"העלאת שיעור ההצבעה- קריטית לניצחון הימין" - סרוגים

"העלאת שיעור ההצבעה- קריטית לניצחון הימין"

אלפי מתנדבים ממטה "זזים ימינה" יפשטו על בתים ברחבי הארץ, במטרה להוציא מצביעי ימין פוטנציאלים אל הקלפיות. לדברי יו"ר המטה: "הציבור הפנים את חשיבות העלאת שיעור ההצבעה- שהיא קריטית לנצחון הימין"

"העלאת שיעור ההצבעה- קריטית לניצחון הימין"

החל מהשעה ארבע אחר הצהריים היום (שלישי), יפשטו כ-5,000 מתנדבי מטה "זזים ימינה" על עשרות מערי ישראל, במטרה להמריץ את מצביעי הליכוד והמחנה הלאומי לצאת ולהצביע.

יו"ר מטה "זזים ימינה" מטעם הליכוד, מרדכי בניטה, אמר כי ביממה האחרונה הוא חש התעוררות משמעותית של הציבור מההתיישבות ומריכוזי הציונות הדתית. "הציבור הפנים את חשיבות זזים ימינה, ואת חשיבות העלאת שיעור ההצבעה- שהיא קריטית לנצחון הימין, והוא מבקש כעת לפעול על מנת להצליח במשימה" אמר. "כל הנתונים מוכיחים שמאז שנת 2000, ככל שאחוז ההצבעה היה גבוה יותר- כך נצחון הימין היה מובטח יותר".

מטרת הפעילות של "זזים ימינה" היא לפקוד בתים, שכונות, וערים שאותרו מראש כערים שבהן יש נטייה חזקה להצביע למפלגות הימין- אך שיעור ההצבעה בהן בפועל הינו נמוך יחסית. כך למשל, בבחירות האחרונות שיעור ההצבעה בתל אביב- המזוהה כעיר שיש בה תמיכה חזקה למפלגות השמאל- עמד על כ 80 אחוזים, בעוד שטבריה, קרית שמונה, אופקים ושדרות- שבהן יש נטייה חזקה להצביע למפלגות הימין- הצביעו רק כ-60 אחוזים מבעלי זכות ההצבעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בחירות
תום | 09-04-2019 15:27
אחינו עם ישראל הימניים אל תהיו שאננים השמאל בתל אביב רץ לקלפיות....שאננות שלנו סכנה בבקשה תצאו להצביע
2
איך מתנדבים למטה זזים ימינה
אברהם | 09-04-2019 15:52
נא לפרסם מספר ליצירת קשר
3
למה אתה כל כך חושש?? קצת אמונה בבורא עולם
אבי יצחק | 09-04-2019 18:37
למה אתה כל כך חושש?? קצת אמונה בבורא עולם