נסראללה: "ישראל לא תוכל לנצח במערכה קרקעית" - סרוגים

נסראללה: "ישראל לא תוכל לנצח במערכה קרקעית"

לראשונה מאז סיום מבצע "מגן צפוני", מזכ"ל חיזבאללה התייחס למתיחות עם ישראל וטען כי "חלף פרק הזמן שחיל האוויר יכול להכריע מלחמה. ישראל לא תפתח במלחמה נגד לבנון, כי הצבא שלה לא יוכל לנצח בפעולה קרקעית"

author-image
נסראללה: "ישראל לא תוכל לנצח במערכה קרקעית"
  (צילום: שאטרסטוק)

לראשונה מאז סיום מבצע "מגן צפוני", מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה התייחס הערב (שני) למתיחות בין ישראל ולבנון, וטען כי צה"ל אינו מוכן למבצע קרקעי בחזית הצפונית.

"אני נוטה לפסול על הסף את האפשרות שישראל תפתח במלחמה נגד לבנון, כי הצבא שלה לא יוכל לנצח בפעולה קרקעית" אמר בנאום לרגל יום השנה לייסוד תנועת הצופים של חיזבאללה. "חלף פרק הזמן שחיל האוויר יכול להכריע מלחמה. אם ישראל רוצה מלחמה, היא זקוקה למערכה קרקעית – והם לא מוכנים לזה עדיין. חלף פרק הזמן שחיל האוויר יכול להכריע מלחמה".

עוד התייחס לירי של חמאס לעבר יישובי גוש דן, כשלדבריו "ראינו איך שני טילים שנורו בטעות מעזה ונחתו בתל אביב השפיעו על ההתנגדות. כל הצעדים הישראליים בעניין לא עזרו".

נסראללה הוסיף והכחיש את הדיווחים אמש באתרי התקשורת בכוויית, לפיהם חיזבאללה מתארגן למלחמה עם ישראל בקיץ הקרוב. "מדובר בהמצאה. אם מתפרסם מאמר בעיתון כלשהו, זה יכול להיות מבוסס על מידע שגוי. מה שהתפרסם שגוי לחלוטין, ומגיע בעיתוי רע במיוחד. לא אמרתי בשום מקום כי בקיץ צפויה מלחמה עם ישראל. שהעיתון הכוויתי יהפוך את הכותב שאיני מכיר אותו לתסריטאי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
רק תנסה ותראה...
יובל מילואימניק | 22-04-2019 19:51
מה זה מוכנים.
2
חחחחח אתם יכולים להיות רגועים.
לוחם בגדסר צנחנים | 23-04-2019 8:18
אין משהו שאנחנו מוכנים לו יותר מיזה..
3
הבריה עם החיתוך על הראש היא 2 חידות
הבריה | 23-04-2019 16:47
האם החיתוך ריק או מלא? ואם מלא האם זה של ביבי?
4
אכבר
רפאל בבג'נוב | 23-04-2019 18:13
יא אכבר מכוער תמשיך להיסתתר מתחת לאדמה. זה כבר ניצחון שלנו זה שאתה יוצא מידי פעם לנשום קצת אוויר ומצטלם לא עושה אותך גיבור יא אכבר מטונף
5
كلب ابن كلب ابن ستعش كلب
ספי | 17-05-2019 11:55
يا رماد يا رب ال ه ينهل ابو الابوة زوبه الأمك تشتعل...