אלישיב רייכנר: "נתניהו לא צריך לעשות שום דבר כדי להיבחר שוב"

אלישיב רייכנר: "נתניהו לא צריך לעשות שום דבר כדי להיבחר שוב"

העיתונאי ומועמד הימין החדש לכנסת בבחירות האחרונות, מותח בקורת על כך שנתניהו לא פנה לתושבי עזה במהלך סבב הלחימה האחרון ואפילו לא ירד לדרום: "אולי אחרי עידן נתניהו יהיה פה מנהיג אמיתי, שיסכים לרדת אל העם, גם אחרי בחירות"

"נתניהו לא צריך לעשות שום דבר כדי להיבחר שוב"
  (צילום: יאיר קליטמן)

העיתונאי אלישיב רייכנר, שהתמודד בבחירות האחרונות לכנסת במסגרת מפלגת 'הימין החדש' של בנט ושקד, מותח בקורת על התנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך סבב הלחימה האחרון.

רייכנר ציין שנתניהו לא דיבר לתושבי עוטף עזה אפילו פעם אחת במהלך הימים האחרונים ואף לא הגיע לדרום, דבר שהוא עשה לפני הבחירות כמה וכמה פעמים.

רייכנר התייחס למעמדו הפוליטית של נתניהו ואמר: "מבחינה אלקטורלית, נתניהו לא צריך לעשות שום דבר. הוא לא צריך להסביר את התגובה הנרפית על 700 טילים וארבעה הרוגים. הוא לא צריך לרדת דרומה ולהביט בעיניהם של התושבים, והוא לא צריך להגיע לאולפני התקשורת ולענות על שאלת קשות. כי נתניהו ייבחר שוב ושוב, והוא היה נבחר גם אם הבחירות היו בעוד חודש".

"אבל מבחינה מוסרית, איזה מסר מעביר מנהיג שרק לפני חודש דיבר בלי סוף לאנשיו, מכל מדיה אפשרית, ועכשיו, כשהוא מקבל החלטות קשות, הוא ממלא את פיו מים? איזה שיעור במנהיגות לומדים ילדי ישראל כשראש הממשלה שלהם, רק לפני חודש רץ לכל חור בארץ, ועכשיו, אחרי שנבחר, הוא לא טורח לצאת מירושלים ולהביע סולידריות קטנה עם מאות אלפי תושבים בדרום ששגרת חייהם שוב נרמסה?".

רייכנר כתב בסוף דבריו כי "מנהיגות אמיתית לא נבחנת ביכולת להיבחר שוב ושוב. אולי פעם, אחרי עידן נתניהו יהיה פה ראש ממשלה, מנהיג אמיתי, שיסכים לדבר, לענות על שאלות קשות, ולרדת אל העם, גם אחרי בחירות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
זה ממש לא מגיע לאנשי הפריפריה
קושקוש | 06-05-2019 10:37
עם כזה טמטום מבחינתם לבחור בנתניהו לא מגיע להם שום הסברים. כבר היו סבבי מלחמה רבים כאלו לפני הבחירות וכנראה שהסברי ראש הממשלה במסע הבחירות היו מספקים.
2
מסכים לגמרי, יש להגביל את התפקיד ל-2 קדנציות
שי | 06-05-2019 10:45
אין מנהיג שאין לו תחליף, ואילו ביבי הצליח ואקום בתוך הליכוד. הלוואי ויתפטר אחרי השימוע, ואז יקום דור חדש של מנהיגים. בארהב כל הזמן מחליפים את ראשי המפלגות, ובזכות כך טראמפ נבחר לנשיא.
3
חכה רגע, תחשוב פעמיים. האם
איגור | 06-05-2019 10:46
על מה אתה מדבר? אין בעיה לבוא בטענות אם הם נכונות. אבל זה נשמע קפיצי מידי הטענה שלך שלא ירד לדרום. מתי? בשבת? בהערכות מצב? ביום ראשון? לראות בתקשורת את ראש הממשלה בסיטואציה של אזעקה? אחי רק יום שני בבוקר. יש מספיק דברים מתסכלים מהימים האחרונים, למה להמציא תסכולים?
4
חשבון נפש
אלי יוסף | 06-05-2019 11:30
למה הימין החדש לא עבר את אחוז החסימה. ? לא הגיע זמן חשבון נפש. כי הבית היהודי בהנהגת בנט ושקד בלמו הצעת חוק של יהודה גליק - לאסור על ייצוא צבאי למדינות שמבצעים רצח עם ופשעים נגד האנושות. עם שמחמש רבי מרצחים זה עם חלש - עם ללא חמלה היא עם ללא גבורה. התחננתי לבנט ושקד והם התעלמו והנה התוצאות
5
בחרתם בכלומניק הזה וכך רציתם
אותו הדבר | 06-05-2019 11:41
כמו נהנתניהו, החינוך היום, כל אחד אומר שלום עלייך נפשי.
6
ברוך דיין האמת!!!
רחמים | 06-05-2019 16:09
על הימין נאמר ברוך שפטרנו מעונשכם!! ברוך דיין האמת שלא עברתם את אחוז החסימה. והייתי מוסיף את ברכת הגומל. הגומל לחייבים טובות שגמלנו כל טוב, שהימין החדש לא נכנס לכנסת.
7
ביבי
רינה ניקובה | 08-05-2019 3:28
רוצים אדם ישר הגון ושפוי!ביבי גו הום!