גנץ מגיב לבוטים: "נתניהו מוביל קמפיין טרור תודעתי" - סרוגים

גנץ מגיב לבוטים: "נתניהו מוביל קמפיין טרור תודעתי"

מפלגת 'כחול לבן' הגישה תלונה במשטרה נגד הליכוד, בעקבות חשיפת הרשת המפיצה מידע כוזב בניסיון להשפיע על הציבור לקראת הבחירות. בני גנץ תקף: "נתניהו מוביל קמפיין של טרור תודעתי על אזרחי מדינת ישראל"

גנץ מגיב לבוטים: "נתניהו מוביל קמפיין טרור תודעתי"
  (צילום: פלאש 90)

ח"כ מיקי לוי הגיש בשם 'כחול לבן' תלונה במשטרה בגין הפעלת רשת להפצת מידע כוזב בניסיון להשפיע על הציבור לקראת הבחירות. תלונה זו באה על רקע החשד הפלילי שעולה מהפרסום הבוקר ב"ידיעות אחרונות" וב"ניו יורק טיימס" כי במערכת הבחירות הזו, מופעלת רשת מתוכננת וממומנת בכסף רב ותכליתה הפצת מידע כוזב, בניסיון להשפיע על ציבור הבוחרים.

על פי החשד העולה מהפרסומים, בעל אינטרס פוליטי מנסה "לגנוב" את הבחירות, לא באמצעות הצגת עמדות, מצע, ושכנוע, אלא על ידי השפעה באמצעות הפצת כזבים, וחמור מכך- ניסיון להדהד את השקרים עד שיחדרו לתקשורת הממוסדת. אם דברים אלו אכן יתבררו כנכונים, מדובר בפשעים פליליים, ועל כעל משטרת ישראל לחקור את הפרשה.

במקביל, ארבעת בכירי המפלגה כינסו מסיבת עיתונאים שבה התייחסו לפרשה. "התחקיר שפורסם הבוקר מגלה כי נתניהו מוביל קמפיין של טרור תודעתי על אזרחי מדינת ישראל" אמר היו"ר בני גנץ. "אזרחי ישראל מוצפים בחודשים האחרונים במסרים ובפייק ניוז ברשת הדיגיטלית. נתניהו לא בוחל בשקרים, לא בוחל במניפולציות, אין כאן מקריות. ההדלפות הביטחוניות מהקבינטים השונים מצטרפות לפרסום של היום והם כולם שקר אחד גדול".

"מי שמדליף לא יהסס לבסס מערך של פייק ניוז שרק קצה הקרחון שלו נחשף היום. יש כאן מערך שלם שהומר בכסף גדול על מנת לנצח בבחירות, והדבר הזה מחייב חקירה. ההדלפות מהקבינט ומדיונים סודיים הם חלק ממערך שלם שנתניהו מפעיל כדי לגנוב בחירות" הוסיף. "אני לעצמי לא דואג, עמדתי בלחצים, קיבלתי החלטות קשות, אני פחות מודאג. מעניין מה יבוא עליי בהמשך. נתניהו יכול ללכלך עליי כמה שירצה. אני נחוש, אני הולך לנצח".

ח"כ יאיר לפיד הוסיף וסיפר על אחד הציוצים שפורסמו לכאורה על ידי ה"בוטים". "באחד מעשרות אלפי הציוצים שמפיצה הרשת של נתניהו נאמר אתמול 'בני גנץ הובהל לבית החולים לאחר כאבי ראש, חשד לאירוע מוחי משמעותי" סיפר. "כמו שאתם רואים, בני גנץ יושב כאן בריא כמו שור. זה שקר מסוכן ומטורף בדיוק כמו כל השקרים שסיפרו עליהם בשבועות האחרונים. ראש הממשלה מפיץ שקרים על הרמטכ"ל ה-20 של מדינת ישראל, אחד האנשים הכי הגונים וצנועים שהכרתי אי פעם".

לדבריו, "התחקיר של 'ידיעות אחרונות ו'ניו יורק טיימס' חושף את העובדה שנתניהו ואנשיו ירדו מהפסים. הוא יודע שהוא יפסיד בבחירות בעוד שמונה ימים. הוא יודע שאם הוא לא יהיה ראש ממשלה – הוא עלול לגמור בכלא. האיש הזה לא מפסיק להתבכיין ולא מפסיק לרמות, אין יותר חלש מזה. הוא מנסה לגנוב את הבחירות. ראש הממשלה מפעיל פרופילים מזויפים ופייק ניוז כדי לגנות בחירות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
50% מ70000 העוקבים של לפיד בפייסבוק הם פיקטיב
שימו לב | 01-04-2019 14:31
פיקטיביים.
2
לאדון חמורגנץ
לא בוט | 01-04-2019 15:04
אדון חמורגנץ. אני לא בוט, אני אדם פרטי, ממצביעי הימין ואין לי ספק בדבר אחד - כל הסימנים מראים שאתה לא אדם יציב נפשית ומיום ליום הסימנים הללו הולכים וגוברים. כל מילה שלך, כל אמירה, הולכת ומוכיחה דבר אחד פשוט - אתה לא כשיר לתפקיד. לך הביתה! בכבוד רב, אדם אמיתי. לא בוט.
3
גנץ אתה פשוט פאתטי - צא לנו מהחיים...
שלומי | 01-04-2019 15:30
האיש פרנואיד ברמות... אבוי לנו אם בטעות יגיע ללשכת רוהמ
4
כמה צדק גלנט כשאמר שגנץ יודע למה הוא שותק
ג גנ גנץ ב בו בוט | 02-04-2019 0:50
וכמה צדק הציבור שדרש שג גנ גנץ ידבר, וכך קיבל את המערכון העלוב והמצחיק ביותר שהיה אי פעם בתולדות האנושות. אני קורא לליכוד ולכל מפלגות הימין, לעשות מזה גשש חיור