דרעי הבוקר, ליברמן בערב: פגישות מכריעות עם נתניהו - סרוגים

דרעי הבוקר, ליברמן בערב: פגישות מכריעות עם נתניהו

המשא ומתן הקואליציוני מתקדם לקראת סגירה: כשהשר דרעי נועד הבוקר (רביעי) עם ראש הממשלה, בהמשך היום הוא צפוי להיפגש עם יו"ר ישראל ביתנו. 6 ימים נותרו עד לתום זמן ההרכבה

author-image
דרעי הבוקר, ליברמן בערב: פגישות מכריעות עם נתניהו
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

המשא ומתן הקואליציוני מתקדם לקראת סגירה: כשהשר אריה דרעי נועד הבוקר (רביעי) עם ראש הממשלה נתניהו, בהמשך היום הוא צפוי להיפגש עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

שישה ימים בלבד נותרו לנתניהו עד לתום מועד הארכה שהעניק לו נשיא המדינה להרכבת הממשלה. השבעת הממשלה צפוייה לקום בסוף חודש מאי או תחילת יוני לכל המאוחר.

במקביל, הוסבר מטעם הליכוד כי "בשל אילוצי לו"ז" נדחתה פגישת המו״מ הקואליציוני שתוכננה לשעה 10:00 בין הליכוד ליהדות התורה. אולם בצהריים צפויים להתכנס בכנסת נציגי שלוש המפלגות החרדיות יחד עם השר יריב לוין במטרה לפתור את סוגיית חוק הגיוס וענייני דת ומדינה שעוד על הפרק.

אמש שיגר יעקב ליצמן איום לליכוד, וטען כי "יש מו"מ, אם נהיה מרוצים והרבנים יהיו מרוצים – נסכים. אם לא יהיו מרוצים, אנחנו לא מפחדים ללכת לבחירות. חד משמעית", אך הוסיף כי כרגע זה שיא המו"מ, אך  לא משבר ובשלב כזה צריך להיות זהיר ולא לדבר הרבה", אמר בכנס סיכון בחירות של אגודת ישראל בחפץ חיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו