחפשו עוד תותח שלמד משפטים בזמן שהיה בישיבה
לפחות עוד סמוטריץ | 21-06-2019 9:58
לתפארת הציונות הדתית המרקיבה
7
לרוץ בלי סמוטריץ הוא כבר יתחנן שיתנו לו מקום
שלומי ושושי | 21-06-2019 13:06
הרי גם סמוטריץ יודע שהוא מרחיק מצביעים בכמות הרבה יותר גדולה מאשר הוא מביא הוא משנש נציג הרבנים החרדלים שהעידן של הדיקטטורה הרבנית בדוגמת משפחת מלמד עבר מן העולם אף אחד לא מוכן להיות שפוט של רבנים שהוכיחו בגבעת האולפנה בבית אל איך ניתן תמורת כסף לשנות את דעת התורה שלהם מחיוב מסירת נפש על הבתים החליטו לפנות ללא כל התנגדות בתמורה לישיבה חדשה ובתים לאברכים אצלם הכל כסף כבוד ושררה אז כדאי שיפנימו שאין להם ציבור למעט כמה פודלים שעוד מקשקשים בזנב שהם רואים אותם
8
להתאחד עם נוטשים וגונבי כסף?
מפדלניק | 23-06-2019 13:18
לא מבין לאן נעלם השכל הישר. מדובר שלישית נוטשים וגנבים שעזבה מפלגה לדמם על הכביש למוות. להסתער עליהם בכל קמפיין ולחזור שוב ושוב שהם לא ראויים לאמון הציבור. בטח לא הציבור שבו פגעו. תאמינו בעצמכם ותראו שתמריאו גבוה!