סמוטריץ בדאגה לגוש: "צאו לחזק את המחנה הלאומי" - סרוגים

סמוטריץ בדאגה לגוש: "צאו לחזק את המחנה הלאומי"

אחרי קרב התקפות שניהלו באיחוד מפלגות הימין עם הימין החדש, יוצא יו"ר הרשימה סמוטריץ' בפנייה נרגשת לכלל מצביעי המחנה הלאומי: "צאו עכשיו להצביע, כדי שלא נתעורר עם גנץ"

author-image
סמוטריץ בדאגה לגוש: "צאו לחזק את המחנה הלאומי"

אחרי קרב התקפות שניהלו באיחוד מפלגות הימין עם הימין החדש, יוצא יו"ר הרשימה, בצלאל סמוטריץ' בפנייה נרגשת לכלל מצביעי המחנה הלאומי: "צאו עכשיו להצביע, כדי שלא נתעורר עם גנץ".

הוא פנה למצביעים: "תביאו את המשפחות, את החברים, את כל מי שלא הצביע. אחוזי ההצבעה נמוכים. אסור לתת לזה לקרות, זו תהיה בכייה לדורות".

ההודעה חריגה של סמוטריץ', שכן כבר כמה שעות שהימין החדש ואיחוד מפלגות הימין מטיחים אחד בשני האשמות ותדרוכים על כמות המנדטים, במטרה להעלות או להוריד את המפלגה המקבילה.

"חברים, זו ההודעה הכי חשובה שכתבתי", אמר הערב (שלישי) יו״ר הימין החדש, השר נפתלי בנט בקמפיין הצעקות נגד אחוזי ההצבעה הנמוכים בימין. לדבריו, "נתניהו ראש הממשלה הבא, בקלות".

איחוד מפלגות הימין על 9 מנדטים

בנט טען כי "הרב פרץ או בצלאל סמוטריץ' הודיעו כרגע שהם על 8-10 מנדטים. איילת ואני במצב לא קל. רף מסוכן" והוסיף "בקשה צנועה – כולם, פשוט כל המחנה הלאומי: ליכוד, סמוטריץ, פייגלין, כולם: תיכנסו תחת האלונקה שלנו. תצביעו רק לימין החדש".

להלחם להלחם ולהלחם

במקביל הוציא קריאה, הרב רפי פרץ יו״ר איחוד מפלגות בימין נגד הימין החדש שלטענתו "רוצה לחסל את הציונות הדתית". הוא סיפר: "קמנו הבוקר עם תחושות טובות בשטח, המון התלהבות. מאז הימין החדש הולך עם ספינים עלינו ונלחם בנו ורוצה לחסל את הציונות הדתית. חברים לא לוותר! הציונות הדתית אסור לה להיעלם מהמפה. בואו נלחם בכל הכח להוציא את כולם מהבית יש לנו כמה שעות להלחם להלחם ולהלחם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו