הסכם כניעה לחמאס| בן גביר: "נתניהו ובנט אשמים" - סרוגים

הסכם כניעה לחמאס| בן גביר: "נתניהו ובנט אשמים"

מועמד איחוד מפלגות הימין לכנסת, מגיב בחריפות נגד 'הסכם הכניעה' המסתמן בין ישראל לחמאס: "כל ממשלת ישראל ובראשם נתניהו ובנט ששותף בקבינט אשמים", כך גם מי שיצביע נגד - "שותף מלא"

author-image
הסכם כניעה לחמאס| בן גביר: "נתניהו ובנט אשמים"

איתמר בן גביר, מועמד איחוד מפלגות הימין לכנסת, מגיב בחריפות נגד 'הסכם הכניעה' המסתמן בין ישראל לחמאס.

הוא אומר כי מדובר "בהסכם כניעה, וכל חברי ממשלת ישראל ובראשם ראש הממשלה נתניהו ושר החינוך בנט ששותף בקבינט אשמים," כך גם מי שמצביע נגד ההסכם, אבל ממשיך לשבת בקבינט  – "שותף לו באופן מלא", טוען בן גביר לאחר שרי הימין החדש בנט ושקד הצהירו כי יצביעו נגד.

לדבריו, ישראל נכנעת לכנופיית טרור ומפקירה את דרום הארץ. חברי הממשלה לא יכולים להסתכל לחיילים ולתושבי הדרום בעיניים. מי שיחתום על הסכם עם החמאס בוגד בחיילי צה"ל ובתושבי הדרום".

נציין כי כרגע החלטה כזאת לא צפוייה להגיע כלל לדיון, אך כל הסכם מדיני מחייב אישור קבינט שכרגע צפוי להתכנס רק ביום רביעי הקרוב. בתוך כך, מחר לא צפוייה להתקיים ישיבת ממשלה בשל ביקור נשיא ברזיל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ומה עם חבריו למפלגה סמוטריץ' מוטי יוגב וכו,
באמת??? | 30-03-2019 23:56
שמצביעים עם הקואיליציה גם לאחר ההתנהלות של נתניהו
2
איתמר בן גביר
עוז | 31-03-2019 1:47
צודק במאה אחוז!!!
3
רק בנט
ימין | 31-03-2019 1:59
רק בנט, נכנס לקבינט, נלחם בקבינט, משנה את השיח, ויוצר אלטרנטיבה אמיתית לתבוסתנות השלטת, לא חכמה לדבר מבחוץ, ולהתפטר, כל הכבוד לבנט, שהעלה את הציונות הדתית מעיסוק במגזר, למשפיעה חזקה על כיוון המדינה. ואוהבים אותך בן גביר
4
אסור לשבת בכזה ממשלה
חיים | 31-03-2019 11:43
למספר 1 אתה צודק אבל נראה לי שאם בן גביר יכנס הוא יעמוד חזק שהם לא יעשו כאלו שטיות ומה שבטוח שעצומה יהודית לא הולכים לשבת בממשלה שמדברים משא ומתן עם הערבים.מכיוון שזה סכנת נפשות ליהודים.
5
הצטרפות עוצה יהודית.
אפרת | 20-06-2019 1:56
אם רוצים שלמפלגת האיחוד הלאומי תהיה השפעה בממשלה הבאה עליה להתאחד עם כל מפלגות הימין כולל עוצמה יהודית והימין החדש. לדעתי זה רצון רוב האזרחים במפלגות אלו.