דובר צה"ל החדש הודיע: מוותר על התפקיד - סרוגים

דובר צה"ל החדש הודיע: מוותר על התפקיד

גיל מסינג, מקורבו של הרמטכ"ל שמינויו לתפקיד דובר צה"ל אושר בחודש שעבר הודיע כי הוא מוותר על התפקיד. במכתב לכוכבי הוא כתב: "אינני מעוניין שאדם כלשהו ישתמש בי ובמינוי שלי ככלי ניגוח ברמטכ"ל"

author-image
דובר צה"ל החדש הודיע: מוותר על התפקיד
  (צילום: סיגל נפתלי קסל)

גיל מסינג, שמינויו לתפקיד דובר צה"ל אושר בחודש שעבר על ידי ראש הממשלה ושר הבטחון, בנימין נתניהו, הודיע כי הוא מוותר על התפקיד.

כזכור, מיד לאחר מינויו של מסינג לתפקיד, דווח כי הוא שימש בעבר כסוכן משטרתי בפרשת השחיתות במפלגת 'ישראל ביתנו'. כעת, מבהיר מסינג במכתב לרמטכ"ל אביב כוכבי, כי הוא אינו מוכן להיות כלי ניגוח ברמטכ"ל ועל כן הוא מוותר על התפקיד.

במכתב, שהובא באתר ynet, כתב מסינג לכוכבי: "במשך שני עשורים המוניטין האישי והמקצועי שלי הולך לפניי ומעולם לא דבק בו רבב. אני ער לכך שגורמים בעלי מניעים זרים משרבבים אותו בזדון לשיח ערכי שנוי במחלוקת על גבו של צה"ל והמינוי הממלכתי שאותו ייעדת לי. אינני האדם הראשון שחווה זאת נוכח הצעה לתפקיד ציבורי, ואין לי כל כוונה להשלים עם זה".

בהמשך כותב מסינג: "על בסיס אותו סולם ערכים שהכווין אותי בכל פעולותיי עד כה, ועל אף שהובהר שלא נפל כל פגם בהתנהלותי האישית או בזו של מי מקרוביי, אינני מעוניין שאדם כלשהו ישתמש בי ובמינוי שלי ככלי ניגוח כלפי הרמטכ"ל או כלפי צה"ל".

"על כן", הוסיף מקורבו של כוכבי, "אני מבקש ממך לבטל את המינוי ולאפשר לי לחזור לחיי המגוונים והמעצימים אותם אני אוהב מאוד במסגרת עבודתי בצ׳ק פוינט, ולספק לאשתי ולילדיי את החיים המשפחתיים השלווים להם הם ראויים מכל".

כאמור, מסינג היה אמור להחליף בתפקיד את דובר צה"ל הנוכחי, תת-אלוף רונן מנליס, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. מסינג, בן 36, גדל ביבנה והתגייס בשנת 2001. הוא שירת בבסיס חצור ובין השנים 2004-2002 כיהן כקצין המבצעים של התקשורת הבינלאומית בדובר צה"ל. לאחר מכן, עד 2006, היה נציג דובר צה"ל באוגדת עזה ושירת תחת כוכבי שהיה מפקד האוגדה. בהמשך כיהן בתפקידי ייעוץ תקשורת שונים של פוליטיקאים וחברות גדולות דוגמת קבוצת שטראוס וצ'ק פוינט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גבר אמיתי -
סאם | 12-05-2019 13:07
עד כמה שחבל שלאבד את היכולות הנפלאות שלו בתפקיד , הוא מספיק חזק לקום ולהגיד אני שומר על מי שאני ומשפחתי!
2
למסינג פרצוף של בולשביק מימי סטאלין
עידו 2 | 12-05-2019 14:06
התפללנו רבות שמסינג לא יתמנה לדובר צה''ל
3
מסינג
גברת | 14-05-2019 8:24
כל הכבוד לו .גבר לעניין.אדם עם שיעור קומה.לא תאב בצע.יש לו עקרונות.הלוואי בממשלה שלנו היו עוד כמה כמוהו.