בקרוב בוואטסאפ: האימוג'ים זוכים לשדרוג משמעותי - סרוגים

בקרוב בוואטסאפ: האימוג'ים זוכים לשדרוג משמעותי

אפליקציית המסרים עובדת כעת על שדרוג משמעותי לאימוג'ים הפופולריים, וצפויה להציג בקרוב אימוג'ים מונפשים שינועו ברחבי המסך. במקביל, האנימציות יתווספו גם לפונקציית ה"סטיקרים"

author-image
בקרוב בוואטסאפ: האימוג'ים זוכים לשדרוג משמעותי
  (צילום: שאטרסטוק)

אין ספק שהאימוג'ים מהווים מרכיב מרכזי ואהוב במיוחד עבור משתמשי וואטסאפ. כיום הודעות רבות משתמשות בפרצופים ובסמלים כדי להוסיף צבע או רגש לטקסט הנשלח, ומדי שנה מתווספים עשרות אימוג'ים חדשים למאגר הקיים. אך כעת נראה כי האימוג'ים צפויים לזכות בקרוב לשדרוג חדש ומשמעותי במיוחד.

על פי הדיווח באתר WaBetaInfo, אפליקציית המסרים הפופולרית מפתחת כעת אפשרות להציג אימוג'ים מונפשים, שיוכלו לנוע במסך ולהציג אנימציה קצרה. הדבר צפוי להוסיף חיים חדשים לסמלים המוכרים, כשבין השאר תוכלו לראות את הדמעות זולגות בפניו של הפרצוף הבוכה, או לחלופין לראות את החיוך הגדול המתפרש על פני האימוג'י הנשלח. האימוג'ים המונפשים יוכלו להיות מוצגים גם באפליקציות הסלולר, וכן בגרסת הווב של האפליקציה.

האימוג'ים המונפשים יאפשרו גם לשדרג את פונקציית ה"סטיקרים" החדשה- כשכעת מפתחים יוכלו לפתח סטיקרים מונפשים משל עצמם. חלק מחבילות הסטיקרים הקיימות יתעדכנו ויכללו סטיקרים מונפשים חדשים, ביניהם דמויות המוכרות מהסטיקרים במסנג'ר של פייסבוק.

בשלב הזה לא ידוע מתי האימוג'ים החדשים יגיעו לאפליקציה, מכיוון שפונקציית ההנפשה עדיין נמצאת בשלבי פיתוח. אפשרות ההנפשה תגיע קודם כל לגרסת הבטא של וואטסאפ, ורק לאחר מכן תושק באופן רשמי באמצעות עדכון עתידי לאפליקציות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו