תיעוד קשה: אלימות קשה בסופר בגלל עגלת קניות.צפו - סרוגים

תיעוד קשה: אלימות קשה בסופר בגלל עגלת קניות.צפו

גבר בן 31 הותקף באלימות קשה לאחר שהזיז את עגלת הקניות השייכת לאדם אחר בסופר ביקנעם. התוקף נעצר וכתב אישום יוגש נגדו בימים הקרובים. צפו בתיעוד

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, התקבלה תלונה במשטרת ישראל על גבר שתקף גבר אחר במהלך קניות בסופר מרקט ביוקנעם.

מיד עם קבלת התלונה משטרת ישראל פתחה בחקירה במסגרתה איתרה את החשוד במעשה ובשעות הלילה המאוחרות החשוד נעצר. מהחקירה עלה כי הקורבן בשנות ה -30 לחייו, הזיז את עגלת הקניות של החשוד כדי לקחת מצרכים מהמקרר. החשוד התרעם, קילל את הקורבן בשפה האנגלית והשניים המשיכו כל אחד לדרכו.

בהמשך השניים נפגשו שוב באחת משורות המצרכים בסופר מרקט, החשוד אמר לקורבן: "בוא רגע חמוד" ונגח בו בעוצמה בפניו עד שהמתלונן נפל ארצה.

החשוד המשיך ותקף את המתלונן שהיה שרוע על הרצפה באמצעות אגרופים לפנים עד אשר לקוחות שהיו במקום הצליחו להרחיק את החשוד מהקורבן והקורבן נמלט מהמקום, אך החשוד לא הרפה ורדף אחריו לאחד החניונים הסמוכים עד שהוא נעלם לו מטווח הראיה, והחשוד חזר לביתו במרכז הארץ.

בהמשך חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את החשוד ובשעות הלילה המאוחרות הוא התייצב בתחנת המשטרה.

כתוצאה מהתקיפה הקורבן נפצע וסבל מחבלות בפנים ביניהם: שטפי דם, נפיחות, כאבים, אחת משיניו הקדמיות נשברה והוא נזקק לטיפול רפואי.

בהתאם לבקשת המשטרה מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום עד ליום שני (17.6.19). ולאחר חקירה אינטנסיבית, אתמול בסיום מעצר הימים של החשוד, יח' התביעות גיבשו כנגד החשוד כתב אישום בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה ובקשה למעצרו עד תום ההליכים

ממשטרת ישראל נמסר לסרוגים כי "משטרת ישראל פעלה במהירות ובמקצועיות לאיתור הנאשם והבאתו לדין. וכך תמשיך ותפעל בכל מקרה של אלימות ובריונות במטרה למגר את התופעה ולהקנות ביטחון לאזרחים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה קורה לעם שלנו?
דניאלה | 18-06-2019 10:05
זה נהייה גרוע מיום ליום
ערבי
חיפאי | 18-06-2019 10:30
או ערבי מוסלמי-נוצרי או ערבי יהודי דהיינו פרענק
מקרינים שחיתות. ממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים
הדג מסריח מהראש. | 18-06-2019 10:29
הדג מסריח מהראש.
2
זה לא מפתיע אותי
דורין | 19-06-2019 8:49
קראתי בתחזית אסטרולוגית שבשבועיים הקרובים הירח השחור יהיה במזל סרטן ויהיו הרבה אירועי אלימות ואנשים יתנהגו באלימות ואכן זה קורה. זה כי הירח השחור במזל סרטן.
3
סערת חוסר טיפול באלימות מכת מדינה
תמר | 19-06-2019 15:11
יש הרבה בחורים ונערים שיכורים מסוממים ואלימים מילולית פיזית ומינית כלפי נשים ונערות במרחב הציבורי.והכל ב מתחיל מרכילות ורועי ושיעמום של חקלאים וקבלנים מעדות המזרח שמתערבים בחיי משפחה אחרת
4
חינוך הורי כי כלפי נשים ונערות במרחבהציבורי
אפרת | 19-06-2019 15:14
היחס של בחורים ונערים מעדות המזרח כלפי נשים ונערות במרחב הציבורי הוא יחס רע וזה דור רביעי גדל רוע
5
תקיפה ביוקנעם
מאיר | 19-06-2019 16:10
בית המשפט יתן לו על תנאי. זו המציאות שלנו בארץ ערסים עבריינים וגנבים לא עושים להם כלום. מעניין מה יהיה הסוף שלנו פה בארץ האלימה הזאת פשוט בושה
בית המשפט
התמים | 19-06-2019 16:54
יתן לו מה שיתן לו. בניגוד לנאמר - לא אחת נשפטים נאשמים למאסר בפועל לא קצר. בתי הסוהר מלאים אסירים. הבעיה שלנו אחרת לגמרי : מנהיגים פוליטיים רבים, כולל מנהיגי הציבור הדתי, תוקפים ללא הרף את רשויות החוק והמשפט, ולא פעם בפועל מפרים חוק בריש גלי ( גם כמצטרפים למתנגדים לפנוי בית ביהודה ושומרון על פי דין - רק משום שהוא שייך ליהודי, אף שפלש לקרקע ובנה ללא היתר). הדבר הזה מחלחל כלפי מטה ואצל אנשים מסויימים גורם לתחושה שלית דין ולית דיין. כשזו התחושה - זו התוצאה : המשטרה מרגישה מושפלת וחלשה והעבריינים והאלימים מרימים ראש ומשתוללים. אז קודם כל צריכים מנהיגינו לתמוך במשטרה ולגבות אותה.