דמעות • שירה איש רן: "אף אחד לא יוכל לנצח אותנו" - סרוגים

דמעות • שירה איש רן: "אף אחד לא יוכל לנצח אותנו"

שירה ועמיחי איש רן ריגשו את הקהל באירוע 'שירים לזכרם' בכנסת: "אנחנו כאן, כדי לעודד את המשפחות השכולות, שאליהן הצטרפנו בגיל כל כך צעיר, ולומר להן שמדינת ישראל שלנו היא פשוט נפלאה, יש תמיד תקווה"

author-image
דמעות • שירה איש רן: "אף אחד לא יוכל לנצח אותנו"
  (צילום: צבי יהודה הרלינג)

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל תשע"ט. במשכן הכנסת נערך האירוע המסורתי 'שירים לזכרם' בהשתתפות ראש הממשלה, נשיא המדינה, יו"ר הכנסת, חברי כנסת ובני המשפחות השכולות.

שירה ועמיחי איש רן, שבנם עמיעד-ישראל הי"ד נרצח בבטנה של שירה בפיגוע בעופרה בחורף האחרון, ריגשו את הקהל כשנשאו את דבריהם בקול רועד:

"אנחנו כאן, כדי לעודד את המשפחות השכולות, שאליהן הצטרפנו בגיל כל כך צעיר, ולומר להן שמדינת ישראל שלנו היא פשוט נפלאה, יש תמיד תקווה, ואם נהיה אנחנו כולנו יחד, כמו אחרי מותו של עמיעד שלנו, אף אחד, אבל באמת אף אחד, לא יוכל לנצח אותנו".

הסרטון על עמיעד-ישראל איש רן הי"ד

עשהאל שבו, שאיבד את רגלו הימנית בפיגוע בו נהרגו אמו ושלושת אחיו ביישוב איתמר:"אחרי הפיגוע הייתי בטוח שנשארו לי בחיים רק אבא, ושלושה אחים. עם הזמן למדתי, שיש לי עם שלם, שהוא איתי בכל מקום, בבית הספר, בשיקום, ביישוב, בנבחרת ישראל בכדורסל לכיסאות גלגלים. הווייתם של אמא והאחים תישאר אצלי לעולם, חלק מגופי, חלק מנפשי. אבל גם מדינת ישראל עם היד המושטת נותנת את הכוח לפסוע צעד אחר צעד, לחיים שלמים"

הסרטון על משפחת שבו שהוקרן באירוע

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
גם האבא חילוני?
אא | 08-05-2019 0:15
איזה כואה
זה מה שכואב בכל הסרט?
אני | 08-05-2019 10:25
אנשים מוזרים
2
עם ישראל חי
הודיה | 08-05-2019 1:26
כואב הלב ומחזק כמה הם חזקים !!! לפחות משתדלים לעשות הכל כדי להתקדם... שה'ח מנחם אתכם אהובים
3
עם ישראל חי וקיים
שולמית | 08-05-2019 6:52
מרגש, אין עליכם ישראל.
4
שיר שכתבתי על השכול
אילנה | 08-05-2019 9:28
נהר של דמעות/אילנה כמה דמעות עוד יזלגו על חיילים שנפלו בקרב, כמה דמעות עוד יזלגו של אמהות שכולות, של יתומים ואלמנות. כאב צער ואובדן נהר של דמעות. ואני מרחפת בין ארץ ושמים מחפשת תשובות לשאלות, מגיעה עד כסא הכבוד נהר של דמעות זורם שם וכל המביט בו רואה את מסכת חייו ומלאכים באים ומלווים רואים ואינם נראים לוחשים אחרי החושך יתגלה האור!!!
5
שלא יידעו עוד צער - ואמן שכבר השנה
אוראור | 08-05-2019 18:48
יזכו לחבוק תאומים או תאומות!