מעל 450 רקטות נורו, חמאס: "עדיין לא התחלנו" - סרוגים

מעל 450 רקטות נורו, חמאס: "עדיין לא התחלנו"

חמאס מאיימים על ישראל ובג'יהד האסלאמי הודיעו כי "נבחנת הרחבת הירי למרחק של מעל 40 קילומטרים בשעות הקרובות אם התוקפנות תימשך" בתוך כך הקבינט יתכנס ב13:15 עם בנט ושקד

מעל 450 רקטות נורו, חמאס: "עדיין לא התחלנו"
  Abed Rahim Khatib/Flash90

בזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הוסיפו לאיים על ישראל, כשכתבו באתר הארגון מסר בעברית: "עדיין לא התחלנו".

במקביל, הג'יהאד האיסלאמי הוסיף ואיים כי "לאור ההתעקשות של ישראל לפגוע בבתים – ההתנגדות הפלסטינית החליטה להגיב באופן חסר תקדים. שוגר מטח גדול של כ-50 רקטות לאזור אשקלון, ונבחנת הרחבת הירי למרחק של מעל 40 קילומטרים בשעות הקרובות אם התוקפנות תימשך". עוד ציינו כי "ההתנגדות הפלסטינית לא תוותר על זכותה להגיב על פשעי ישראל ולהגן על עמנו – ילדים, תינוקות, נשים וזקנים, שדמם נשפך על ידי רוצחים טרוריסטים. נתנגד בכוח ובנחישות עד שתיפסק התוקפנות".

על רקע הדיבורים על הפסקת אש אפשרית דובר צה"ל הבהיר כי "איננו עוסקים בהפסקת אש, חטיבה 7 מועברת לאוגדת עזה ואנו נערכים למספר ימי לחימה".

כינוס הקבינט המדיני ביטחוני נדחה לשעה 13:15וזאת לראשונה מאז 30 במרץ אז התכנס הקבינט לאחרונה. איילת שקד ונפתלי בנט, שלא נכנסו לכנסת וחברים בממשלת המעבר, יגיעו לדיון.

מיום שישי בערב ועד עכשיו נורה לעבר ערי ויישובי ישראל כ- 450 טילים. הלילה נרצח תושב אשקלון בן 58, משה אגדי הי"ד, לאחר שנפצע בחזהו מרסיסים של רקטה שנחתו בסמוך אליו.

אגדי ז"ל הוא ההרוג הראשון מירי טילים מאז מבצע 'צוק איתן' ושמו ימנה ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ביום הזכרון הקרוב שיחול ביום שלישי בערב.

שי, אחיו של ההרוג משה אגדי, אמר ל-ynet: "משה אחי היה אדם צנוע. הוא ידע לכבד כל אדם, אהב את כולם ואהוב על הבריות. הוא היה בן אדם מאושר, כל הזמן מחייך, צוחק, עם סבר פנים יפות. אבידה מאוד קשה. המשפחה שלו פה איתנו, אנחנו מחבקים אותם".

במקביל, תקיפות צה"ל בעזה נמשכות כל העת, ובמהלכן נהרגו שני מחבלים בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי. מיום שישי נהרגו 10 מחבלים, בהם שישה מחבלים בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי. בסך הכול תקף הלילה צה"ל 60 מטרות ברצועה, בהן פירי מנהרות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לכבוש את עזה
קרן | 05-05-2019 12:36
אין פתרון אחר. בנט צודק. לתת לצבא לעבוד כמו צבא. רחמנות על תושבי הדרום במקום על תושבי עזה! סילוק מנהיגות החמאס יעשה חסד עם כולם
2
... עוד לא התחלתם ??? ... אחרי יום העצמאות ..
אזרח נאיבי | 05-05-2019 12:40
... עוד לא התחלתם ??? ... אחרי יום העצמאות ... אתם נגמרים ....