"אל תמכור את אמא שלך": דניאל זמיר בשיר לליברמן. צפו

"אל תמכור את אמא שלך": דניאל זמיר בשיר לליברמן. צפו

על רקע המשבר הקואליציוני, אמן הג'אז הבינלאומי, דניאל זמיר משיק שיר מחאה בשם ״ליברמן״, בו יוצא בחריפות נגד הפולטיקה הישראלית- צפו

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90| זמיר: יחצ)

על רקע המשבר במו"מ הקואליציוני וההיערכות לקראת בחירות חוזרות לכנסת, אמן הג'אז הבינלאומי, דניאל זמיר משיק שיר מחאה בשם ״ליברמן״, בו יוצא בחריפות נגד הפולטיקה הישראלית.

"השיר נכתב לפני שנתיים ברגע נדיר ששמעתי רדיו (כבר כמה וכמה שנים נמנע מזה)", מספר זמיר "החדשות היו שליברמן, שלפני יומיים דיבר במילים חריפות על הממשלה, פשוט הצטרף אליה ברגע. הדבר גרם לי לחשוב כמה שקר, צביעות ואגואיזם מסתתרים מתחת לפני הפוליטיקה ועד כמה היא יכולה להיות צינית וגסה"

זמיר מבהיר שעל אף שהשיר נקרא על שמו של ליברמן, הוא מתייחס לתופעה גדולה יותר "השיר הוא כמובן לא ספציפי על האיש ליברמן, אלא באופן כללי על כל הסצינה הזו ועל כל הלכלוך שיוצא משם".

הסינגל החדש יכנס לאלבומו החדש של זמיר, ״אליי״, שיהיה אלבומו ה-13 במספר והראשון שיהיה באופן רשמי אלבום סולו שירה.

זמיר הוסיף על ההחלטה להשיק את השיר: "בימים אלה, כשאנחנו מעט אחרי בחירות ועם הסאגה התורנית הקשורה להרכבת ממשלה אני נזכר שוב עד כמה הפוליטיקה יכולה להוציא את הרע והאנוכי, שלא לומר המושחת, כמעט מכולם. ריבים על תיקים ועלג'ובים, שמעל פני השטח כאילו יש התעסקות בעקרונות ובעניינים חשובים. יוצאים בהצהרות על עקרונות ואמונות אבל באמת חישוב פוליטי קר של קריירה מנחה את רוב הפוליטיקאים מעלייתם ועד שקיעתם.

כמה עצוב ומרגיז שבמקום שהפוליטיקה תשמש פלטפורמה להנהגה איכותית, ערכית, המצב הוא הפוך ועמדות ההנהגה משמשות את ה"מנהיגים" בעיקר לקידום עצמי. מלחמות של כולם בכולם, שמאל מול ימין, ימין מול ימין, שמאל מול שמאל, דתיים מול חילוניים, חילוניים מול חילוניים, דתיים מול דתיים ועוד ועוד.. כולם נגד כולם. סתם. בלי סיבה אמיתית, רק מלחמה על מי יגיע יותר קדימה וכמה הוא ידרוס בדרך. והם חושבים שזה מעניין אותנו… אז זהו שלא."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ליברמן
מגי | 27-05-2019 12:23
כל הכבוד לאמן החכם מעלה שיר שמראה מי הוא ליברמן פוליטיאי ברמה נמוכה שלא יודע מה רוצה מעצמו ושום דבר שנאמר מפיו לא דומה לאמירה הקודמת שלו..... מי יכול לבחור באדם כזה???????