נתניהו: "לא נסבול ירי לשטחנו מסוריה" - סרוגים

נתניהו: "לא נסבול ירי לשטחנו מסוריה"

יום לאחר תקיפת צה"ל בסוריה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר כי ישראל תמשיך לפעול נגד המתקפות בחזית הצפון: "לא נסבול ירי לכיווננו. אנחנו מגיבים בעוצמה רבה לתוקפנות נגדנו"

author-image
נתניהו: "לא נסבול ירי לשטחנו מסוריה"
  (צילום: נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) למתקפה של צה"ל כנגד יעדים של איראן וחיזבאללה בסוריה אמש, שבוצעה כתגובה לירי הטילים מסוריה לעבר החרמון. בדבריו הבהיר כי ישראל תמשיך לפעול נגד המתקפות בחזית הצפון.

"אתמול נורו 2 טילים מסוריה לעבר ישראל, אחד מהם פגע בשטחנו ברמת הגולן" אמר בפתח ישיבת הממשלה. "קיימתי התייעצויות ביטחוניות בעקבות הירי, ואני הנחתי את צה"ל על פעולה תקיפה. הוא אכן פעל ותקף כמה יעדים חשובים. אנחנו לא נסבול ירי לכיווננו. אנחנו מגיבים בעוצמה רבה לתוקפנות נגדנו. זו מדיניות עקבית שאני מוביל עם הממשלה, וכך נמשיך לעשות לטובת ביטחון ישראל".

עוד התייחס ליום ירושלים המציין 52 שנה לשחרור העיר ואיחודה. "מלחמת ששת הימים הצילה אותנו מכליה, ותרמה להתעצמותה של ישראל וליחסים בין ישראל לאזור- שאנחנו רואים כעת את פירותיה. ירושלים השתנתה לבלי הכר, אנחנו בונים אותה ומחזקים אותה כדי שתהיה עיר משגשגת וגם עיר שמחדשת בטכנולוגיה העולמית. אנחנו גם מחזקים בעיר את מערכת הבריאות מעבירים 30 מיליון שקל שיחזקו את העיר" אמר. "טראמפ הכיר בירושלים, הוא העביר את השגרירות- ומאז עברו כמה שגרירויות של מדינות מאמריקה הלטינית ומשרד של מדינות אחרות. ירושלים היא בירתנו".

על גל השריפות שנרשם בשבוע שעבר ביישובי הארץ: "לפני כששבוע אנחנו חווינו שריפות קשות והם שרפו שטחים במבוא מודיעים. אובדן טוטאלי לעשרות משפחות. אנחנו במאמץ משותף עם משרדי הפנים והשיכון ומשרד הביטחון, אנחנו מעבירים סיוע מיידי לתושבים" ציין. בדבריו נתניהו אמר כי הוא מקווה "שנעביר סכום של 5 מיליון שקלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו