לא משאירים את פייגלין מאחור! איחוד אז עד הסוף - סרוגים

לא משאירים את פייגלין מאחור! איחוד אז עד הסוף

הקריאות בימין הן חשובות ובהחלט מרגשות, אבל אם איחוד אז עד הסוף, אי אפשר לדבר על איחודים ולפסול בו זמנית. פייגלין הוא לא אויב הימין ולא היהדות

author-image
לא משאירים את פייגלין מאחור! איחוד אז עד הסוף
  קרדיט: סטודיו קופיצ'ינסקי ויאדו

הקריאות לאיחוד מרגשות באמת. הניסיונות לפיצול נחלו מפלה. הציונות הדתית לגווניה רצפיה ותת מגזריה ושבטיה מפוצלים- מקיימים קשרי גומלין כאלו ואחרים עם החילוניות על רמותיה השונות. הולכים כבלוק טכני כי זה המעשה הפוליטי הנכון.

פיצול לשני מגזרים? יתכן אך לא בעת הזאת. ההיסטוריה של התחיה, האיחוד הלאומי עם ליברמן בזמנו (כן, כן לצעירים שבנינו ליברמן היה פעם חלק ממפלגת האיחוד הלאומי), אריה אלדד ואחרים הובילה לאנשים שונים להתכנס לאותן מפלגות (על אף שדוגמה טובה לאיחוד מהתקופות האלו הן לא, תשאלו את המפד"ל- הרב לוינגר ואחרים). ומי שינסה לזרוק בליסטראות על ליברמן שהוא שמאל שיבדוק איפה הוא לעומת נתניהו היו בהתנתקות.

צריך לאחד את כולם, כבלוק טכני, עם הבנה למה כולם מחויבים ולמה יש חופש הצבעה. עם ריצ'רץ' הניתן לפרימה עם ההיכנסות לכנסת או לא. זה המצב. ככה לא מאבדים מנדטים. מתבגרים חורקים שיניים, נושכים שפתיים וקופצים פנימה.

פייגלין, הוא אויב הימין??

ההפיכה של פייגלין לאויב הימין, היהדות, או המין האנושי אצל חלקים בציונות הדתית זו לקיחה ברצינות תהומית מידי הכפשות של קמפיין. פייגלין הוא אדם שונה, מקורי ועם תפיסות עולם שניתן וצריך להתווכח עליהן. אבל בואו נזכור שאת התזוזה של הליכוד ימינה חייבים כולם לפייגלין שפרץ נתיבים אל המפלגה, הכמיהה לתפקידי הנהגה בציונות הדתית שהסתפקה תמיד בתפקידים זוטרים גם את זה הוא הראשון שהציב על השולחן וכך גם בסוגיית הר הבית יש לו חלק לא מבוטל. להפוך אותו לשמאל? לאויב היהדות? חברים הגזמתם.

לדעתי הוא עשה טעות כשפסל את הרב רפי וסמוטריץ', אך הוא הבין לאן נושבת הרוח- בבית היהודי לא רצו אותו, והוא הקדים תרופה למכה, ופתח פתח לבנט. אך לא מאוחר לתקן. פייגלין המנומק והמשכנע בדרך כלל לא הצליח לשכנע שאיחוד טכני כזה לא בא בחשבון. והצהרתו של סמוטריץ' אתמול מעוררת תקווה.

האם הוא יכניס קנאביס? אי אפשר לנהל איתו קואליציה? אז בואו, גם עם איתמר בן גביר היה ברור שיהיה קשה. וסוגיית הקאנביס מתגלגלת לכיוונים האלה גם בלי פייגלין.

הוא יפריד את הדת מהמדינה? כן הוא נגד כפייה, והוא יהיה אדם אחד בתוך כל הדבוקה הזו. לפייגלין יש השפעה וציבור רחב שתומך בדרכו (על אף הכישלון האחרון), להשאיר אותו בחוץ, זה שוב לזרוק מנדטים לפח (הוא יוכל בקלות לקחת את מה שבנט ישאיר כשייכנס לאיחוד).

אם להפריד ולהדיר אז אל תסתתרו

ולכל אלו שבכל זאת מתעקשים ורוצים הפרדה והדרה של הפייגלינים והבנטים, הלייטים, הניאו רפורמים, אויבי היהדות, בואו, אם אתם כל כך בטוחים בעצמכם תצאו עם רשימה של הרב רפי ובצלאל, תוציאו את עידית סילמן שלא מצאתי הבדל בינה ובין מתן כהנא, או בנט. שחררו את שקד, ותצאו כמפלגת האמת והאמונה בלי תמונות של יונתן דובוב. לכו על חרד"לות נטו עד הסוף, עם תמונות של רבנים בקמפיין- לש"ס ויהדות התורה זה עובד יופי.

גם אתם מבינים שלא. אז בואו, לכל אחד יש צדדים שקשים אצל השני, זה נכון ערכית להתאחד (כן כן אותן דרשות למה צריך ערבה בארבעת המינים- ומה ראשי תיבות של ציבור) זה גם נכון פוליטית. זה המצב וזה הלקח מהבחירות האחרונות. בבחירות הבאות נשקול זאת מחדש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
67 תגובות - 46 דיונים מיין לפי
1
פייגלין אמר שהימין מעניין תסבתא. אז הוא לא..
יהודה | 14-06-2019 9:54
הוא עצמו מגדיר שאיננו ימין. מה רוצה עכשיו?
פייגלין צריך פסיכיאטר צמוד 24/7
עידו 2 | 16-06-2019 12:49
אבל יש כמה אהבלים שיבחרו בו. כך יקלקל לימין. וזו מטרתו ש''ט
מה זה ימין?
י"צ, ר"ג | 14-06-2019 16:06
ראיתי ימין עושה שמאל וראיתי שמאל עושה ימין. אז מה אכפת לי איך יקראו להם? האם הטייטל 'ימין' עושה אותם ימין? ממש לא. פייגלין התכוון לטייטל 'ימין'. כן, הטייטל הזה מעניין את הסבתא שלו. אותו מעניין המעשים לא הדיבורים.
זהות תמיד היתה ימין
זהות | 14-06-2019 11:04
לזהות יש מצע, המצע שלה הוא המצע הימני ביותר מבחינה כלכלית, חברתית ומדינית מבין כל המפלגות הקיימות. בניגוד לביבי שצריך להגיד על עצמו שהוא ימני, אחרת לא נדע, פייגלין לא צריך. זה ברור כשמש
פייגלין מסוכן לדת ישראל ולמדינה
עידו 2 | 14-06-2019 10:18
ראו, הזהרנו אתכם
הוא אינו מגגיר את עצמו כשמאל גם כן
יהונתן ברבי | 14-06-2019 10:15
ראית את.המצע לעומתו בנט שמאלני. הוא רוצה את כל הארץ מבלי לתת אזרחות לערבים רק כאופציה מיוחדת. למה? כי הוא נותן חירות מהמדינה ולכן גם ערבים שאינם אזרחים יוכלו לחיות בצורה שלהם. ולכן זה מוסרי. התומכים בשליטת המדינה הרי יכשלו מוסרית בנט כבר ויתר סמוטריץ הזוי ולא יצליח איך יפעל באופן לא מוסרי. למה פייגלין לא ימין שמאל ומרכז. כי הם מןנעים מפחד לא מאידאולוגיה כולם בכפייה והימין כופה את זהותו על אחרים להגן על עצמה. מרז שומר על פשרה סטטוס קוו בין הזהויות ומשאיר את הפגיעה והשמאל בורח. ומה עם פייגלין? הוא אינו כופה מאפשר לכולם לחיות.בזהותם כל עוד הם מכבדים את הזהות הכוללת.
2
פייגלין אשם בכל המצב
8 | 14-06-2019 10:17
לא מספיק שגרם לאיבוד 7 מנדטים של הימין, עכשיו הוא היחיד מכולם שפוסל אחרים. לא בחדרי חדרים, אלא עומד בכיכר העיר וצווח שלא ילך עם פלוני ועם אלמוני.
איך אפשר לאבד 7 מנדטים?
הדר | 14-06-2019 13:24
זה תרתי דסתרי
3
איילת שקד מקום1.פייגלין2.בנט3. או
צחי | 14-06-2019 10:26
שקד בבית היהודי.פייגלין ובנט מקימים מפלגה ברוטציה.או שקד 1.פרץ2.מוטריץ 3. 4פייגלין.5 בנט.6 בן ארי וזה איחוד בין כולם.
4
אם פייגלין יכנס לאיחוד הדתי - לא נצביע -טב
נאוה | 14-06-2019 10:28
לא אוהבת את הרעיונות שלו ואת הדתיות המפוקפקת שלו (אעפי שחובש כיפה) .
אם הוא לא יוכנס - אני לא
רפי | 14-06-2019 16:05
מי ששונא הוא לא ימין! שנאה זה המוטו של השמאל - לכו ישר אליהם.
כנל
לירן | 14-06-2019 12:07
אותם מנדטים שהצביעו יחד פלוס הרבה מחבד לא יצביעו. הוא מתאים יותר לבנט
5
פייגלין מכר את הליברלים והאבות הגרושים
בושה וחרפה | 14-06-2019 10:59
זהות הפכה לעוד מפלגה מגזרית של הציונות הדתית. ליברלים תברחו.
היחיד שעוזר לאבות גרושים עם רונית דרור
מוטי | 16-06-2019 13:05
למה לשקר???
זהות
אייל מילרוד | 16-06-2019 2:05
יש מצע, תקרא אותו
מה?
חחח | 14-06-2019 12:24
זהות זו המפלגה הכי ליברלית אי פעם שהיתתה במדינה. עד כדי כך שיש המכנים אותה ליברטאנית. יכול להיות שאתה לא יודע מה זה ליברלי?
6
הרי פייגלין עצמו לא מעוניין!
מה זה משנה?! | 14-06-2019 11:17
אמר במפורש שלא יצטרף לאיחוד עם הציונות הדתית. הוא חי בסרט!!!
7
זהות חירטוט
יעקב | 14-06-2019 11:26
את פייגלין לא צריך להשאיר מאחור, צריך לבעוט אותו לכל הרוחות קשקשן, פלגן, יהיר והזוי
מה אתך בנאדם ?
שלמה | 14-06-2019 12:55
אתה יהודי?
8
תגובה
איתן | 14-06-2019 11:49
פייגלין הבין שטעה כאשר חשב שאפשר לשנות את הליכוד. עם הדתלים זה יתכן. מאידך, חבל על הקולות של בנט ושקד. והאחרון עדיף.
9
איחוד בכל מחיר?
גדי. תומך ימין | 14-06-2019 11:58
המילה איחוד, אחדות מבטאת יופי ושמחה. אך אם היא לא אמיתית היא הופכת לשקר. איחוד טכני מזוייף עלול לגרום לבריחת קולות שמאלה. לכחול לבן ואפילו לליברמן. ויצא שכרנו בהפסדנו. אל תתפתו לקלישאות פופוליסטיות. אחדות מבוקרת ואחראית, מבוססת על בדיקות עומק כן. ולא דיבורים פופוליסטים שמהווים כבר תחילת קמפיין. מצפים מכם לא רק לאחדות אלא גם לאחריות !
10
זהות היא היחידה שתציל את המדינה מהשבטיות
יחיאל | 14-06-2019 12:08
הבאה עלינו לרעה, ורד אינטלקטואל יבין זהות זהות היא ימין עמוק!!!!
11
פייגלין זה אסון
אביתר יעקב מיכלשוילי | 14-06-2019 12:09
הוא נגד כל מה שאנחנו מאמינים בו
כל מה שאתה מאמין בו..
שמולאי | 16-06-2019 15:33
כפייה דתית והתנשאות שאומרת שמי שלא עושה עושה 3 תפילות ביום או תומך בעובדה שיש אנשים במדינה שלא שומרים שבת משהו כמו70% נחשב ליהודי גרועההבדל הוא שהוא מסוגל להכיל דעות של האנשים השונים מימנו
12
הסבר
אני | 14-06-2019 12:26
תנועת זהות נמצאת 4 צעדים לפני כל המערכת הפוליטית הרקובה. לעסקני המגזר ולרבים מהרבנים שבוחשים בפוליטיקה אין את היכולת לנהל דיון עומק.
13
פייגלין מאחרוני האידיאולוגיים בפוליטיקה
מאור | 14-06-2019 12:38
כמעט כולם אטנטרנסנטים עסקנים מגזריים שבאו לעשות לביתם יותר מאשר למען בוחריהם. אני לא מצליח להבין איך מגזר שלם שגדל על ברכי האתחלתא דגאולה יוצא נגד מי שבא בשם כל הערכים האלה לפוליטיקה ועוד לקרוא לו אוייב.
רמי תמסור גם לכותב
המיואש | 14-06-2019 16:03
כי במאמר הבא הוא גם יגיד לנו לא להשאיר את בוגי יעלון ויועז הנדל מאחור
עוד באנג אחד ותהפוך אותו למשיח בן דוד
רמי | 14-06-2019 14:30
אגב שכחת את שני האידאולוגים הגדולים אהוד אולמרט וענבל גבריאלי שדווקא איתם בחר פייקלין לעשות דיל בפריימריז בליכוד
14
לא אפשרי
יהל | 14-06-2019 12:51
המזרחי הוקמה כדי לחבר בין הדת והמדינה. היא לא יכולה בשום פנים ואופן חרוץ יחד עם תנועה שעקרונית רוצה להפריד דת ומדינה.
לשחרר הדת מהפוליטיקה
יאיר | 14-06-2019 14:34
לדייק, פייגלין לא רוצה להפריד הדת מהמדינה, להיפך הוא רוצה מדינה יותר יהודית ודתית. הוא כן רוצה לשחרר הדת מהפוליטיקה הבזויה שרק משניא את הדת אצל חלקים מהעם ולא מביא לשום תועלת אפקטיבי יותר מצלצולי רעש בתקשורת. הוא מאמין שחיזוקה של היהדות יבוא דרך העם (מתי שחומת ההתפלגות של המפלגות לא יפריד ביננו) ולא דרך חוקים דתיים. אפשר לחלוק על גישתו, אבל מכאן לכנות את פייגלין אוייב היהדות?!
15
פייגלין מוסיף מנדטים לליכוד
מאיר | 14-06-2019 13:37
אם הוא יצטרף, רבים יעברו להצביע ליכוד או שכלל לא יצביעו
16
פייגלין
וורמן מירון | 14-06-2019 13:46
פייגלין הוא כן אויב בעזרת השם לא יכנס ולא יעבור
17
יש לרוץ בשתי מפלגות, איחוד הימין וזהות+בנטשקד
יאיר | 14-06-2019 14:46
מסכים עם כותה המאמר שפייגלין פעל רבות גם למען הציונות הדתית, אבל יש יותר מדי הבדלים בין שתי המפלגות.
הכי נכון לעשות זאת
טל | 15-06-2019 21:09
זהות שקד ובנט יכולים לעבור את אחוז החסימה
18
אחדות
קלימו | 14-06-2019 15:59
שכול הימין יתאחדו כדי למקסם את הקולות ואחרי זה שכול אחד ילך לדרכו מה דעתכם
דעתי שאתה צודק
. | 15-06-2019 11:15
הבעיה שראשי המפלגות לא מבינים את זה, פרט לעוצמה יהודית שגילתה אחריות לאורך כל הדרך
19
לא פסלתי אף אחד מחיבור טכני
מוטי יוגב | 14-06-2019 16:01
הסברתי(בצורה נלעגת) למה אסור שבנט יחזור לבית היהודי
20
פייגלין לא ימין ובעיקר מאד אויב היהדות.
איתמר | 14-06-2019 16:14
מה זה מאחור אם הוא לא קשור?? זה שעזריאלי לייט שבלייט, לא אומר שזו הדרך להיות דתי. אתה כבר לא דתי וגם פייגלין לא, בוא נגיד את האמת .
21
אז תצביע לו אתה.לא מצביעים לאנטי יהדות ולסמים
בנימין | 14-06-2019 16:16
תודה.
.
מריחואנה זו תרופה | 16-06-2019 0:30
ורק לקדוש ברוך הוא יש את המתכון
22
הזלזול וההתנשאות שלך על "חרד"לות" סותרת דבריך
טול קורה. | 14-06-2019 16:18
טול קורה, והתבייש על הסגנון.
23
לא מוציאים איש. אך חייב להיות בסיס אידאולוגי
יואל | 14-06-2019 16:20
משותף. לא יכול להיות שאשים פתק עם העקרונות שלי, ובו זמנית פתק שרומס את העקרונות שלי. מה עשיתי בזה? אולי הכותב הנכבד יסביר לי.
24
פייגלין אמר: אני לא ימין, אני לא ציונות דתית.
מה לא הבנת? | 14-06-2019 16:21
איזה חלק לא הבנת?
25
הכלומניק לא רק איים על הרב בן דהאן שדיבר אמת?
אחד | 14-06-2019 16:41
לא הבנתי למה אנחנו צריכים את הכאב ראש הזה פייגלין, שאין כמעט כל משותף עמו, מזה שנים ארוכות. פעם דיבר על תורה ובימקש מאז מים רבים עברו אצלו בנהר.
26
טעות בכתובת..
רועי י-ם | 14-06-2019 17:13
הכותב היקר החמיץ את העיקר.. פייגלין לא מעוניין באיחוד כזה. הכתבה צריכה להיות מכוונת כלפיו ולא כלפי השאר. ואם לא יתאחד, מקווה שבוחריו מקרב הימין יצביעו למפלגות אחרות ואולי התועלת שהוא יביא תהיה במנדט אחד פחות לשמאל.
27
בא לי
לא בא | 14-06-2019 17:21
בוא
28
מי שמך?
Netanel | 14-06-2019 17:27
אחלה דעה אך לא רלוונטית בנט שקד ופייגלין - אשמים ! אשמים! אשמים! בזה שאין ממשלה הקולות שלהם בפח! היה ראוי שבצניעות לא אופיינית לפחות במועד ב' ישבו בסבלנות אבל בחוסר בושה אופייני הם רצים ומטיפים על אחדות. חצופים אבל בגלל חוצפתם והאידיוטים שיצביעו להם חייבים להתאחד השאלה עם מי ואיך שקד - כאילו בנט גרר אותה - נסלח בנט - לא יהיה מקום ראשון אז גם יסתום את הפה - סולחים בקושי אבל פייגלין - 20 שנה של טעות פוליטית שלא מוכן להודות. פנאט משיחי - כן הוא משיחי הוא פשוט חושב שהוא המשיח אין לו שום משנה סדורה , הוא שינה את דעותיו יותר מציפי לבני יש לו ברשימה רשע שקורא לביטול ברית המילה , וכשאומרים את זה מאויימים בתביעה משפטית אז ממש לא פייגלין! פייגלין כנראה יקטין את המפלגה הזו - עדיף להצביע מלליכוד או לחרדים
29
פייגלין בעצמו אמר שהוא נגד איחוד
אורי | 14-06-2019 17:27
מהסיבה שיש יותר מדי הבדלים בין המפלגות, וריצה משותפת תבריח מצביעים משני הצדדים
30
גם להשאיר את מרץ בחוץ זה זריקה של מנדטים
אא | 14-06-2019 17:39
אז בואו נתאחד איתם. פייגלין אמר שהוא פונה לאותו קהל יעד אמנם בסוף כנראה זה לא עבד בגלל שהוא ימני אבל בשאר הדברים (שהאמת שבהם המחלוקת יותר אידיאולוגית ולא פרקטית) תפיסת עולמו קרובה (לא סתם אין אפילו רב אחד שתומך בו נראה שזה צריך לעורר מחשבה..). להציע איחוד עם מפלגה שכל דרכה סותרת לגמרי את תפיסת עולמינו זה מגוחך.
31
שנאת חינם
שנאת חינם | 14-06-2019 17:58
שנאת חינם ליהודי יקר כמו פייגלין. תתבישו לכם. חילול שם שמיים ללא הרף. האם לא למדתם קשי עורף שכמוכם מהסיבוב הקודם? למה אתם לא מקשיבים לרבנים שלכם שוב ושוב שאומרים אחדות אחדות אחדות אחדות. עם טיפש וקשה עורף. כלום לא השתנה
הוא יהודי??
איתמר | 17-06-2019 2:22
לרוב יהודי מחובר למקורותיו, מחובר לספרי הקודש ולרבנים....
32
בנתיים לפייגלין יצא שם של לוזר
למי אכפת | 14-06-2019 18:14
ומי ירצה להתאחד עם לוזר?
33
איחוד ימין ללא פייגלין
משה | 14-06-2019 18:18
הביע דעות קיצוניות שלא מקובלות במגזר כמו הפרדת דת ממדינה וקנביס חופשי ולא הצהיר שתומך בנתניהו אז אין מקומו באיחוד.
34
הבחירות שהיו עוזרות לבלוק
אשר שלאין | 14-06-2019 18:35
אחד הדברים שבדכ מקשים על בלוקים טכניים הוא שקשה להעריך את המשקל של כל מרכיב. תוצאות הבחירות שהיו לא מכבר יעזרו בתהליך. זו הזדמנות נדירה שיש לנצל.
35
פייגלין
אליעזר | 14-06-2019 18:40
אני אהבתי את הכתבה .יפה מאד לכולם אותם כוונות רק בראיה קצת שונה .האחדות וההבנה תנצח .ציונות דתית זה מה שכתבתם.ישר כח בהצלחה .אליעזר דתי בינלאומי ואוהב את ארץ ישראל .וגם מטופל בקנביס רפואי.
36
איחוד בימין
אבי | 14-06-2019 19:13
פייגלין בעד הפרדת דת ומדינה,רוב מצביעי הימין בעד הדת והמסורת.אנשי ימין לא מצביעים לכחול לבן בגלל שהם נגד הדת והמסורת.
ל- 36
ודייק | 15-06-2019 11:11
אנשי ימין לא מצביעים לכחול לבן בגלל שכחול לבן הם לא ימין, הם מרכז-שמאל.
37
פייגלין אגו מניאק
ספי | 15-06-2019 9:07
פייגלין הוא לא ימין ולא שמאל .הוא אגו מניאק וילך עם כל מי שיתן תפקיד לאגו שלו באמצעות קשקושים הזויים שעובדים על מרחפים למיניהם.
38
קנביס שמאלני
גבי | 15-06-2019 19:52
היית אצל ביבי,תחזור אליו.
39
פייגלין
ויזתא | 15-06-2019 21:08
שלוח של מרצ תבדקו טוב ותזהרו ממנו.
40
מאמיני זהות. אתם אוכלים כל לוקש שמוכרים לכם.
אופיום להמונים | 16-06-2019 1:53
המצע שלו זה הכל בלוף. הרוב אלו דברים שכבר מזמן קיימים רק שהוא מציג את זה בשם אחר ובתור רעיון שלו. וחלק דברים פנטסטיים מנותקים מהמציאות ואוסף שטויות. העיקר שזה יידבר לכל מי שחש עצמו מיעוט נזנח או ציבור לא מטופח
41
רק לא פייגלין!
מענדי | 16-06-2019 12:19
אסור שפייגלין יכנס! הוא נגד התורה! ומי מעוניין שילדיו יהיו לא מכסת לימוד מסודרת ושילדיו יסתובבו חסרי מעש ברחוב מסוממים?? תגיד זה אולי לא הגיוני, אבל עובדה שרוב מהמצביעים של פייגלין היו נערים-חסרי מסגרת שמחפשים את הסמים ברחובות! והוא קורה לזה חופש דת ומדינה. לסיכום עשו טובה לילדכם ולעצמכם והצביעו: טב-איחוד מפלגות הימין!.
42
לא רוצים את פייגלין. שישאר בבית
כ | 16-06-2019 15:16
פייגלין ירק על כמה שייקר לנו!!
43
רק לא פייגךין -אם יתווסף ל-טב לא נצביע טב
נאוה | 16-06-2019 18:15
הפעם. לא רוצים מסוממי שרוצים להפריד דתצ מהמדינה ומסכימים לתחבורה בשבת.
44
בלוק טכני בין הימין החדש לזהות
דורון | 16-06-2019 23:36
ביחד עם איחוד מפלגות הימין יהיו שתי מפלגות ימין שיעברו את אחוז החסימה ויפנו את הקהל הרחב ביותר - דתיים לאומיים וימנים מכל המגזרים. זה עדיף ממפלגה אחת גדולה שתפסיד חלק מציבור הבוחרים.
45
איחוד מלא
אהרן דרעי | 27-06-2019 22:21
המדינה בסכנה הארץ בסכנה.אם לא יהיה איחוד בסוף כולם יבכו מרה.כולם אבל כולם ישלמו את המחיר.מאידך מי שיותר על כבודו הוא יצליח וסוף הכבוד לבוא.תראו בעיניכם את הילדים שלנו בעיניים.ותבינו
46
הוא אמר שהימין מעניין את הסבתא שלו
דוד | 21-07-2019 18:38
אז שישאל את סבתא שלו אם הוא רוצה להתאחד איתה. כי הוא לא ציונות דתית. לא כל מי שיש לו כיפה על ראשו הוא מתאים למפלגת הימין המאוחדת כמובן שפייגלין המגלומן.