צה"ל תקף ברצועה, רקטות שוגרו לעוטף עזה - סרוגים

צה"ל תקף ברצועה, רקטות שוגרו לעוטף עזה

שני שיגורים נורו משטח רצועת עזה לישראל, זאת בתגובה לתקיפת חיל האוויר ברצועה לאחר שיגור בלוני נפץ ותבערה. מטוס קרב וכלי טיס השמידו יעדי טרור במתחם צבאי של חמאס

author-image
צה"ל תקף ברצועה, רקטות שוגרו לעוטף עזה

יום הזיכרון לשואה ולגבורה, וגם הלילה (חמישי) אזעקות צבע אדום פילחו את אזור עוטף עזה, לאחריהן זוהו שני שיגורי רקטות משטח רצועת עזה לישראל, זאת בתגובה לתקיפת חיל האוויר ברצועה לאחר שיגור בלוני נפץ ותבערה.

מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, לאחר שקודם לכן שוגרו בלוני נפץ ותבערה לעבר שטח ישראל שאף גרמו למספר שריפות לפרוץ במקום.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל רואה בחומרה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול נגד פעולות טרור אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

השריפה בין פארק אשכול לאורים. (צילום: צביקה קורבשי)

המתיחות כבר החלה אתמול, כאשר כמה שרפות פרצו כתוצאה מבלוני תבערה, אחת מהן החלה בין פארק אשכול לאורים, אחרת פרצה באחד מיישובי המועצה האזורית שער הנגב, שם רבש"ץ היישוב מנע את התפשטות האש ועוד 4 צוותי כיבוי אש מנתיבות בסיוע צוותי קק"ל וראשות הטבע והגנים פעלו להשתלטות על שרפה גדולה ביער, באזור מועצה אזורית אשכול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חוסר אוזלת הממשלה
אלי אביאל | 04-05-2019 22:55
דע כל עוד ראשי החמאס לא המטרה ואן סיכולים ממוקדים חבל על שהמטוסים. זה מופנה אלך ביבי נתניהו. ואל תיחייה בהשליות שהתקיפה תועיל לילה טוב .אל תרחם על המרצחים