לקראת האירוע הענק: מנחי האירוויזיון זכו לסיור מיוחד - סרוגים

לקראת האירוע הענק: מנחי האירוויזיון זכו לסיור מיוחד

רגע לפני שיובילו את משדרי האירוויזיון, ארבעת המנחים נפגשו לחזרה ראשונה עם הבמאי והעורך הראשי, יובל כהן וקיבלו סיור מיוחד באולם באקספו תל אביב

author-image
לקראת האירוע הענק: מנחי האירוויזיון זכו לסיור מיוחד
  צילום: יובל כהן

ארבעת מנחי האירוויזיון, ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב, נפגשו אתמול (ג') לחזרה ראשונה ומרגשת באקספו תל אביב עם הבמאי והעורך הראשי, יובל כהן.

הרביעייה זכתה גם לחזרה ראשונה וסיור באולם שהולך ונבנה עם קסדות ואפודי מגן, כדי לשמור כמובן על בטיחות בתוך אתר הבנייה הענק לבמה הגדולה והמושקעת.

צילום: יובל כהן

בתחילת השבוע נערכה מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה נחשף הלו"ז המושקע לגמר האירוויזיון, שצפויים לכלול: קטע מיוחד של גל גדות, הופעות של מדונה ועידן רייכל ומחרוזת מיוחדת של נציגי אירוויזיון בולטים.

כמו כן נחשף כי הליך הקמת מתחם מופעי האירוויזיון לוקח 54 יום ונדרשים לו 450 קונטיינרים ומשאיות המנוהלים ומתופעלים על ידי כ-300 טכנאים מחו"ל, מכלל הספקים אשר עובדים על פני 3,000 משמרות של עובדי במה.

בנוסף, כדי לפרוק את 220 ק"מ הכבלים והסיבים המשמשים את ההפקה- נדרשים 96 שעות – הליך הפירוק. בהפקת האירוויזיון יעבוד צוות של כ-1,600 איש, מתוכם כ- 500 מתנדבים.

אירוויזיון 2019 ישודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
משתמטת
ירושלמי | 17-04-2019 11:19
למה נתנו לבר רפאלי להנחות את האירוויזיון? אה, בעצם היא גם הנחתה את טקס הסיום של המכביה, טקס שנערך באתר המורשת בלטרון! (ככה זה כשרת התרבות מירי רגב אוהבת משתמטים). למה האירוויזיון יתקיים בתל אביב ולא בירושלים בירת ישראל? למה בקטעי המעבר באירוויזיון לא ישדרו מקומות שהם ביהודה ושומרון? ממשלת ימין עלק...
שירות צבאי הוא לא חזות הכל בבן אדם
אורי | 17-04-2019 18:22
בן אדם לא מוגדר לפי זה. אין לך אמות מידה אחרות להעריך לפיהן אדם?