העולם נגד הירי: "מביעים הזדהות עם העם בישראל" - סרוגים
מבזק

העולם נגד הירי: "מביעים הזדהות עם העם בישראל"

לאחר שממשל ארה"ב הודיע על גינוי ההסלמה בדרום, גם בשאר העולם תקפו את חמאס על ירי הרקטות והביעו תמיכה באזרחי ישראל: "שיגור רקטות אינו מקובל כלל"

author-image
העולם נגד הירי: "מביעים הזדהות עם העם בישראל"
  "מביע תמיכה באזרחי ישראל". סגן ראש ממשלת איטליה מתיאו סלביני (צילום: שאטרסטוק)

לאחר שממשל ארה"ב הודיע על גינוי ההסלמה בדרום, גם במדינות אירופה תקפו את חמאס על ירי הרקטות והביעו תמיכה באזרחי ישראל.

"ישראל חווה מתקפת ירי מסיבית נגדה בימים האחרונים" כתב בטוויטר סגן ראש הממשלה האיטלקי מתיאו סלביני. "אני מביע הזדהות מלאה עם ראש הממשלה נתניהו ועם כל אזרחי ישראל".

במקביל, שגריר הולנד בישראל ג'ילס בשור-פלאג נסע לקיבוץ נחל עוז, שם נפגש עם בני המשפחה שביתה נפגע משיגור רקטה. "הם נבהלו מאד, אבל עכשיו הם בסדר וזכו ולטיפול מרשים מחבריהם בקיבוץ" אמר. "שיגור רקטות לעבר אזרחים אינו מקובל כלל. חייבים למצוא בדחיפות פתרון לעזה שיחזיק מעמד".

גם מחוץ לאירופה נרשמה תמיכה רבה בישראל, בין השאר מנשיא ברזיל ז'איר בולסונרו- ששיתף בטוויטר תיעוד של פגיעת רקטה בדרום. "רק היום נורו יותר מ-150 רקטות מרצועת עזה- לעבר ישראל, ולעבר אזרחים יהודים" כתב.

אמש האיחוד האירופי גינה באופן רשמי את ההסלמה בדרום וקרא לארגוני הטרור להפסיק את שיגור הרקטות. "ירי הרקטות מעזה לעבר ישראל חייב להיפסק מיד. יש צורך דחוף לעצור את ההסלמה המסוכנת כדי להבטיח שחייהם של אזרחים מוגנים" אמרו. "לישראלים ולפלסטינים יש את הזכות לחיות בשלום, בביטחון ובכבוד. רק פתרון מדיני יכול לשים קץ לאלימות. האיחוד האירופי תומך באופן מלא במאמצים של מצרים ושל האו"ם להרגיע את המצב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו