"נמצה את הדין": תלונה נגד השוטרים שתקפו את הנער - סרוגים

"נמצה את הדין": תלונה נגד השוטרים שתקפו את הנער

תלונה רשמית הוגשה במחלקה לחקירות שוטרים נגד השוטרים שהכו צעיר חרדי הסובל מאוטיזם באירועי ל"ג בעומר בירושלים. תיעוד מהאירוע עורר סערה נרחבת לאחר שהפריך את תגובת המשטרה, שטענה כי הנער תקף אותם

"נמצה את הדין": תלונה נגד השוטרים שתקפו את הנער
  תיעוד המתקפה (צילום מסך)

תלונה רשמית הוגשה הבוקר (שני) במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) נגד השוטרים שהכו צעיר חרדי הסובל מאוטיזם באירועי ל"ג בעומר בירושלים.

ליוויו המשפטי של הנער יעשה באמצעות עו"ד עמית חדד. "מדובר באירוע חמור במיוחד, שפגע בראש ובראשונה באותו צעיר חסר ישע, אבל גם פגע פגיעה אנושה באמון הציבור במערכת" אמר חדד על האירוע.

כזכור, תיעוד של האירוע הקשה הציג את המתקפה של השוטרים, אשר הכו את הנער עד שהחל לזוב דם מפניו של הילד על המדרכה- והוא נאזק ועוכב לחקירה. במשטרת ישראל אמרו בתגובה לתיעוד המזעזע כי "במהלך פעילות המשטרה אתמול לאכיפה של הקמת מדורות העלולות לסכן חיי אדם בשטחים אסורים בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתקלו השוטרים באלימות מצד עשרות מתפרעים שכללה זריקות אבנים, חפצים ותקיפת שוטרים".

עם זאת, בסרטון נוסף שהתפרסם יום לאחר מכן נראים עשרות מתקהלים עומדים על המדרכה, כשחלקם יורדים אל הכביש, לאחר מכן תופסים השוטרים את הילד החרדי הסובל מאוטיזם ומכים אותו, למרות שלפי התיעוד הוא לא תקף את השוטרת ולא הייתה כל אלימות כלפי השוטרים.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הבהיר בתגובה כי יפעל לוודא שהאירוע ייחקר בחומרה. עודכנתי שמשטרת ישראל, בהתאם להנחייתי המיידית, החלה בבדיקת האירוע לעומק ונציגי פיקוד המשטרה נפגשו עם הנהלת עמותת ״שיח סוד״ והתחייבו שמשטרת ישראל תבצע בדיקה מקיפה של התנהלות ותפקוד השוטרים באירוע" הבהיר. "בכוונתי לעקוב ולוודא אישית שכך יעשה ושהלקחים מהאירוע הקשה יופקו במלואם. ראוי להדגיש כי הצעיר שוחרר ברגע שהובן מצבו על ידי המפקדים בשטח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא חרדי
ר | 17-06-2019 14:39
רשע מתועב ומנוגע השוטר הזה, הוא צריך לעשות תשובה דחוף!!!
תחזית: ישלחו את השוטרים לחופשה לאילת לחצי שנה
עידו 2 | 17-06-2019 18:02
הכל על חשבון המדינה. ויש אומרים כי לאחר שישובו מן הגלות באילת. יועלו בדרגה. ואת הילד שנרצח בנפשו יכניסו לכלא לחצי שנה [כנגד חצי השנה של אילת]. כי הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, בשעה שזעק מכאבים.
2
הלוואי ולא יגמרו את החודש
הל | 17-06-2019 16:04
הלוואי
3
יש שוטרים שאין להם טיפת חמלה בלב . אכזרי
נתנאל טאוב | 17-06-2019 16:54
איך אפשר להתנהג כך לילד מתוק חסר ישע .הלב בוכה .
4
אלוהים ישמור על מגיני המדינה
בעל דעה | 17-06-2019 21:07
יש חרדים שחושבים שהמדינה לא צריכה ליהיות שלנו, יש חרדים שלא מתאים להם לעבוד או לשרת בצבא , יש חרדים שחושבים שחושבים ששאר האוכלוסיה צריכה לממן אותם , יש חרדים שחושבים שמותר להם לעשות הכל .. ויש חרדים עם אוטיזם שלומדים מחרדים ללא אוטיזם.
יש יותר חילונים שעולים למדינה מחרדים בתי סוהר
ייי | 08-07-2019 20:02
סמים מניעת אלימות כדורגל תרבות ועוד .קנאי
5
מח"ש תחקור.. ברור..!!!
זהר | 18-06-2019 19:12
הרי מטחש. החלקה לטיוח חקירות שוטרים כבר רמזה שהיא הדקה את האירועים, ואין פן פלילי בהתנהלות השוטרים... אין פן פלילי בהכאת הנער, דם על פניו,, לא.לא...ממששש. אין משהו פלילי ונוסיף לזה את השקר שהמשטרה הפיצה בכך שטענה שהנער תקף שוטרת,, מה שלא נראה בסרטון המלא..